Anunt important: [Local Link Removed for Guests]
In perioada 10-15 decembrie 2018, forumul poate sa functioneze cu intreruperi, se face upgrade.

Depou hand made

Constructii de cladiri si anexe la cladiri, diverse instalatii care nu intra la infrastructura, home made si nu numai.

Moderator: rrzxxx

Avatar utilizator
andreiM62
Mesaje: 135
Membru din: Lun Dec 13, 2010 12:00 am
Localitate: iasi
Contact:

Mesaj de andreiM62 » Joi Dec 06, 2012 3:37 pm

am reusit si am terminat acoperisul si am facut si o scara de acces pe acesta
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
dupa care in depou am construit o rampa de acces pe locomotiva
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
sper sa va placa :grin:
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Dec 06, 2012 3:53 pm

Scara...e facuta de tine sau e din vreun kit?
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Dec 06, 2012 4:18 pm

Arata foarte bine , ai putea sa ii faci si canale de acces sub fiecare linie. Un strung de roata ar fi misto la una din lini :)
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
Avatar utilizator
andreiM62
Mesaje: 135
Membru din: Lun Dec 13, 2010 12:00 am
Localitate: iasi
Contact:

Mesaj de andreiM62 » Joi Dec 06, 2012 5:55 pm

cosmin78,scara este facuta de mine din sarma de cupru de 1mm si dupa aceea vopsita.
sogard,canale de acces nu cred ca am sa fac dar da-mi te rog o poza cu un strung de roata,poate fac unul
wittman40
Mesaje: 379
Membru din: Lun Ian 24, 2011 12:00 am
Localitate: Arad - Satu Mare
Contact:

Mesaj de wittman40 » Joi Dec 06, 2012 6:03 pm

Fain, dragut de tot!
Janos
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Joi Dec 06, 2012 6:04 pm

Arata excelent scara!
Spor in continuare!
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
leon-gr
Mesaje: 699
Membru din: Joi Aug 27, 2009 12:00 am
Localitate: athens (braila, timisoara)
Contact:

Mesaj de leon-gr » Joi Dec 06, 2012 6:17 pm

arata foarte bine ascara inspre acoperis dar si uneltele interioare...
C.G. LEONARD
Avatar utilizator
Ferrocarril
Mesaje: 117
Membru din: Lun Apr 12, 2010 12:00 am
Localitate: BUCUREÅžTI
Contact:

Mesaj de Ferrocarril » Joi Dec 06, 2012 6:59 pm

Felicită’ri! Bravo! Åži scara arat㒠excelent. O singur㒠obiecţie, sper s㒠nu te superi:locul de amplasare al acesteia.
Cred c㒠se încarc㒠prea mult faţada. Dup㒠mine, locul scă’rii nu este acolo, ci pe un perete lateral, sau mai bine pe cel din spate.
Fii amabil ce cot㒠ai ales între centrele şinelor, si de ce? Exist㒠un normativ (şine în remiză’)? Åži ce lungime (adâncime) are?
Spor la lucru, Florin.
Avatar utilizator
andreiM62
Mesaje: 135
Membru din: Lun Dec 13, 2010 12:00 am
Localitate: iasi
Contact:

Mesaj de andreiM62 » Joi Dec 06, 2012 10:25 pm

ma bucur ca va place si va multumesc de aprecieri.
Florin,scara am pus-o acolo deoarece e singurul loc care imi permite.in spate nu am cum deoarece cum se termina depoul se termina si terenul unde e amplasat depoul si pe lateral e prea ingust locul dintre ferestre.
referitor la intrebarile tale:
depoul a fost construit din cap fara sa ma iau dupa niste cote(pur si simplu),
normativ ar fi,dar eu nu am avut parte de asa ceva,
lungimea depoului in interior din perete in perete este de 300mm
Avatar utilizator
sogard_2003
Mesaje: 3601
Membru din: Mar Ian 19, 2016 8:07 pm
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de sogard_2003 » Joi Dec 06, 2012 11:41 pm

