Vagoane IC Roco

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

cheluIS

Active Member
Trenulist
9 Decembrie 2014
233
94
Iasi
LOCATION
Iasi
In depou au sosit patru vagoane IC Roco .




Interior cam anost , alb.




Am furniruit usile , am tapitat banchetele cu rosu si am pus linoleum gri pe jos .




Colectoarele de tip lamela , colectare in 2 puncte .


Le-am dat jos si am fabricat altele .




Am cautat de-am innebunit cambriorul (scula de reglat contacte de relee) pe care il aveam din tinerete , pe cand lucram la telefoane pe vremea lu' Ceasca.
Nu l-am gasit asa ca mi-am fabricat unul dintr-o surubelnita . Merge perfect .


Asa a iesit un boghiu .


In final cu firele conectate . A , si cu cuple scurte Fleischmann.


La un capat al vagonului am pus lumini rosii .


Am taiat LED-urile si le-am pilit . Am scos ghidurile de lumina din plastic si am pus direct LED-urile.


Inainte sa pun LED-urile am vopsit cu vopsea rosie in si in jurul gaurii ca sa nu difuzeze lumina prin plastic .


Vagoanele erau dotate cu lumini in analogic , LED alb rece .


Am taiat pe lung pentru ca era prea lata .


Pentru compartimente am pus lumini de la ESU digital alb cald .
Pentru hol am pus luminile alb rece taiate din luminile originale, comandate de ESU cu Aux.1 .


In WC am pus LED portocaliu SMD 0603 , unul l-am programat sa flickareasca a bec defect .


Pe partea compartimentelor - lumini stinse .


Pe partea compartimentelor - lumini compartimente aprinse , hol stinse .


Pe partea compartimentelor - lumini compartimente stinse , hol aprinse .


Pe partea holului - lumini hol aprinse , compartimente stinse .


Pe partea holului - lumini hol aprinse , compartimente aprinse .


Cam asta a iesit cu primul vagon , mai am 3 :

https://www.youtube.com/watch?v=YOP-yUr-LlU

Ne mai auzim .
 
FOARTE frumos lucrat! Felicită’ri :aplauze:
Observ c㒠ai schimbat culegă’toarele pe osie cu culegă’toare pe roţi, exact inversul operaţiilor mele pe vagoanele Tillig din expresul meu internaţional. Culegă’toarele pe roţi Tillig montate de mine frânau foarte puternic trenul, fiind 8 culegă’toare / vagon x 4 vagoane = 32 culegă’toare, deci 32 roţi frânate. Poate c㒠aş fi avut şi eu nevoie de un cambrior din acela, ca s㒠mai "temperez" culegă’toarele iniţiale :fluierat: