G02 CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

andreiul

Well-Known Member
Trenulist
21 August 2008
1.698
5
Bucuresti
www.cheetah.ro
WEBSITE
http://www.cheetah.ro
YAHOO
andreiul_babaul
LOCATION
Bucuresti
Salutam,

Am de gand sa ma apuc de un proiect mai vechi, dar neinceput din lipsa de documentatie, mai exact din lipsa de incriptii.

Este vorba de vagonul G02 CFR; vagonul din care am de gand sa fac aceasta transformare este cel de la Piko, mai exact cel cu codul 57705.

Am gasit relativ multe poze cu vagonul inmatriculat DRG, DR, etc. E un lucru bun, pentu ca vagonul Piko este din gama Hobby si va trebui "aranjat" putin inainte de revopsire si inscriptionare.

Si acum revin la marea problema: nu am nici o poza din care sa pot vedea cel putin o parte din inscriptiile CFR.

Am rugamintea daca are cineva poze si/sau planuri cu acest vagon inmatriculat CFR sa posteze aici.

Am uitat sa specific: as vrea sa fac vagonul epoca II.

Multumesc,
 
De curiozitate am cautat pe siteul piko.
http://www.piko.de/produkt_db/check.php?page=detail&grand_id=3&parent_id=12&child_id=0&id=57705
Sincer sa fiu, din cate poze vechi am vazut pana acum, nu am observat asa ceva la noi (nu garantez ca n-a existat).
Dar...daca te-ai luat numai dupa denumirea "G02", este foarte posibil ca ea sa nu corespunda cu ceea ce a fost la noi "G02". Piko are niste vagoane similare cu ce am mai vazut prin poze si ceea ce inca mai e pe la infra, dar nu am gasit ceva identic.
Daca vrei cumva Ggs, cel mai apropiat e cel de la Roco.
 
sau asa ceva?

http://i401.photobucket.com/albums/pp95/HoriaRadulescu/vagoane%20CFR/CFR_sepia_orig_wagen_07_n.jpg

vezi la

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5490&postdays=0&postorder=asc&start=15
 
din vagonul asta nu faci "faina"...pentru un G02 iti trebe un G10 de la Brawa,Roco,Flm,Piko etc...vezi ce facu Horia,este exact ce iti trebuie,epoca II...
 
Initial am zis ca nu e bun modelul, asta dupa ce am cautat in documentatia veche, apoi am luat pozele la rand sa vad ce am si chiar in "curte" la mine este asa ceva:



Chiar daca e la 5 minute de mine nu am avut timp sa ma duc sa il caut de placute.
 
Salut Andrei,

ce-i drept, nu prea îmi fac timp s㒠scriu pe forum, dar de data asta ai atins un subiect sensibil pentru mine, avînd în vedere c㒠şi eu caut de o vreme documentaţie pentru vagoane de marf㒠CFR, epoca III.
Chiar acum cîteva să’ptă’mîni am ajuns s㒠aflu cîte puţin despre tipul vagonului în cauză’, care nu prea are legă’tur㒠cu G-ul "nemţesc", ci e de origine francez㒠(OCEM 29). Uite aici: http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,3750172 .
Modele faine se pare c㒠fac şi LS Models: http://www.quai59.com/zoom.php?id_zoom=2324 - din setul respectiv, cel mai apropiat de cel de la Iaşi e 30 257-1 .
Forma în care se prezint㒠vagonul nostru este exact cea din parcul DRG, deci nu cred sa fie forba de un vagon tunat, in dulcele stil CFR. E conform planşei 24 din "Die Güterwagen der Regelbauart" http://home.wtal.de/gueterwagen/Gueterwagen_der_Regelbauart.htm . (Dac㒠te intereseaz㒠planşa, ţi-o pot trimite prin mp)
în concluzie, e fain vagonul... şi îl vreau şi eu :lautar: dar întrebarea ta legat㒠de inscripţii de chefereu o pun şi eu mai departe, poate ne ajut㒠cineva :D
 
Salut,
mare lucru nu am gasit pe vagon. Lungimea e de 9.20 m iar distanta intre osii de 4.50 m. Acestea sunt singurele inscriptii.

 
Ce este foarte interesant la acest vagon OCEM 29 este faptul ca e produs la de Dietrich in perioada de ocupatie germana a Alsaciei, in 1941. Cand a ajuns in Romania era probabil inmatriculat la DRB.

Putinele OCEM 29 construite la Niederbronn-les-Bains dupa 1940 si pana in 1944 cand au fost "eliberati" de americani erau foarte interesante constructiv, intrucat erau vagoane tipice OCEM insa cu detalii germane (fusuri de osie, accesorii, instalatie de franare, etc.)
 
La CFR in anii 1960 este documentat foto varianta cu 4 aerisiri exact ca modelul lui Andrei cat si varianta cu 2 aerisiri ca vagonul de la Iasi.

Acest model este in curs de CFR-izare.
 
Buna Florin,

Probabil au avut toate 4 aerisiri la inceput, insa au ramas fara unele din ele la RP. La CFR vagoanele Gvf trebuiau sa aiba doar 2 aerisiri pe fiecare parte, nu mai mult.