- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Gam3 a spus:Planul de sus a ramas in aer, pana nu fac schimbari in camera nu ma mai stresez.
Gam3 a spus:Planul de sus a ramas in aer, pana nu fac schimbari in camera nu ma mai stresez.
andreiul a spus:Vaaaaiiii mama mea; am dat tonul cu modulele astea, impreuna cu Robert acu' mai bine de un an de zile. Intre timp, multi si-au facut, iar eu am ramas cu treaba neterminata.
andreiul a spus:Ooof, am ramas ultima gaina din Crevedia.
andreiul a spus:...
Spor al treaba. Arata bine pana acum.
PS: de ce nu l-ai facut pe extrudat? Iese muuuult mai usor si implicit se transporta mult mai usor.
obiwan a spus:LDH, in ultima vreme trebuie sa recunosti ca Andreiul s-a postat cu modul de poze, apoi Robert, io, Rastel, iar io, iar altii. O fi fost o idee de-a ta, sau s-a apucat la indemnul tau, dar fii si tu de acord cu el Propun un festival al modulelor . Doua categorii: abstract si real. Ce ziceti, va bagati?
Andreiu', nu-i bai, ca-l termini sho sa fie fain! ;-)
ma scuzi colegu', dar este una din schitele "noastre" , eu asa stiu.BOGDAN I a spus:Daca tot a fost facuta oficiala una din schitele mele de diorame vezi ca CJ din cate stiu eu are si un necesar de sine aproximativ cu ce sine sunt pe desen.
PS. Iar mi-ai luat-o inainte :evil: :|
Victorian, linia 1 a fost gandita ca si linie de stationare pentru un automotor, vine in gara, opreste, pleaca inapoi.victorian a spus:Intai, nu inteleg de ce a trebuit sa lasi linia "una" a garii terminata in linie moarta, apoi sa ramifici linia doi la capatul dinspre stanga al garii ca sa intri in zona de industrie. N-ar fi mai simplu sa continui pur si simplu linia una a garii pana la intrarea in zona de industrie?
Diorama este una de rulat trenuri, nu de stationat, gara este de tranzit (exeptand evident prezenta unui automotor la linia 1) acel macaz are doar rolul de a duce trenuri in zona industriala, nimic mai mult, in realitate se gasesc astfel de situatii, chiar si la CFR, iar trenurile stationeaza pe macaz sau macaze fara probleme.victorian a spus:Apoi, am senzatia ca acel macaz intre liniile doi si trei chiar in dreptul garii o sa-ti cam creeze mari probleme. E exact locul unde ar trebui sa stationeze trenurile lungi, iar la tine exact zona aia e "fragmentata" suplimentar de prezenta acelui macaz.
Nu se prea poate intoarce gara deoarece zona din spate contine un pod lung, vezi zona marcata cu galben.victorian a spus:De fapt, cu referire la trenurile lungi, cel mai lung parcurs perfect rectiliniu este cel paralel cu muchea din spate, care acum este ...fix in pix, in spatele garii. Stau si ma intreb daca n-ar fi mai interesant sa intorci gara invers, ca sa ai liniile alea, cele mai lungi si mai drepte in zona garii si nu doar intr-o zona de parada?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.