Imperiul lupului - N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

lupul_alb

Well-Known Member
Trenulist
7 Decembrie 2016
1.500
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Va prezint intr-un topic separat pentru a nu se amesteca nebuniile aceluias om, visul care a facut-o pe nevasta-mea sa-si puna iar mainile in cap cand a aflat ca cei 2 metri pe un metru si ceva nu-mi mai ajung si ca mai pretind un mic spatiu in sufragerie pentru aceasta noua dragoste.
Pe o intindere de 1 metru si 2 cm pe 85 de centimetrii am construit un mic traseu la scara N. Vorbeam deja in topicul celalalt de aceasta noua dragoste si am postat si acolo doua filmulete. Voi continua aici sa postez realizarile la aceasta scara.
Noua diorama care aduce mai mult cu un mic modul, va reprezenta, spre diferenta de diorama HO unde am incercat sa ridic si incerc inca, un oras montan, un mic sat. Diorama e un pic mai complexa pentru ca marimea mi-a permis mai multe. Am decis sa optez pentru ceva simplu si sa renunt la orice forma de polistiren.
Dealtfel doresc ca intr-un viitor sa realizez o diorama la N mult mai mare. Pentru aceasta voi folosi o preformata pe care o detin si pe care doream sa ridic la TT o viitoare diorama. Fiind insa impresionat de N mai mult decat de TT, aceasta cade din plan.

Iata cateva poze cu realizarile din cursul saptamanii ce se incheie si in mare parte a zilei de ieri care a fost foarte productiva si la HO si la N.

Baza. Construita din materialul lemnos ce mi-a ramas de la diorama mare.





traseul sinelor prin in cuie in proportie de 90 %



dupa cum se vede, sunt doua trasee alimentate separat. sunt si va fi o mica diorama analog, dar prin alimentarea separata, vor putea circula doua trenuri separat si in directii opuse.



gara va avea trei linii. intre linia intai si a doua am lasat mai mult spatiu pentru a construi saptamana viitoare un peron larg. din a treia sina va porni inca o linie care initial ar fi trebuit sa conduca intr-o mica remiza, dar din cauza achizitionarii putin neinspirate a unui tunel de la Noch, am inlocuit remiza cu doua linii moarte ce pornesc dintr-un macaz montat din iesirea liniei 3.



aceasta este gara



tunelul vinovat si cele doua capete de linie.

cele doua schimbatoare de directie le-am montat prin holzsuruburi de placa dioramei intr-o parte si alta.



iar firele le-am bagat pe sub placa prin gauri date cu freza



alte poze





urmeaza in plan constructia unor picioare pe care voi atasa transformatoarele care sunt un pic cam grele.

pentru unii interesati sa stie daca si pe aceasta diorama va apare vreo biserica cum a aparut pe HO si inca doua acolo, raspunsul este DA. chiar am cumparat-o, dar inca se afla in cutie in asteptarea timpului menit ei, asa cum acelasi timp il asteapta inca o mica gara, un turn de control si un depozit.
satul pe care doresc sa-l cladesc, sau mai bine zis, pe aceasta diorama nu voi pune mai mult de trei casute inafara garii si a depozitului. in rest, padure, teren agricol, livada, pasune si ...... vom mai vedea.
 
nu. caci nu am indepartat HO-ul, ci i-am adus un frate mai mic. deci, nu tradator e termenul ideal in acest caz, ci ceva in genul implinit, imbogatit, ..... :roll:
 
azi am mai montat peroanele construite cred, din polistiren expandat. deasemenea am construit, spre uimirea mea, destul de repede si usor, hambarul si l-am pus langa sina terminala.

poze maine
 
Am promis niste poze lunea trecuta cu peroanele si hambarul. revin acum sa implinesc promisiunea si cu dobanda de intarziere.

acesta este stadiul actual al dioramei



hambarul





gara radeburg de la auhagen. de altfel toate constructiile de pe aceasta diorama sunt de la auhagen pana in momentul actual





peroanele construite din polistiren expandat. mai trebuie lucrate la ele. eventual vopsite.



un turn de control





viitoarea biserica. in constructie momentan.



si casa parohiala. tot in constructie.



cam acestea ar fi noutatile in materie de cladiri/constructii.

