LOCOMOTIVELE DIESEL

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Intrebare: la Hercules-ul Piko se deschid oglinzile retrovizoare? Nu imi vine sa trag prea tare de ele...
Multumesc,
dac
 
Si inca ceva: se pare ca sasiul de metal al BR218 Piko este indoit la un capat din care cauza carcasa de plastic nu calca corect pe el (am remarcat asta la mai multe modele deci cred ca este defect de matrita).
Se poate oare indrepta cumva (in menghina cu ciocanul)? :D :?:
 
Salut,
Deoarece sunt si un fan de locomotive diesel am sa prezint doar doua :

Este vorba de americana EMD F7 si cea de la DB V200.Modelele sunt de la Genesis si Roco.Desigur ca-mi plac si altele americane,dar lista ar fi prea lunga aici....si la DB mai imi place mult de tot familia V160 (BR 215,216,218 etc)
 
Fiindca stiu ca multi dintre colegi au acest model,v-oi face o scurta prezentare,desi la modelul mai vechi de la Piko s-au facut ceva prezentari,este vorba despre BR 132 Brawa.locomotiva are lumini bidirectionale(cu becuri)transmitere lumina prin ghiduri,motor cu volanta foarte silentios,putere de tractiune foarte mare,cauciucuri de aderenta pe doua roti,usi care se deschid,detalii incredibile pe carcasa,daca am uitat ceva rog colegii sa intervina.La mine modelul este echipat cu modul de sunet de la ESU(Off,pozele s-au aranjat anapoda)

 
Salut,

Am si eu o intrebare referitor la diesel-ele americane cum ar fi EMD FT A-Unit de la Bachmann. Ma intereseaza daca se pot schimba cuplele americane cu cele europene si cat de complicat este.
Merci
Sorin1234
 
Florinn a spus:
Salut,

nu este complicat deloc, se schimba cu cuplele cod T198 (produse de mehano) - la vreo 4 lei perechea.
Profit de conjunctura si intreb daca acelasi lucru e valabil si la vagoanele produse de Bachmann ?
Doar cuplele T198 produse de Mehano se pot folosi ?
 
Desi s-a vorbit de locomotiva reala,o sa fac o scurta prezentare a modelului la 1:87 BR 119/219/229 de la Brawa cod 41084(multumesc HGDan)modelul de la Gutzold a fost prezentat de Sandy:
-locomotiva are motor in 5 poli cu 2 volante(dupa instalarea decodorului ESU V3 se observa clar diferenta in tipul motorului folosit de Brawa si ....alte firme)
-modelul este prevazut cu 2 mufe decodor(21 si 8 pini)
-luminile sunt pe becuri
-cauciucuri de tractiune pe 2 roti
-cabine amenajate,usile se deschid in interior,placute de inmatriculare si alte multe detalii
 
Observ din poze ca ai "invelit" decodorul intr-o punga din plastic, probabil pt. a-l feri de contacte electrice nedorite. Totusi nu-i impiedici astfel racirea unor elemente, care poate la o folosire mai "in forta" s-ar incalzi si ar avea nevoie sa cedeze caldura ?! :?: