CFR-izare ce,cum si cu ce

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Multumesc frumos Florinn pentru poze.Sincer...la mine in gara nu am vazut asa ceva.

Am gasit ceva interesant.Oare vagoanele acestea se pot CFR-iza? Eu la prima vedere zic ca da,voi?

http://www.trennet.ro/product.php?pid=228
 
Florinn a spus:
de exemplu pe mine m-ar interesa sa stiu si ce alte vagoane se pot CFR-iza, in special de la marfa unde variantele sunt mai multe.

As vrea sa stiu de exemplu daca se pot CFR-iza vagoane de ciment, vagoane platforma sau vagoane cisterna, si altele.

Vagoane de ciment nu prea se pot ceferiza .In schimb se pot cele Holcim
k5265.jpg

Sau modelul cu 4 silozuri facut de cehii de la Bramos
br_raj.jpg


La vagoane platforma as amintii Rgs-ul
La Trix,Roco,Piko (tipul Rs)
24348.jpg


Cisterne din pacate nu sunt
 
din cauza scaderii parkului de vagoane atat CFR marfa cat si ceilalti operatori inchiriaza vagoane cisterna in special sub inmatriculare DEC acesta fiind si motivul pentru care am intrebat unde pot gasi astfel de vagoane. Chiar daca nu sunt CFR-izate se gasesc si ruleaza pentru compani Romanesti pe infrastructura noastra...
LDH a spus:
Nici asta de la PIKO?

Se mai fabrica vagonul ai cumva si un nr de pe cutie?
 
tonyg a spus:
Chiar daca nu sunt CFR-izate se gasesc si ruleaza pentru compani Romanesti pe infrastructura noastra...
LDH a spus:
Nici asta de la PIKO?

Se mai fabrica vagonul ai cumva si un nr de pe cutie?

Desi nu este locul discutiei aici vreau sa va spun ca vagonul a circulat la CFR.
Am gasit cazanul si sasiul la Calafat pe post de rezervor pentru motorina sau pacura in depou.
Nu am putut intra la el fiind ingradit.
Este plasat chiar in dreptul canalului de zgura si coloana hidraulica.

Nu stiu daca se mai fabrica vopsit negru dar il gasesti inmatriculat "Sinalco"
 
si umplut cu limonada!

nu, la modul serios, acest vagon a circulat (am poze cu el prin 2002) mult la CFR, ba chiar si EKW-uri fara sasiu ramase dupa WW2 (modele Klein, Liliput).
 
Vin si eu cu cateva modele de vagoane de marfa care s-ar putea modifica in vagoane romanesti si anume:
simms -ul se poate modifica usor trebuie numai vopsit si inmatriculat, in schimb la rills trebuie modificat si sistemul de prindere al prelatei,




 
Cristi, vezi ca la DB sunt 2 Ucs-uri de ciment, cred 808 si 809... unul scund dupa UIC si unul inalt care nu are RIV si nu are voie sa iasa din "80"... acela cred ca ar corespunde!