Un monstru de metal: Ae 8 / 14

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

hgdan

Well-Known Member
Trenulist
14 Martie 2008
929
0
Cluj Napoca
www.hgd.ro
WEBSITE
http://www.hgd.ro
LOCATION
Cluj Napoca
La inceputul anilor 30, SBB a inceput testarea unor noi locomotive pe traseul Gotthard. Datorita declivitatii mari a cestui traseu s- a stabilit ca forta necesara de tractiune poate fi oferita doar de o locomotiva dubla. Noua clasa Ae 8 / 14 a fost introdusa in serviciu in anul 1931. Aceasta avea greutatea de 240 t si lungimea de 34 m. Clasa Ae 8/14 este compusa doar din 3 locomotive , fiecare diferite intre ele, 2 exemplare sunt si astazi in stare de functionare ( In posesia SBB Historic ).

Cateva date tehnice: putere maxima: cca 5150 kW , viteza maxima ; 100 km/h ; nr. motoare: 8 , forta de tractiune; 490 kN ; diametrul rotii motoare: 1,61m.

Modelul TRIX - este conversia pentru DC a modelului Maerklin, reprezinta locomotiva Ae 8/14 nr.11801 in versiunea de livrare originala. modelul este realizat exclusiv din metal , are 2 motoare si o greutate de cca 1,2 kG. Modelul poate functiona cu alimentare prin catenara, pentru aceasta este prevazut un comutator intr-o jumate a locomotivei, in cealalta jumatate se gaseste interfata digitala NEM 652. Iluminatul este realizat cu LED-uri , dupa standardul SBB .

Si acum am sa las pozele sa vorbeasca de la sine:










 
Ceva poze:
http://farm3.static.flickr.com/2272/2378095533_e1247dda9e.jpg?v=0

http://img207.imageshack.us/img207/1958/sbb11801bi8.jpg


http://www.polar.sunynassau.edu/~fanellis/landilok18.JPG
http://www.polar.sunynassau.edu/~fanellis/landilok11.JPG
 
Merg si garnituri de calatori si de marfa(de fapt dupa cate stiu au cam tras de toate).
Oricum Ae8/14 e o serie (daca se poate spune asa) superba.