I
IonutM
Guest
Ei bine, tocmai am terminat proiectul viitoarei diorame. M-am hotarat sa realizez o exploatare miniera si de cherestea. Acest topic se vrea o explicatie pas cu pas (si poza cu poza) a ceea ce va urma. de asemenea voi mai pune intrebari aici despre eventualele neclaritati in diverse faze ale proiectului si voi raspunde la intrebarile primite de la voi (daca este -D). Deocamdata avem planu' (sper ca nu ca tiganu' )
1. Prezentarea configuratiei terenului :
2. Prezentarea circuitului:
3. Totul pus cap la cap:
Cateva consideratii generale:
1. Diorama va fi realizata prin mijloace proprii (cat mai mult posibil) si cu un buget relativ redus.
2. Circuitul va fi analogic cu 2/3 locomotive/garnituri specifice (pe cat posibil) temei alese.
3. Diorama va reprezenta un mediu arhaic montan cu majoritatea constructiilor/infrastructurii realizata din lemn. Plasarea istorica in Era III/IV (in functie de materialul disponibil).
4. Majoritatea actionarilor mecanice se va face manual pentru pastrarea realismului si a unui pret cat mai redus.
5. Formele de relief vor fi realizate din chit de spaclu (astept sugestii pentru alte materiale) pe suport de lemn si polistiren.
Cam astea ar fi liniile generale. Mai am o mica problema in care am sa cer ajutorul fratilor de suferinta si anume alegerea materialului rulant (locomotivele in mod special) care sa se incadreze cat mai bine in tema propusa.
Locomotivele nu trebuie sa fie prea mari pentru a pastra realismul insa suficient de puternice pentru a tracta vagoanele (de asemenea de dimensiuni reduse - ca si lungime) "incarcate" cu carbuni si cherestea/busteni.
Una dintre candidate este locomotiva de manevra de la PIKO (http://www.jucarii.com.ro/produs.php?cod=me68) care mie mi se pare ideala pentru transportul materialelor de la exploatari la un depozit central (tractare 3-4 vagoane). Ce imi puteti spune despre aceasta locomotiva? Considerati ca va face fata sarcinii atribuite?
Candidata numaru' doi e mai incerta. Mi-ar trbui o loco diesel (poate fi si o aburoasa din Epoca III) cam din aceeasi perioada, dar ceva mai mare/puternica pentru a prelua garniturile combinate (6-8 vagoane) de la depozitul central. Pret maxim 350RON (300 ar fi ideal). Sugestii?
1. Prezentarea configuratiei terenului :
2. Prezentarea circuitului:
3. Totul pus cap la cap:
Cateva consideratii generale:
1. Diorama va fi realizata prin mijloace proprii (cat mai mult posibil) si cu un buget relativ redus.
2. Circuitul va fi analogic cu 2/3 locomotive/garnituri specifice (pe cat posibil) temei alese.
3. Diorama va reprezenta un mediu arhaic montan cu majoritatea constructiilor/infrastructurii realizata din lemn. Plasarea istorica in Era III/IV (in functie de materialul disponibil).
4. Majoritatea actionarilor mecanice se va face manual pentru pastrarea realismului si a unui pret cat mai redus.
5. Formele de relief vor fi realizate din chit de spaclu (astept sugestii pentru alte materiale) pe suport de lemn si polistiren.
Cam astea ar fi liniile generale. Mai am o mica problema in care am sa cer ajutorul fratilor de suferinta si anume alegerea materialului rulant (locomotivele in mod special) care sa se incadreze cat mai bine in tema propusa.
Locomotivele nu trebuie sa fie prea mari pentru a pastra realismul insa suficient de puternice pentru a tracta vagoanele (de asemenea de dimensiuni reduse - ca si lungime) "incarcate" cu carbuni si cherestea/busteni.
Una dintre candidate este locomotiva de manevra de la PIKO (http://www.jucarii.com.ro/produs.php?cod=me68) care mie mi se pare ideala pentru transportul materialelor de la exploatari la un depozit central (tractare 3-4 vagoane). Ce imi puteti spune despre aceasta locomotiva? Considerati ca va face fata sarcinii atribuite?
Candidata numaru' doi e mai incerta. Mi-ar trbui o loco diesel (poate fi si o aburoasa din Epoca III) cam din aceeasi perioada, dar ceva mai mare/puternica pentru a prelua garniturile combinate (6-8 vagoane) de la depozitul central. Pret maxim 350RON (300 ar fi ideal). Sugestii?