Gara Blandiana - scara H0.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
subscriu pietrisului WS mediu...celelalte sunt prea mici.culoarea pietrisului nu cred ca este dificil de schimbat,in cazul in care nu este asa cum trebuie.insa voi aveti mai multa experienta si sunt sigur ca faceti treaba buna.
spoor la treburi!
 
Salut

aspectul final la terasament sine si traverse se va da la final, rugina, prafuri, etc.. tot ce trebuie.

Dupa cum am zis, si eu tind sa cred ca pietrisul mediu e cel mai potrivit, la fel au fost parerile si in club.

S-a mai lucrat si astazi, Eusebiu, Gyuri, Mircea si subsemnatul au fost prezenti la datorie.

Cateva poze:



Dupa cum spuneam, am mers pe varianta WS -mediu, aici 2 nuante amestecate in proportii diferite:

 
E de nota 10 Florin, de acord si eu cu pietrisul mediu de la WS. Dar neaparat traversele trebuie imbatranite pentru ca e prea puternic contrastul dintre traversele de beton si cele de lemn de la macaze.

In rest numai de bine. PECO sa traiasca, eu tot astept sa apara si pe N materiale de contructii de acest gen....
 
:D @sogard2003
pai ce sa mai apara, ca aia au toata gama deja. Sau te referi sa le gasesti aici?
La Romania? De fapt balastul de la WS, nu e piatra ci un fel de coaja de nuca pisata marunt si rodata, sa apara cu coltutile rotunjite un pic. In pozele macro apare bestial, se vede super.


 
"Pietrisul WS fin, pus uniform cu un aplicator special pentru pietris"

Ceva detalii despre acel aplicator special? Exista asa ceva sau e facut de voi? Rezultatul e excelent.
 
cred ca e ceva de genul :

IMG_2398.JPG

mai multe info gasesti aici :
http://www.modelrailforum.com/forums/index.php?autocom=custom&page=A1-Hobby-Ballast
 
scumpi27 a spus:
"Pietrisul WS fin, pus uniform cu un aplicator special pentru pietris"

Ceva detalii despre acel aplicator special? Exista asa ceva sau e facut de voi? Rezultatul e excelent.

Salut,

este facut de noi, ne-am inspirat din ce am vazut la altii, am facut mai multe variante si teste pana a functionat cum am vrut,
arata asa:
 
Salut,

ce se mai intampla cu gara? Gara s-a mutat la gara, nu vorbesc prostii, poze:



Si da, este pentru prima data asamblata complet,
in ultima perioada s-a lucrat mult la partea electrica, munca nu se vede, s-a facut pe sub module.

Vom reveni cu noutati.
 
Nu se vede si faptul, ca in ziua cand au fost de transportat modulele de la Club (Clubul este la etajul 3 al unei cladiri industriale, cu inaltime mare a etajului) d-nul; Florinn, intentionat ;) , a scapat cheia liftului in put, si asa a trebuit sa fac miscare de vreo 5-6 ori trei etaje cu module in brate. Chestia asta premedidata i-o platesc cu varf si indesat, deoarece l-am lasat fara cheie de la buda :)) la expozitie.

E.
 
Ce oameni domnule ce oameni .
Deci cat am platit eu si colegu de la Iasi la buda din gara (1 leu pipiu) de sambata pana duminica cat am fost si am lucrat la module iti trimitem tie factura pentru decont . :p
Te costa 6 beri si pipiu moca la expozitie in decembrie ca sa uitam :evil:
 
Da se pare ca am picat un pic cam tarziu pe aici si nu v-am mai putut sugera sa optati pentru reprezentarea statiei Crasna (M 600->M604).

Este una dintre cele mai deosebite statii CFR si impreuna cu statii precum Barnova, Husi, Barlad, Grajduri etc ar fii constituit un excelent proiect de diorama. Noi am avut o propunere pentru un modelist american asupra unui proiect asemanator, dar din pacate calitatea si cantitatea materialului rulant romanesc disponibil a condus la abandonarea proiectului.

Ar fii fost foarte frumos sa observam rezultatele, mai ales ca executia ar fii apartinut unor romani.


A si am citit mai sus un comentariu legat de lungimea garniturilor: Un studiu efectuat in State privind perceptia machetelor feroviare in miscare in cadrul unei expozitii a reliefat faptul ca lungimea optima a unei garnituri este de aproximativ 175cm pentru optionarea unui impact vizual superior.

O garnitura nu trebuie sa depaseasca 200 cm sau sa fie mai mica de 120cm (aici sunt cateva exceptii).

Din pacate nu gasesc acum intregul studiu printat ca il pot fotografia si posta, dar in mare concluziile privind lungimea optima sunt acestea[/b]
 
Americanu a spus:
A si am citit mai sus un comentariu legat de lungimea garniturilor: Un studiu efectuat in State privind perceptia machetelor feroviare in miscare in cadrul unei expozitii a reliefat faptul ca lungimea optima a unei garnituri este de aproximativ 175cm pentru optionarea unui impact vizual superior.

O garnitura nu trebuie sa depaseasca 200 cm sau sa fie mai mica de 120cm (aici sunt cateva exceptii).

Foarte interesant, poate faci rost de tot studiul, poate fi util pentru toti organizatorii de expozitii
 
Americanu:

daca in proiectul de care scriai ai reusit cumva sa faci o schita a statiei Crasna si a cladirii de calatori, si ai bunavointa de a o posta undeva pe forum, ar fi minunat (cel putin pentru mine). Statia Crasna e un desen abordat in 1937 de administratia CFR si il mai gasesti si in alte locatii din Romania (din memorie imi vin in cap 5 statii identice).