Noua diorama din Sinaia

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pentru o diorama pe care se ruleaza trenuri ,nu ma refer la 2 ore pe saptamana minim 2 ore /zi la care se vrea intretinere cat mai putin costisitoare atat dpdv timp cat si finaciar recomand sinele ROCO .
Am avut diorame pe care au rulat trenuri ore in sir (diorame si module pentru expozitii ) si am constatat urmatoarele
Sinele care se murdaresc cel mai repede si termin cu cele care se murdares cel mai putin -mehano , fleischmann , tillig elite ,piko ,roco .
Deci costuri minime de intretinere ROCO .
 
Atunci ii scoatem guma de aderenta. Nu e mai bine?
La trei lok le-am scos toate gumepe. Nu are probleme la urcare sau la o garnitura mai mare.
Este cineva care scoate gumele la toate lok?
 
Nu este suficienta scoaterea cauciucurilor pur si simplu! Rotile respective au practicate santuri in care aceste cauciucuri sunt asezate, astfel incat diametrele lor sa fie egale cu cele ale rotilor ne-cauciucate. Astfel, scoaterea cauciucurilor duce in primul rand la scaderea diametrelor rotilor respective, ceea ce duce la probleme de rulare.
Inlaturarea cauciucurilor de tractiune se face prin... inlocuirea osiilor sau direct a rotilor respective cu altele fara cauciucuri. Vorba lui Arne Saknusemm din celebra "Calatorie spre centrul Pamantului": quod feci (adica "ceea ce am si facut") 8)
 
:D :D
Un unele situatii mai ma enerveaza la toate detaliile de pe diorama. Imi tine tensiunea mare pana cand se lipeste sau sa stea ceva acolo unde il pun.