Roco Rh1044

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Cu scuzele de rigoare pt poluarea topicului , intru si eu putin in discutie, discutie interesanta dealtfel si care ar putea fi continuata la "Despre producatori".
1. Trebuie sa tinem cont din ce in ce mai mult (din pacate) de vorba :"Afara-i vopsit gardu inauntru-i leopardu". Este un fenomen care vad ca ia amploare in societatatea de consum. Producatorii sunt interesati mai mult de cantitatea vanzarilor si mai putin de calitate ( adica facute sa dureze... sa dureze ... sa dureze...sa dureze :D , nu am putut sa ma abtin)
2. Nu inseamna ca daca "ceva" se produce in Romania, mai precis la Arad, trebuie neaparat sa fie prost facut si cei care se ocupa de montaj nu au pregatirea necesara.
Acolo exista OBIGATORIU niste "obersefi" care TREBUIE sa certifice calitatea produsului respectiv si sa-si dea cu subsemnatu' la iesirea de pe banda si nu cred ca angajatii care monteaza o fac dupa capul lor.
3. Legat de "patania" lui Alex, cred ca trebuie luat atitudine fata de astfel de firme, sa nu creada ca a fi client inseamna numai sa platesti si atat.
Eu unul daca as avea bani (multi) si timp (mult), le-as face ,pe toate caile, publicitate negativa si i-as tari prin procese pana le-ar sari capacele.
 
In primul rand @amiel, daca ai avea bani multi nu ti-ai lua o locomotiva Roco de 70euro.
Acuma sa trecem la lucruri serioase. Alex, vezi ca locomotivele noi noute sau nerulate de mult timp necesita un rodaj atent. Am observat asta la toate cele 4 locomotive ale mele, 3 Flm si una Roco, toate pe N. Deabia puse pe sina, mergeau cu hopuri atat in analogic (pe vremea cand 3 dintre ele erau analogice) cat si cea digitale noua nouta, din start set Flm. Pur si simplu m-am ingrozit. Pe sina dreapta mai mergeau dar tot prost, in schimb la macaze si la curbe se opreau foarte des.
Iti spun ca doar dupa cca. 10 ture pe un circuit de 2,4 m, au mers foarte bine. Ba chiar digitala originala (Br 38 Flm) inca nu ma satisface pe deplin. Deci sa ai in vedere si acest aspect.
Multa bafta.

revin: Br 38 acum ma satisface pe deplin :D .
Era o depunere de praf de carbune si ulei intre sectoarele colectoare ale rotorului care a facut biata locomotiva sa se opreasca detot. :skul:
 
buna baieti,

s-au scris multe lucruri interesante aici si voi raspunde pe scurt...

daca as avea bani multi as cumpara si acea locomotiva de 70 de Euro, pentru ca este singura Rh1044/1144 care exista la N si am nevoie de ea... pretul este aici un argument care nu are importanta... si care nu ar trebui sa reflecte calitatea si vice-versa... :roll:

legat de vanzarile cu peste 10% discount Roco s-a mai vorbit aici, de aceea Lokshop din KA-Groetzingen nu mai vinde Roco de doi ani de zile, dupa un scandal de pomina... :D

politica de service nu o discut, sunt de acord ca inflexibitatea managerilor de la Modelleisenbahn GmbH nu este de laudat... nu voi specula viitorul Roco pe N, acum dealerii aici fac cu acordul Roco discounturi de peste 50%, uneori chiar 70% (o 1144 in Viena costa intre 82 si 36 de Euro acum, depinde unde... :roll: ). Se speculeaza ca din 2009 Roco pe N dispare complet si doar cateva produse vor fi integrate in gama Fleischmann, informatii oficiale vor veni abia dupa Nurnberg in februarie 2009!

privind rodajul, sunt necesare la locomotive cam 30 pana la 60 de minute in ambele sensuri si cu viteze diferite, egal ob Fleischmann oder Roco... in afara de Kato, poate, care se livreaza gata rodate! :D
 
Buna ziua
sint nou inscris pe forum. imi cer scuze ca reactivez aceasta tema veche. Am doar o intrebare: de unde se stie ca e facut la Arad respectivul produs?
 
buna,

locomotivele Roco pe N se produceau in China si montajul final se facea la Arad, unele parti electronice fiind facute la Banska Bistrica; informatia provine din directia Modelleisenbahn Muenchen GmbH.
 
informatia este total falsa, dar evident fiecare crede ce doreste. Aceasta lok nu a trecut prin RO vreodata. La Ard s-au montat doar vreo 3 modele de N, nu si aceasta.
 
Ktm, ori vinzi gratis informatii legate de productia de la Arad si in acest caz risti sa iei o prima de 20% DIN SALAR, ori incerci sa dregi cumva incapacitatea Roco de a satisface clientii.In al doilea caz risti sa scazi vanzarile la plasticul Roco cu 20% :D

Parcurgand acest topic incerci sa te bagi in pielea producatorului sau al clientului nemultumit. Toti au dreptate.

Pe de alta parte, Dealerul trebuie sa returneze obiectul la producator insotit de un raport, completat cu rigoare .

daca iei Logan si ai BLL, nu te duci cu el pe remorca la Mioveni, ci iei legatura cu reprezentantul din teritoriu al producatorului. Sau la Societatea de la care l-ai cumparat si a completat certificatul de GARANTIE. NU? Apoi traseul convenit legal cu toate efectele negative sau pozitive aferente. :D
 
- eu am discutat doar locul unde s-a montat lokomotiva, dc citesti mai atent si NU politica de service.
- fiecare produs are un bilezel si o eticheta dupa care se poate verifica unde si cind s-a montat. credeam ca stiti asta demult ca pasionati si specialisti in domeniu
- n-am incercat sa dreg nimic, nu stiu cum ai dedus asta
 
KTM, sper ca stii de gluma, si asa nu- s agreat, educatie socialista, bat-o vina! :p ;-)