BR01 1514-7 PIKO - modificari

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Asa a ajuns locomotiva sa arate pe 3 martie 2005.
Am considerat ca mai bine vand locomotiva si cumpar alta ca sa mai experimentez inca odata solutia luminilor. :)
Am trimis-o la Cluj spre analiza (OZN a fost numita).
 
Salut,

prima mea locomotiva cumparata, cand am vazut pozele de la Cluj stiam ca trebuie sa fie a mea.

 
Reparatie perete lateral tender, imediat langa marchiza.
Am curatat locul unde sa spart cu un cutter. Am confectionat dintr-o discheta veche o patratica neagra de dimensiunea partii lipsa. Pe aceasta am lipito cu cloroform.


 
Decodorul initial LENZ nu avea mufa, asa ca, acuma a trebuit sa curat mufa cu 8 pini pentru noul decodor ESU.



Am rearanjat firele care vin de la ledurile de pe marginea cazanului, pentru a rezista mai bine in timp la uzura miscarii.

 
La tender, am curatat fibrele farurilor de un rest de carioca galbena. Incercare de a lui Florin, de a mai indulci lumina taioasa. :)



La tender, am schimbat un led alb cu unul galben, iar pe cele ramase le-am vopsit usor in galben.


 
interesante modificarile,erau bune SMD-uri warm white...insa sunt cam
greu de gasit
mity a spus:
....M-am inspirat din instructiunile CFR, unde se spune ca se dau filtre rosii si albastre mecanicilor de locomotiva pentru ambele faruri, dar obligatoriu este sa fie pe stanga. Deci din comoditate daca mecanicul punea vre-un filtru il punea macar pe stanga. :))...

ai aplicat instructia de semnalizare CFR la un 01.5?