Diorama modelleisenbahn gmbh - ARC

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
tyco a spus:
Nu vrem sa folosim viesmann fiind diorama celor de la roco/Flm. In cel mai rau caz ESU, ca au avut colaborare cu ei :)

Cred ca Roco ar trebui sa faca si iarba, acum ca ati plantat Noch, e broblem. Vor rula locomotive Brawa si Trix :D :D :D ???
 
Roco face si casute ? :D
Sunt curios la copaci :confused:
E cam absurd ce se cere acolo dar fiecare firma cu politica ei ,spor la munca si asteptam poze cu finalizarea ei
 
Prezentarea pentru presa a venit, si a pecat. Am reusit sa terminam cat de cat diorama in timpul acordat, urmand sa lucram la ea, intr-un ritm mai lejer, pana cand e gata. Cateva poze:
Vedere generala:

Vitrinele cu machete din spate...

Cateva vaci la pascut...

Turnul de control impreuna cu acarul Fritz...

Intrarea in gara...

Turnul de control a triajului cu cumnatul lui Fritz, romanul Gica...

Gara mare...

Vedere dinspre partea estica a garii...

Depoul si turnanta...

Micutul sat...

Sus asteapta o locomotiva speciala...

Si linia cu cremaliera(din cate stiu eu, prima din romania de acest fel)...

Dealurile muierii...

Pajistile alpine austriece...

Padurea seculara(mai e mult de lucru in zona asta insa nu am avut materiale si timp...in principal timpul lipsea cel mai mult)

Semnalul de iesire din gara mica spre Zahnradbahn...

Linia moarta din gara mica. Cineva a umblat la macazul care leaga aceasta linie si i-a rupt limba, cea ce ne obliga sa o transformam in linie moarta (ar arata fain cu un vagon murdar si ruginit pe ea). Sa vedem poate ne salveaza cineva de la sectia de macaze din fabrica!

Distileria lui Nea' Ocinzeaca (hac!)...Aici se face cel mai bun schnapps din zona!

Batranii patroni stau relaxati pe o bancuta in curtea distileriei, in fata casei lor...

Ascultand vuietul ce vine din gara(da stim ca e gara mica, insa am putut lucra mai usor la ea si am reusit sa detaliem ceva mai mult zona de sus)...

...pacat ca are prieten :evil:

Gara mica(vedere dinspre linii)

Gara, distileria si padurea...

Si am lasat la final un omulet care, initial, cand l-am vazut, am crezut ca era prea beat si vomita :D ...

Pozele facute ieri.

Azi dimineata la prima ora m-am prezentat la fabrica pentru ultimele retusuri(trenuri pe linii)...Odata populata diorama arata altfel(si cu 4 locomotive cu sunet in acelasi timp era un zgomot ninfernal)

Depoul...

Rapidul...

Gara...

Grupa tehnica...

Nu va luati de corectitudinea garniturilor, am incropit si eu ce am putut din ce am gasit in camera de prototipuri...
Odata sosita presa am ramas masca cand am vazut ca descarca, descarca si tot nu se opresc....o dubita plina cu echipamente de fotografie. in timp ce reporterii discutau cu echipa de conducere, fotografii, impreuna cu ajutorul meu....pe post se subiect de test...cautau unghiul perfect, asezau reflectoarele si pregateau echipamentul...Intr-un final totul e gata si incepe sedinta...

Echipa de conducere:

De la stanga la dreapta:
D-na Diana - Contabila sefa, D-na Romina Moldovan - Director de productie, Herr Michael Grann - Administrator general, (un sef mare in firma, din germania, scuzati ca nu i-am retinut numele si functia...am sa sterg portiunea asta si completez cand o sa aflu numele lui), D-na Bianca Ardelean - Sefa departament logistica, Dl Eugen - Sef QC (Controlul Calitatii aka CTC).
Dupa sesiunea de poze de afara, au inceput sa pozeze prin halele de productie. Eu am pelcat acasa pentru ca eram obosit si nu doream sa ii incurc.
O sa revin cu un reportaj despre cum se fabrica trenuletele cu poze din fabrica :)
Toate cele bune!
 
foarte misto diorama, pacat ca doar un circuit dublu, era mai misto daca erau mai multe bucle ceva pe acolo sa se complice traseul; personal nu sunt amator de linii care se termina in aer, decat cel mult in triaj (e mult mai usor sa invarti trenuri in bucla decat sa le opresti si sa le schimbi directia)
iar legat de preturi, hai sa fim seriosi, am prieteni care au cumparat tricouri 'originale' adidas la super mega preturi in germania, si cand s-au uitat mai bine, erau un 'made in romania' de nu se poate
faptul ca sunt facute in romania nu inseamna decat ca suntem niste negri, cu mana de lucru ieftina; nu inseamna ca si produsele vor fi pentru noi mai ieftin, pentru ca probabil dupa cum zicea si tyco, sunt ambalate toate calup si pleaca la depozitele mari de prin germania si austria, deci ... noi suntem doar negrii care la fabrica, nu cei care vor beneficia de un pret bun pentru ele (decat daca se gasesc romanasi destepti care sa le ia direct din fabrica, pe cai mai mult sau mai putin oficiale)
 
apropos, ca sa revenim de pe aratura, ce semafoare sunt folosite ?
ca sigur nu sunt de la viessmann, ba parca arata chiar mai bine decat ele (au ceva fire pe afara sau mi se pare mie); stiu ca ai adus vorba de asa ceva in topic, dar niste coduri de modele nu ar strica, ca vorba aia dupa aia ne ajuta goguleee
 
Salut,

Am folosit semnale de la Fleischmann. Arata destul de bine si functioneaza la fel, bine. Pentru cei care au pretentii la o detaliere ridicata a instalatiilor, bineinteles recomandam Viessmann, dar astea de la Fleischmann isi fac treaba bine.. Singura problema e ca actionarea este pe masa, si nu sub ea.
 
Salutare, am gasit mai demult un filmulet pe net, unde era prezentata comparatia intre semnalele cu actionare sub masa si cele cu actionarea deasupra. Ghici care se misca mai bine? Exact: cele cu actionarea pe masa. ;)
 
dragilor,cand imi mai stergeti din mesaje,as dori sa ma informati si pe mine,nu de alta,dar ca sa stiu...ca doar sunt ale mele :wink:
spoor la modelit!