Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Robert si diorama lui

Diorama la care lucrez

Moderator: rrzxxx

Scrie răspuns
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mar Dec 11, 2007 6:36 pm

LDH scrie:Multumesc pentru invitatie,

Eu vin mai intai cu intrebari:

1.Ce se intampla dupa turnul de control, in josul imaginii?
2.Ce-i cu linia dubla plasata intre remiza si rampa de marfuri?
3.Unde duc liniile de la un capat si de la celalalt capat?

1. In josul imaginii cele doua linii din dreapta merg spre gara. Linia din stanga jos se va opri langa cladirea de alimentare cu apa.
2. Intre remiz si rampa de marfuri se pun capete de linii.
3. Doresc sa fie un depou separat de gara.

Cu respect,
Cu respect,
Robert
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Dec 11, 2007 8:42 pm

Pai daca este asa atunci parca-i pacat sa strici inca doua macaze si o incrucisare ca sa faci o dubla jonctiune care nu foloseste la nimic.

Manevra pentru a intra pe linia din stanga jos care o sa primesca o coloana hidraulica si, probabil, o statie de nisipare in capat este foarte simpla. Tot trebuie facuta alimentarea locomotivei si dupa aceea remizarea caz in car la plecare se duce direct spre gara.

Mai repede as pune macaze de trecere de pe prima linie din dreapta turnului (numarand de la stanga la dreapta) pe linia care duce la rampa de marfa.
In caz contrar sunt obligat, pentru a gara vagoane la rampa, sa intru permanent pe linia cea mai din stanga jos.

Cam asta ar fi logica mea pentru functionarea schemei.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
alexvusdea
Mesaje: 329
Membru din: Joi Aug 04, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de alexvusdea » Mar Dec 11, 2007 11:41 pm

A 2-a fara dubii.
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mar Dec 11, 2007 11:59 pm

alexvusdea scrie:A 2-a fara dubii.
De ce nu va invatati sa argumentati optiunile sau deciziile?

Oti fi cu totii sefi si nu obisnuiti sa dati explicatii :grin:

Fara argumente sau explicatii alegerea facuta este subiectiva, adica-mi place mie: Silviu, LA sau Alex, si de aceea am ales-o, adica ... aia este buna ...

De ce e buna si inca fara dubii?
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
dac
Mesaje: 1298
Membru din: Sâm Sep 15, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de dac » Mie Dec 12, 2007 1:55 am

Prima este mai buna, dar as inlocui incrucisarea simpla de langa turn cu una cu macaze. Cam atat.
"Parerea mea"! :wink:
NanoXmaus + Roco 10764 + GenLI-S88 + Rocrail
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mie Dec 12, 2007 9:50 am

dac scrie:Prima este mai buna, dar as inlocui incrucisarea simpla de langa turn cu una cu macaze. Cam atat.
"Parerea mea"! :wink:
Acolo va fi un DKW, dar in lipsa de el am pus de proba o incrucisare de 15 grade.

Multumesc frumos!
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mie Dec 12, 2007 9:51 am

LDH scrie:Pai daca este asa atunci parca-i pacat sa strici inca doua macaze si o incrucisare ca sa faci o dubla jonctiune care nu foloseste la nimic.

Manevra pentru a intra pe linia din stanga jos care o sa primesca o coloana hidraulica si, probabil, o statie de nisipare in capat este foarte simpla. Tot trebuie facuta alimentarea locomotivei si dupa aceea remizarea caz in car la plecare se duce direct spre gara.

Mai repede as pune macaze de trecere de pe prima linie din dreapta turnului (numarand de la stanga la dreapta) pe linia care duce la rampa de marfa.
In caz contrar sunt obligat, pentru a gara vagoane la rampa, sa intru permanent pe linia cea mai din stanga jos.

Cam asta ar fi logica mea pentru functionarea schemei.

Asa am sa fac! Multumesc frumos!
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
alexvusdea
Mesaje: 329
Membru din: Joi Aug 04, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de alexvusdea » Mie Dec 12, 2007 10:11 am

Pai eu n-am cum sa zic ce-i place altuia... S-a cerut o parere, am aruncat si eu o vorba. Ca si argument: fata de prima varianta , in a 2-a exista un acces in plus la linia 3 si asta mie mi se pare important. E bine sa nu fi obligat sa ajungi la o linie numai printr-un loc ci sa ai posibilitatea sa vii pe unde vrei...

