diorama lui gamitzu

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://youtube.com/shorts/JU6GvGI4Zg8?feature=share]View: https://youtube.com/shorts/JU6GvGI4Zg8?feature=share[/img]

Un filmulet cu titlu orientativ, fiecare crede ca vrea el. Comparatie intre doua locomotive diferite ca design si constructie. Un MiniTrix Taigatromell, luat de pe ebay, SH, dar foarte putin rulat si foarte ingrijit. Cea de-a doua, un Kato EMD SD70ACe. Ambele testate in analog, statia de alimentare poate cara 10 locomotive nu doar doua. Minitrixul are becuri in loc de led, designul cred ca e de prin 70, pinioane din metal, zgomot de rasnita de cafea. L-am luat cu ideea de a face candva un DA la N. Daca la capitolul mecanica sant fan VAG, la al 3 VW si al lui Bosch, la modele feroviare am migrat subit la modele Japoneze, Canada sau China din motivul de calitate. La cele Germane, nu am vazut inca imbunatatiri la matrite, acelasi sasiu, aceeasi mecanica, aceleasi de toate, la nivelul anilor 70-80 cand aveam TT.
 
  • Like
Reacții: nae44 și AdyAero
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://youtube.com/shorts/Jro6YProKRM?feature=share]View: https://youtube.com/shorts/Jro6YProKRM?feature=share[/img]

Heavy Mikado, produsa de BLI, decodor Paragon 4, boilerul este din aliaj, greu, tractiune excelenta, detalii la greu.
 
Cateva poze pentru o comparatie intre Atlas cod 80 si Atlas cod 55. La vremea cand am inceput diorama, mai aveam inca ceva roti tip pizza-cutter si eram indecis daca o sa cumpar si modele germane, care se stie ca la capitolul roti, au ramas in urma. Producatori din clasa superb, se cramponeaza de bazaconiile-relicva din epoca de piatra a modelismului feroviar din motive necunoscute inca sau de teama de a nu rula mai mult pe langa linii poate. Dovada clara ca nu este importanta marimea buzei bandajului sant rotile Microtrains sau FVM profil real RP25, care nu vor sa sara de pe linie neam, desi sant jumatate din marimea bazaconiei relicva. Cod 55 de la Atlas e linie tipic americana, cu traverse dese, pentru incarcare mare. Plus ca este mult mai realistic realizata optic. Atlas cod 80 are traversele mai rare, cam model European,un pic mai inalta, nu are ciuperca sinei definita bine, seamana cu o lamela. cu traverse mult mai inalte. Este insa mult mai robusta, mai trainica, nu se defecteaza usor cand tragi de ea la la montaj, nu iese din clipsuri deloc. Cea cod 55 este buna insa de trei ori mai delicata. Dar cu atentie sporita si un terasament plan, bine realizat, este o linie de nota zece. Daca stiam de la inceput pe ce drum apuc, mergeam pe cod 55 din start.
IMG_0652.jpg

IMG_0654.jpg

IMG_0656.jpg

IMG_0658.jpg

IMG_0659.jpg

IMG_0660.jpg
 
Daca tot este frig si nu prea aveam ce sa bujetaresc,( desi am mai mult de 15 locomotive care asteapta digitalizare, cu decodoare, sarme si toate materialele in dulap),, am scos la treaba o parte din loco pe role, sau pe diorama. Challangerul nu a mai mers de ceva ani, a stat in vitrina. Liniile le-am curatat acum cativa ani, inainte de corona cred. Cu tot timpul care a trecut, locomotivele merg perfect, nu raman agatzate pe traseu sau pe macaze. Cred ca minunea a facut-o tratamentul aplicat pe ele dupa sters. ACC6000.
https://www.modeltrainstuff.com/Aero-Car-Hobby-Lubricants-Track-Cleaner/
Am rulat Challangerul, si un diesel Atlas cu decodor ESU din fabricatie.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.






To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.






To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ultima editare de un moderator:
Daca tot am apucat sa iau noile decodoare ESU micro V5 pentru locomotivele Americane cu capota ingusta produse de KATO, am montat unul intr-un EMD SD70ACe. Union Pacific Flared US Flag 8518. Am 4 unitati pe care vreau sa le pot rula in Consist, grupate. MRC este decent, dar la rulaj in consist, o ia razna. Dupa ce renunt la consist, ramane agatzat si nu isi revine fara reset total. Asa am decis sa pun ESU pe cele ce vor rula grupat. Loksound micro 5, are 5 functii aux, asa ca am decis instant sa le folosesc. Am casapit ghidul de lumina de la farurile mici, am separat si le-am pus led smd 0402. Dupa setari, asta ar fi. Mai am de setat vitezele, acceleratie, deceleratie, viteza max. Avantajul programatorului ESU, pot sa fac ce vreau, salvez si scriu default in restul de locomotive. Pret decent, am renuntat la mai putin de o locomotiva ca pret. 150$. Un filmulet cu animalul.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://youtu.be/cGyPL4_Upqs?si=HtvzRfXdvI2F1JpX]View: https://youtu.be/cGyPL4_Upqs?si=HtvzRfXdvI2F1JpX[/img]
 
  • Like
Reacții: danezu și AdyAero
Am reusit pana la urma sa le casapesc pe toate 5 cate aveam. Consum timp mult sa demontez carcasa, sa tai ghidul original, polisat oglinda sa transmita lumina, pus led SMD cel mai mic. Mai e si programarea sunetului si efectele luminilor. Toate Cele 4 Union Pacific Flared US Flag si George Bush 4141 din aceeasi clasa au primit loksound. Vor mai urma pe masura ce primesc decodoare si am timp de bibilit.
IMG-20240306-WA0001.jpeg

IMG-20240306-WA0003.jpeg

IMG-20240306-WA0005.jpeg