Diorama - planuri, intrebari de incepator

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

pres_mihai

Active Member
Trenulist
16 Iunie 2010
149
3
46
Craiova
LOCATION
Craiova
Salutari!
Am in plan executia unei diorame la scara HO. Mai intai am zis sa incerc sa o proiectez in SCARM inainte de a ma apuca de treaba. Sunt incepator in modelism feroviar, asa ca o sa am nevoie d eputin ajutor din partea binevoitorilor. Prima intrebare ar fi daca aranjamentul de linii, traseele sunt corecte si functionale (curbe, macaze, etc). Nu voi rula cine stie ce trenuri, doar cateva vagonase de marfa. Inainte de a cumpara sinele, vreau doar sa stiu daca circuitul este corect. Multumesc anticipat!
diorama_plan.jpg

diorama.jpg
 
Spatiul se vede foarte clar din desen, pentru ca exista cote.
Pentru o bucla simpla, dimensiunile sunt la limita, in sensul in care exista startseturi care pot rula pe o suprafata de tipul celei descrise, chiar daca nu este cel mai fericit caz.
Spatiul pentru bucla interioara mi se pare insa cam mic.
 
Spatiul este la limita, nu stiu cum va descurcati voi cu asa ceva intr-un apartament. Spatiul ptr bucla interioara este mic in sensul ca exista pericolul deraierii trenului? Mentionez ca nu doresc nimic spectaculos ca viteza. Doar sa fie functional. Totusi cred ca pot sa largesc bucla interioara folosind niste curbe mai largi.
 
Te-ai gandit vreun moment ca spatiul pe care il ai este mai mult decat suficient pentru a realiza, la scara H0 o diorama perfect functionala, care ar putea respecta si realitatea si care sa ofere posibilitati reale de operare?

E atat de simplu dar, din pacate, asa cu am mai spus-o de cateva ori pe acest forum, modelistul roman nu vrea sa iasa din sablonul si monotonia eternului "oval de sine"... Pacat!...