...prin manualul de a 3-a parca, la finalul unui enunt de problema scria "Justificati raspunsul!"... Credeam ca am scapat de scoala... :evil:
Avatar utilizator
kablu
Mesaje: 323
Membru din: Joi Feb 25, 2016 8:07 pm
Localitate: Arad
Contact:

Mesaj de kablu » Mie Dec 12, 2007 9:21 pm

Mai adaug si eu un mic comentariu . Daca lasi peronul si acel sopron in spatele lui ( sper ca am vazut bine :roll: ) la linia 1 .... cred ca nici o varianta nu este plauzibila :-?
In rest parca prima versiune ar fi mai interesanta , dar cred ca 2 DKW-uri pot genera multe probleme .... si parca imi aduce aminte de o poza din catalogul TILLIG ELITE de la pagina 3 , dar acolo este doar 1 DWK si o singura linie pentru hambarul de locomotive :| .
Sincer si eu cochetez cu o idee de genul asta ;-) ;-) dar mai vad eu cu va fi si cu ce sine 8)
[Local Link Removed for Guests] furnizorul oficial de infrastructura feroviara pentru calea ferata ingusta a lui Kablu
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Joi Dec 13, 2007 9:17 pm

kablu scrie:Mai adaug si eu un mic comentariu . Daca lasi peronul si acel sopron in spatele lui ( sper ca am vazut bine ) la linia 1 .... cred ca nici o varianta nu este plauzibila
Acel peron este un peron pentru descarcat marfuri deci merge cu "sopronul" care este un foarte frumos depozit cu rampa acoperita.

Alex, dac

Atentie ca este vorba de linii pentru garare si numai doua linii, cele din dreapta jos pleaca spre viitoarea gara.
Considerati ca ce se vede pe modul, cred ca asa a gandit si Robert, este o extensie a unei gari terminal.
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mar Ian 22, 2008 12:12 pm

Am mai facut si eu mici achizitii:

Un camion foarte reusit 1/87 (nu scrie si producatorul)
Imagine

Un camion mai putin reusit 1/87 (a fost cadou la cateva sticle de bere undeva prin Germania)
Imagine

Trei masinute de pompieri 1/87 de epoca Marklin (vor face parte din muzeul pompierilor)
Imagine

Imagine

Imagine

Un Porsche dragut de la Herpa
Imagine

Un VW Karmann de la Carbox
Imagine

Un Mercedes 300SL de la Carbox
Imagine

Doua Alfa Romeo de la Herpa
Imagine

Imagine

O dubita pentru posta mea, de la Herpa
Imagine

Trei vagoane calatori si un postal Roco, epoca II, DRG
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

A intrat in gara mea si un vagon romanesc. Daca am noroc poate o sa intre si trei vagoane etajate romanesti cu ajutorul lui Rally
Imagine

O casuta cu terasa de la Vollmer
Imagine

Imagine

Imagine

O casuta simpla de la Vollmer
Imagine

O cladire cu alimentare apa pentru locomotive cu aburi de la Vollmer. Mai imi trebuie turnul de apa.
Imagine

Momentan cam atat, dar sper ca anul 2008 sa fie un pic mai bun ca 2007 si poate am sa termin si eu diorama.

Cu respect,
Ultima oară modificat Mie Ian 23, 2008 11:35 am de către robertanasa, modificat de 2 ori în total.
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mie Ian 23, 2008 1:00 pm

lok scrie:am senzatia ca rezervorul de apa se afla chiar in cladire, la parter fiind pompele.
Tot ce e posibil! :wink:
Cu respect,
Robert
Avatar utilizator
robertanasa
Mesaje: 1150
Membru din: Mie Dec 28, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de robertanasa » Mie Ian 23, 2008 1:05 pm

Am nevoie de ajutorul vostru!

Ce as putea pune printre linii pentru a ilumina zona de depou/triaj? Zona va fi destul de intinsa, cam 200/60cm.

Merge ceva din astea:

Varianta 1
Imagine

Varianta 2
Imagine

Varianta 3
Imagine

Varianta 4
Imagine

Varianta 5
Imagine

Varianta 6
Imagine

Varianta 7
Imagine

Va multumesc frumos!
Cu respect,
Robert
LDH
Mesaje: 6938
Membru din: Sâm Sep 03, 2016 8:06 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de LDH » Mie Ian 23, 2008 2:44 pm

nici una
Toate cele bune,
LDH
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Prezentari si discutii despre diorame”