UN MIC TRIAJ (H0) ICEfan

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Eu zic sa mergem la timi dupa placaj de plop
ca si eu am nevoie de cateva bucati :p
 
Ok intre timp cat se rezolva problema placajului si a tamplariei postam un model de intrare gara corect functional.

Ne cerem scuze pentru figurarea elementelor de actionare pe plan, dar nu am timp sa modific planul acum si a fost realizat initial pt calcularea necesarului de materiale



Planul poate fii folosit atat pentru statie terminal cat si pentru statie de parcurs.
Cuprinde 8 linii (asa cum am vazut ca isi doreste icefan), dintre care 4 linii curente (realizarea traficului din 2 directii cu linie dubla) si 4 linii de garare

Se asigura iesirea catre triaj (cele 2 linii care pe schema apr ca fiind linii moarte), shunting neobstructionat in linia curenta, operatii in linie moarta pentru primele 2 linii, shunting in linie secundara, shunting dublu simultan, directionari , redirectionari prin extensie, trafic cu 5 trenuri simultan.

Intrarea se intinde pe 155 cm lungime si 610 latime (fara cladirea garii)

Poate fii extinsa prin adaugarea a 2 linii paralele cu liniile curente pentru imbunatatirea fluxului de trafic.

Modeulul de gara a fost utilizat in acest an la expozitia anuala din San Francisco dedicata modelismului feroviar.

Modelul prezentat limiteaza lngimea la 155 cm dar se poate prelungi pentru conferirea unui aspect mai realist.

Realizarea planulu este pentru sinele tillig ellite
Daca se doreste pot posta si necesarul de materiale.
 
@mixu - nu am mai postat de mult aici. Am pus OSB inca din iulie. Dar cam atat. Din ianuarie incep lucrarile in forta. Sper sa ma ajuti ca e punctul tau forte. Actionari macaze. 20 buc la subsol (adica in triaj)

@Americanu - multumesc pt plan, dar eu merg pe sine piko, planul e definitivat, materialele sunt cumparate, urmeaza executia. Sa inteleg din mesajul dvs. Ca planul meu nu este "corect functional"? Daca DA va rog sa imi suneti unde am gresit sa modific. Cu stima.
 
Pai sa vedem:

1. macazele din gara nu prea isi au rostul. astfel de macaze sunt utile pentru scoaterea locomotivei, decuplarea trebuin facuta inainte de macaz. EU observ ca se intentioneaza a se rula material epoca V care este foarte lung. Prin urmare intreaga garnitura trebuie sa fie mai mica cu 48cm(lungimea macazelor) + evenual lungimea decuplatoarelor.

2. Esti absolut sigur ca doresti realizarea unei gari terminal??? pe un asemenea spatiu exista oportunitati mult mult mult mai bune.

3. iesirea din gara pentru liniile 1-5 nu se poate facefara a incurca intrarea unui alt tren in gara (traficul simultan fiind imposibil in acest context)

4.intrarea corecta in orice statie cu ramificatie se face prin incrucisarea liniilor curente cu 2DKW in capatul dinspre statie, urmate daca sunt necesare mai multe linii de garare de dezvoltare. (asa asiguri o flux corect de trafic, legarea in cascada a macazelor si in general o functionalitate corecta-sunt multe detalii de discutat aici)

5. nu se obisnuieste ca o statie terminal sa aiba iesire in doar o linie dubla curenta (nici in realitate nici pe o diorama cat de cat profi).

6. nu exista loc de depou sau orase etc care sa se plieze ok din punct de vedere vizual pe planul dat

7. daca inteleg eu bine planul dat iesirea din statie a liniei 1 nu cred ca o poti face nici macar cu R1 (R1 este oricum de evitat) pentru a obtine unghiurile necesare ramificatiei precedente.

8. nu ai cum corela indicatia semnalelor de iesire din statie cu actuala configuratie a ramificatiei de intrare in statie..

........Acestea au fost doar cateva dintre observatiile referitoare DOAR LA MODELUL DE STATIE pe care l-ai postat. Ar fii infinit mai multe comentarii legate de intregul traseu dar timpul nu permite sa fac aceste comentarii si in plus:

SFATUL MEU ESTE sa refaci intregul plan de la 0 si sa reflectezi foarte foarte foarte bine asupra deciziei reprezentarii unei statii terminal.

Este totusi pacat de spatiul pe care il ai la dispozitie si de banii si munca cheltuita.