Diorama lui Ionel

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut Am facut o pauza cam mare si am lasat diorama in parasire deoarece am avut alte preocupari si in primul rand mai este si criza care ma cam tinea in loc .
Am inceput sa fac si ceva schimbari ,sa mai pun si ceva sine ,sa fac o gara mai mare, si sa modific si un versant. .
Am facut si ceva photo si vreau sa imi spuneti cu ce am gresit.

 
a trecut criza, daca te tinea. Este la trecut. Cineva mai sus ti-a sugerat sa scapi un pic de gramatica in texte (Radu 161).

Daca ai globule rosii pentru critici, este multe:

Drumul are suprafata gen zid de piatra, nu pavaj. Latimea acestuia are disproportii la pachet cu lungimea . Parapetii sunt un fel de creneluri de pe castele fortificate. Coltul acela de drum la 90 de grade este nerealist. Pune o masina la scara si incearca sa iei curba cu ea fara sa o indoi :D

Iarba si casa sunt ok, vezi ce faci cu drumul. Pe o diorama pentru trenuri nu trebuie sa atragi atentia cu infrastructura auto, parerea mea este ca trebuie sa abunde elementele legate de feroviar.
 
Obi, de acord cu tine la ce ai scris referitor la drum. insa referitor la ceea ce spui referitor la diorama, nu prea subscriu la parerea ta. Diorama sau macheta, cum vrei sa ii spui, trebuie sa reflecte cat mai realist un peisaj, chiar si in conditiile in care acesta nu reflecta un o "bucata de realitate".

Parerea mea este ca o macheta/diorama cu o linie simpla, un drum, si alte cateva elemente este mult mai placuta si realista decat un mountain russe plin de linii supraetajate. Deasemenea, mi se pare corect ca pe macheta/diorama sa acorzi o atentie egala tuturor elementelor, fie ca tin sau nu de feroviar.
 
obiwan, ai dreptate in legatura cu drumul, am sa incerc sa fac piatra cubica si am sa lucrez putin si la curba aceia, am sa o fac mai mare