CFS as. Caile Ferate "Shikanne"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

shikanne

Well-Known Member
Trenulist
29 Ianuarie 2008
574
0
53
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
...Am patruns in lumea modelistilor feroviari dupa indelungi lupte cu mine si bugetul meu...este foarte adevarat ca dupa ce am vizitat aproape toate forum-urile m-am oprit aici, pentru ca trebuie sa va spun, am fost convins de membri acestui forum si binenteles de cunoscutul "Rally" care este mai mult decat un profesor.
Asadar, cum probabil ati intuit sunt un incepator care vrea sa progreseze rapid...asa cum la inceputul lui Ianuarie am trecut de la analog la digial in nu mai putin de 1 saptamana. Trebuie sa recunosc ca am citit atata informatie incat acum le cam amestec...asa ca va trebui sa va cer sfatul la un moment dat...Promit sa revin in cel mai scurt timp cu achizitiile mele.
Va salut pe toti.
 
Acum va prezint un vagon OBB pe care l-am personalizat 'a la sikanne' zic eu ... si sper sa va placa..este un vagon luminat cu o rigleta cu lumini(smd) albe si albastre...

Asa arata fara lumini




si iluminat..



 
...si inca un vagon cumparat de la "rally" care a prins viata...





urmeaza pana vineri inca 3 si un vagon posta...
 
M-am gandit sa va arat cum ma chinui in weekend cu pune sina, scoate sina ..... pana la diorama ma distrez asa:
sa nu radeti de mine....cred ca toti trecem prin asta....mai pe covor, mocheta...:)



 
groaznic.

de obicei, pana iti ridicai diorama si deveneai machetist, erai parchetist, mochetist, dar tu esti deschizator de drumuri: patulist. asteptam si alti inovatori in diferite locuri, ca de exemplu: cada de baie, debaraua de pantofi, congelator, etc.
 
lupul_alb a spus:
groaznic.