in episodul urmator vor urma noutatiile de pe sine.
cu ocazia aceasta ii multumesc lui FloS pentru ca s-a lasat saracit decateva bijuterii
si ii multumesc si pentru DVD-ul cu cele doua filmulete/reportaje. Parca calatoream si eu cu aburoasa aceea,uitandu-ma la ele.
 
imi cer scuze pentru claritatea imaginilor. sunt putin cam cetoase din cauza luminii. sper insa sa se inteleaga ceva din ele.
 
revin in acest episod cu imagini ale noilor achizitii.

doua vagoane de calatori. nu se prea potrivesc unul cu altul, dar mi-au placut.
mai ales tenta lor de vechi.







doua surori







cateva vagoane de marfa





in sfarsit, aburoasa de la Fleischmann si-a gasit o garnitura pe masura











si la ideea lui FloS, o garnitura mai speciala





ma gandesc ca merge si in varianta asta





iar in final, dar nu ultima, o reprezentanta de dincolo de ocean







intre timp am terminat de construit si biserica impreuna cu casuta parohiala. mai am nevoie de vreo doua case de tara si cu asta basta satul... trecem la verdeata.

va urma
 
LDH @

ar fi fost minunat daca s-ar fi putut face asa si cu siguranta s-ar fi putut. dar mai minunat ar fi fost hambarul descris de tine la HO unde detaliul este mai vizibil.
 
Endo@

una provine dintr-un startset, noua - 655 RON - startsetul
cealalta de la FloS - NIAG - 350 RON
 
in acest episod, prezint biserica si casa parohiala ( o numesc asa fiindca au fost amandoua in acelasi set ) pe care le-am finisat ieri dupa-masa.












aseara am ajuns si pe la farmacia lui rally de unde am plecat cu cateva felinare.
initial cu gandul de a mai impodobi saptamana viitoare gara de la HO ( Victoria ).
dar fiindca o parte din felinarele pe care le doream nu mai existau pe stoc, am plecat cu altele la scara TT pe care, pana la urma, am decis sa le montez la gara
de la N.
asa ca manat de curiozitate si nerabdare, aseara am incercat sa montez un singur felinar. actiunea s-a soldat cu distrugerea peronului de polistiren, care nu a rezistat
la gaurire si a trebuit sa-l racai de pe diorama cu surubelnita. insa voi gasi o alta solutie pentru peron si inca un peron mai subtire pentru a nu avea probleme cu locomotivele care s-ar putea impiedica de el.
in schimb, felinarul arata bine, lumina imprastiata asupra vagoanelor de marfa stationate pe linia 3 creaza atmosfera unei gari mici dintr-un sat indepartat si linistit. in doua cuvinte: sunt multumit.





va urma
 
felinarul ala nu l-ai pus bine.este felinar de strada,nu de peron.felinarele de
peroane si spatii feroviare sunt cele care difuzeaza lumina in jos,fara a proiecta
spre ekipajele locomtivelor care in felul acesta pot fi induse in eroare sau puse in
imposibilitatea de a vede si a citi semnalele luminoase....cu rezultate catastrofice
:twisted: :evil:
 
cosmin78 @

posibil sa ai dreptate. felinarul e mai de graba pentru parculete unde romanticii isi tin iubitele in brate sub lumina acestor felinare. insa mie mi-a placut atat de mult, fiind superioare celorlalte prin constructie ( ca sa zic asa ), incat am dorit sa
impodobesc peroanele garii mele cu aceste felinare.
in plus, in poza de pe topicul unde face trimitere lok, apare un felinar asemanator chiar pe peron. deci, undeva, cumva, se potriveste un pic cu realitatea. tinand cont ca pe diorama mea vor trece si aburoase din timpuri cand semnalizarea nu era atat de modernizata ca azi, se poate inchide un ochi.
 
pe linia Craiova-Calafat,in statia Salcuta(si nu numai) exista felinare asemanatoare
cu cele din fata blocului....deci ar fi cat de cat corect,insa,dupa regulili de circulatie si semnalizare aceste felinare nu pot fi puse langa linii la o distanta mai
mica de ???....treaba asta am citit-o in instructia de semnalizare din anii ´50(care
din pacate nu o am cu mine)