Din lucrarile mele.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

B74MRV

Well-Known Member
Trenulist
13 Martie 2016
1.124
92
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti, Dristor, Sect. 3
Sal
O sambata dupa-amiaza plicticoasa. Afara, ba ploua, ba se opreste ......... Cu un ochi pe Ebay ascult Abba. :-|
Ce face omu'cand se plictiseste? Isi face de lucru.
Asa ca ma uit in vitrina dupa o victima.
Gasit vinovat: vagon postal DRG, cod 5057 Flm.

Acesta impreuna cu inca 3 vagoane de calatori (5058) si un Glaskasten formeaza o garnitura tare frumusica.

Din constructie vagonul vine pregatit pt. luminare interioara cu 2 becuri.
Si de aici mare problema: cu 2 becuri in el arata a OZN

Cu un ochi pe Ebay incep sa dezmembrez vagonul:

Inteligent create soclurile becurilor dar cum luminarea se va face cu led smd, soclurile nu mai sunt necesare. Cuplez la priza minidrill-ul si tai ce nu mai trebuie:

Intre timp mi-am achizitionat un Pt 3/6 KBSB, nou, complet in cutia originala. Uraaaaaaa :aplauze: :aplauze: :aplauze: :lautar:
 
Sal
Lucrarea a continuat astazi cu formarea unei ghirlande de 3 led-uri smd galbene, alimentata de o punte redresoare si in serie cu o rezistenta de 1.5kohm pt ca lumina sa fie cat mai palida.

.. toate montate pe cateva sarme care, pe langa rolul de alimenatre al led-urilor, joaca si rol de suport pt. acestea. Intreg montajul arata asa:

Ghirlanda astfel realizata va fi lipita pe geamurile luminatorului.
Pt alimentarea ghirlandei am lipit fire de 0.04mm pe lamele care culeg curentul de la roti, lipituri cat mai fine pt. a nu jena culisarea cuplelor KKK

Am remontat partea inferioara a vogonului dupa care am efectuat cateva probe ca nu cumva sa existe scurt-circuit intre lamele si lest.

Spor
 
Sal
Ambele parti fiind probate, ajung la probele finale:

Ca sa nu ma chinuie prea mult mascarea firelor de alimentare in vagon am optat pt. varianta firelor cat mai scurte si cuplarea lor prin cositorire, astfel lungimea lor reducandu-se considerabil.
Acestea fiind spuse, rezultatul arata asa:
- foto cu blit
- foto cu alta sursa de lumina
- foto fara lumina

Mult mai dine fata de OZN-ul care era.
Spor
 
Sal
Daca am imbunatatit vagonul de posta, oare nu este pacat ca si restul garnituri sa nu beneficieze de acelasi tratament???

Aceleasi probleme:

Zis si facut: demontat (cu acesta ocazie am amenajat un pic si interiorul), modificat alimentare, construit ghirlanda de lumini dupa acceasi metoda ca si la vagonul postal:

Cam asa arata rezultatul impreuna cu vagonul postal

Multumit de realizare am executat acceasi lucrare si pe al 2-lea vagon de calatori:


O garnitura regionala ok, zic eu, pt. moment. Urmaresc adaugarea a 2 vagone de clasa a 3-a si a unuia de lasa a 2-a. In acel moment garnitura va fi completa.
Spor
 
La fel cum MPU e Stapanul bielelor, tu vei fi Jupanul LED-urilor. Hai si pe la Cluj ca ai de lucru!

Spor la efecte cu candeli!
 
Sal
In aceasta dupa-amiaza (vantoasa in Buc) nu am avut chef de nimic asa ca mi-am petrecut timpul cu 5810 FLM in sensul ca era pacat ca acest frumos vagon sa nu capete iluminare interioara, asa ca .............:

Desi vagonul nu a fost pregatit de iluminare din fabrica, cu 2 led-uri 1206, un condensator, o rezistenta si o punte redresoare aspectul acestui vagon a fost modificat total :D. Urmeaza si restul garnituri
 
Sal
Daca am modificat vagonul de posta, printre "picaturi", continui si cu restul garnituri:

Intru-un final de secol am inteles cum sa folosesc camera foto astfel ca poza sa redea realitatea in materie de nuantele si intensitatea lumini :|.
 
Sal
Intre lipituri, slefuiri si alte bibileli atat la plugul de zapada cat si la 50.XXX am reusit sa finalizez primul vagon din kit-set-ul de 3 Rai-Mo cod 200102:

Set partial montat de un neamt cu daua maini stangi, am avut mult de furca cu decalurile dar, la final, un strop de alcool izopropilic a rezolvat silvering-ul iar un strat de lac (care sa vrut semimat) le-a sigilat.
Rotile au fost schimbate cu unele de la Roco iar cuplele au fost inlocuite cu doua cuple cinematice tot de la Roco.
Mai am de montat inca 2 vagoane numai ca unul dintre ele este ....... praf.
 
Salut Razvan,

Arata frumos vagonul ala bavarez si este bine ca un roman a reparat ce a facut un neamt prost, numai ca am un mic "bolovan" de trantit la tine: sa stii ca vagoanele bavareze aveau de regula roti cu spite in forma de V si... gri, adica asa cum sunt astea:

http://www.fleischmann.de/uploads/tx_commerce/rgb/590102_rgb.jpg
http://cdn03.trixum.de/upload2/s/d/sdTjhKGrS8pa134023080094P6556.jpg
http://www.themt.de/images/xl/wagon/422-601021-0145.jpg

Rotile alea Roco sunt prusace, nu bavareze! Sa nu crezi ca rotile astea gri sunt o fantezie a producatorilor, am vazut roti autentice bavareze la muzeul cailor ferate din Nürnberg si chiar asa sunt...

Uite si aici: http://www.bahnbilder.de/bilder/eisenbahnmuseum-bochum-dalhausen-159643.jpg