Diesel de Trainsylvania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut,

@sogard_2003, in general geamurile la nd2 se dau jos si se monteaza inapoi relativ usor, cu mici exceptii, insa au fost situatii nefericite cand in fabrica s-a folositadeziv in exces si geamul nu s-a putut monta inapoi la fel cum era in starea initiala.

Sandy, bestiale pozele, vezi ca acum iti trebuie vreo 20-30 cisterne :D
 
Florin ziceam de poza 1 de pe randul 4... chiar asa de rau e cu lipiciul ala din fabrica ? Nu se putea face nimic ? :(
 
Salutare,
Cum sint un mare fan DR,nu m-am lasat pina nu mi-am luat modelul BR 119 in aceasta inmatriculare dar de aceasta data de la Brawa.
Am prezentat in paginile anterioare acest model dar de la Guetzold asa ca ma voi rezuna la a face o scurta comparatie intre cele doua.
Ambele au un rulaj excelent,modelul Guetzold fiind pentru mine un etalon in acest sens.
Guetzold-ul e mult mai greu,are jumatate de kil ,ceea ce ajuta mult sa stea bine pe sine.Modelul Brawa e mai usor dar nu e cu nimic mai prejos la rulare ceea ce indica o mult mai mare preocupare a producatorului pentru partea mecanica.
Optic,ambele sint frumoase.Modelul Brawa vine cu inscriptii si placute la nivelul anului 2010 iar usile sint functionale,ca si la modelul Ludmila.
Am atasat si citeva vagoane DR de la Brawa,pentru autenticitatea garniturii.
Enjoy:

 
Interesant este si boghiul: a treia osie este articulata permitand "negocierea" denivelarilor :idea: