Diorama mea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Mai lokule!!!!

Sa fiu al coanei Joitica daca te inteleg
Ti-a atras atentia Rally, o fac si io
Ce naiba esti asa de zgarcit la vorba?
Parca nu ai avea si tu 66, parca nu ai mesterit la al meu, parca nu ai cunoaste masina asta, parca...

Ce-i aia "verifica ambielajul"
La ce sa se uite omu? Daca nu a sarit vopseaua? Daca este uns?

De ce nu-i spui direct: "daca merge ca o rata pe linii primul lucru care trebuie demontat sunt bielele dupa carea repeti proba. daca face la fel buba nu-i la biele. este la lagare sau, mai rau, o fi vreo roata ovalizata. si asa mai departe"

Te inteleg ca esti obosit dar am pretentii de la unul care-si baga mainile in maruntaiele modelelor.
 
nu asea, mai... e vorba de mers, pur si simplu. se invirte contramanivela? tacane ambielajul? vorba ta, merge ca rata? a nu se rula in nici una din conditiile de mai sus.
 
O locomotiva BR66 Piko a fost in vizita la Caile Ferate "La Ursu", o data pentru studiu si mici reparatii, iar a doua oara pentru iluminarea farurilor centrale si montarea unui decodor digital 8). Imi place faptul ca fabricantul a prevazut culegatoare de tensiune si pentru rotile alergatoare si purtatoare :aplauze:.
Acum mai multa vreme, a fost in vizita si o locomotiva BR86 Piko, careia i-am iluminat toate cele 6ase faruri - cele frontale galben/stins si cele laterale galben/rosu :D.
Ambele locomotive sunt simpatice si chiar spectaculoase. Ar fi foarte interesanta o prezentare a acestora in paralel cu surorile lor realizate de Lenz (BR66) si Fleischmann (BR86) :).
Sa le conduci sanatos pe toate! :aplauze:
(si te rog sa utilizezi cu incredere linkurile-miniatura :D)
 
Florinn a spus:
Arata foarte interesant traseul liniilor, totusi eu as avea un sfat, in partea de " jos " unde se termina cele 4 linii "moarte' ai putea incerca sa pastrezi 2 linii principale, acum cele 2 linii se unesc intr-una singura apoi se despart iarasi in 2, daca ai avea permanent 2 ai putea rula fara probleme 2 garnituri in acelasi timp, e pacat ca 90% din circuit ai 2 linii principale iar aici una singura.

De cand am citit asta m-a cam ros... ca de ce sa nu recunosc, are dreptate.
Ca urmare, azi a fost desfacut TOT si am luat-o de la 0 ( hai sa zicem de la 5 ca am pastrat cam 3 m din ce era). maine sper sa fie terminata aranjarea sinelor si al terasamentului, dar "suspendata"... a cazut. Nu si-a mai gasit locul, de fapt locurile ( de urcare si de coborare). Maine o sa vin cu poze cu noul look.
 
Lucrarile cam stau din lipsa de timp, dar:
BR50 a avut 2 surprize:
1: a venit si sora-sa ( nu din bachelita , asta e plastic )
DSCF5603.jpg

DSCF5605.jpg

2: a reusit sa roada o roata dintata...
 
si eu toronto. cu volan pe dreapta. de la domnul haltdasistmain. ca sa te oftic pe tine. na! :p
 
Pai cred ca o sa gasim o relicva sa o punem pe diorama dealtfel este superba realizarea din poza de la tine ,cred ca gasim noi ceva sa o punem pe diorama si ceva vagoane poate 8)




Da Congo nu merge :?: :D
 
E bine de stiut ca rotile dintate raman stirbe din cauza lipsei uleiului de mecanisme fine.
 
Tot ce se poate, la cati ani are, nu se stie daca a uns-o cineva pana la mine...
In alta ordine de idei, BR50 din poza de mai sus, nu prea mergea, abia se taraia, constant dar incet. Am uns-o si i-am dat cu spray pe la motor si am lasat-o sa mearga. Dupa aprox 30 min incepuse sa se apropie de viteza normala cand ... s-a ars transformatorul Mehano... Azi am probat-o cu cel Piko, tot incet, parca mai incet ca ieri. Drept urmare, am adus-o pe masa si am conectat-o la un trasformator de 2A. Cred ca daca era pe diorama sarea la curbe de pe sine...