Vagoane piko vechi - mobilier si iluminat

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Prognosis

Well-Known Member
Trenulist
21 Iulie 2007
1.345
1
Slobozia
trenulete.info
WEBSITE
http://trenulete.info/
LOCATION
Slobozia
YOUTUBE
Prognosis
Vagoane piko vechi - mobilier si iluminat

Va prezint in continuare o serie de modificari si imbunatatiri aduse unor vagoane. Acestea au fost lucrate inca de luna trecuta, insa, datorita faptului ca in ultima vreme, mai mult prin spital am stat, nu am avut cum posta pe forum. Astazi, am iesit pentru doua zile invoire, ca sa fiu alaturi de sotia mea la ziua ei de nastere. Mi-am facut timp si pentru a aduce in linie posturile cu care ma simt dator fata de comunitatea noastra!

O achizitie din luna octombrie, un set de trei vagoane piko, din cele foarte vechi, deteriorate si fara platforma interioara, mobilier, contragreutate, etc., pe care le-am luat la schimb pe trei vagoane mehano, ma stresa prin gradul de deteriorare la cere se prezentau. In consecinta, am atacat la ele.

Vagonul de posta:
Nu avea nici macar suruburi la boghie acestea fiind fixate pe sasiu cu bucati de pasta de pix topita ca sa tina legatura.
Iata ce a rezultat. Am confectionat platforma interioara din forex. Apoi am confectionat rigleta pentru leduri iar puntea redresoare si rezistorul de 560 ohmi, le-am plasat in o despartitura facuta intr-un capat inchis al vagonului.

Vagoanele de calatori clasa a doua:
Mai intai am facut platforma interioara (podeaua), pe care am amplasat despartiturile de la compartimente si cele de la toaleta, iar apoi am fixat bancile si spetezele. Acestea au fost facute din plexiglas si forex.


Apoi am facut prismele de difuzare a luminii.
Trebuie sa va spun, ca experienta vagoanelor modificate anterior, m-a determinat sa nu mai pun ledurile pe rigleta de circut si orientate in jos.
Am decis sa folosesc prinsme din plexiglas de 5,5 mm grosime, transparent. Dupa ce l-am taiat si gaurit la dimensiunea corespunzatoare, l-am slefuit bine si l-am finisat cu pasla cu ajutorul frezei cumparate de la dragul de Rally. O achizitie ce nu trebuie sa lipseasca niciunui modelist.

Ledurile au fost amplate dispre lateral, astfel incat lumina sa nu cada direct in jos inspre podea. Ledurile au fost amplasate in gauri ce nu sunt strapunse, astfel incat lumina sa se difuzeze in lungul prispei.

La final, plafonul a fost acoperit pe interior cu un strat de folie de aluminiu, din aceea folosita in bucatarie la gatit.

Inserarea ledurilor:
In cabina de toaleta am plasat puntea redresoare si rezistentele, una de 660 ohmi pentru cele 4 leduri de iluminat si una de 1100 de ohmi, pentru ledul de lampa finala.

Si proba de lumina:
(Tesirea capetelor prismei in unghi de 45 grade, are rolul de a difuza lumina si in capetele vagonului, acolo unde sunt usile de acces.)

La final am vopsit podeaua cu bronz aluminiu si canapele cu un crem pal. Initial le vopsisem maro, dar culoarea inchisa "manca" din intesitatea luminii.

Am mai montat si cate o lampa finala dupa procedeul explicat in alt post, iar la final, dupa metoda lui Lok, am confectionat din magistrale de harddisk, burdufuri la capete.


Detalii si imagini pe situl personal in sectiunea ATELIER!
Bafta multa tuturor!
 
Bravo pentru "Inneneinrichtung", dar ATENTIE! Vagoanele Altenberg NU AU AVUT NICIODATA burdufuri!


PDI