Normative sa tot fie dar in realitate. Eu sunt de parere ca daca liniile sunt paralele se stabileste intai ce facilitati ofera si ce echipamente trebuie montate iar in functie de astea se stabileste si distanta intre axele cailor.
Cu o poza personala nu te pot ajuta pentru ca nu am pozat vreodata. Am vazut insa ca se monteaza la nivelul ciupercii ( roata se strunjeste montata ) daca e vorba de mici rectificari. Daca gasesc vreo poza iti arat. De mentionat ar fi ca am vazut si un elevator special construit sub sina pentru a ajuta la demontarea unei osii intregi si mutarea sa pe o alta linie. Tot asa nu am poze ... daca gasesc ceva iti postez pe topic !
Spor la treaba.
""Acum, pe de laturi incep sa ramana<br>
Semnale, macazuri, vagoane si fum.<br>
Trec umbre de oameni cu steaguri in mana<br>
Si trenul, navalnic, se-asterne la drum.""    Colibri<br><br><br>
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Dec 07, 2012 12:04 pm

Marca de siguranta se pune acolo unde distanta intre linii este de 4 m, deci distanta minima ar fi 4 m in linie dreapta.
Am gasit un text:

[Link Removed for Guests]

Si inca unul:

[Link Removed for Guests]
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Ferrocarril
Mesaje: 117
Membru din: Lun Apr 12, 2010 12:00 am
Localitate: BUCUREÅžTI
Contact:

Mesaj de Ferrocarril » Vin Dec 07, 2012 10:33 pm

"Atunci când între 2 linii de cale exist㒠peroane de că’lă’tori, distanţa minim㒠dintre axelele liniilor este de 6 m".
Mulţumesc mult! Florin.
Avatar utilizator
Ferrocarril
Mesaje: 117
Membru din: Lun Apr 12, 2010 12:00 am
Localitate: BUCUREÅžTI
Contact:

Mesaj de Ferrocarril » Vin Dec 07, 2012 10:44 pm

SECTIUNEA a 3 - a
DISTANTELE MINIME INTRE AXELE LINIILOR DE CALE FERATA
Art. 29.- (1) Distanta minima intre axele liniilor duble sau intre axele a doua linii simple vecine, in linie
curenta, in aliniament, trebuie sa fie de 4.000 mm. Pentru liniile modernizate sau nou construite
distanta trebuie sa fie, de regula, de minim 4.200 mm. Exceptii se admit numai cu aprobarea
autoritatii de stat in transporturile feroviare in baza documentatiei tehnice avizate de AFER.
(2) La liniile triple - linie dubla vecina cu o linie simpla - si cvadruple, distanta dintre axele liniei a
doua si a treia in aliniament trebuie sa fie de cel putin 5.000 mm.
(3) In statii, distanta intre axele liniilor vecine in aliniament trebuie sa fie de cel putin 4.750 mm.
Pentru liniile modernizate sau nou construite, gabaritul de libera trecere al liniilor directe va fi cel
prevazut in normele tehnice pentru liniile curente.
(4) In cazul statiilor care au peroane intre linii, distanta intre axele liniilor trebuie sa fie de:
a. minimum 9.000 mm in statiile cu un trafic mai mare de 250 calatori pe 24 de ore, pentru a
rezulta un peron lat de 5850 mm, in vederea construirii de treceri subterane;
b. minimum 6.200 mm in statiile cu un trafic mai mic de 250 de calatori pe 24 ore. Exceptii se
admit numai cu aprobarea autoritatii de stat in transporturile feroviare.
(5) In statiile situate pe cale dubla, intre liniile directe nu se construiesc peroane.
(6) Pentru liniile destinate transbordarii marfurilor dintr-un vagon in altul, distanta intre axele
liniilor respective, in aliniament, va fi de minim de 3600 mm.
(7) Distanta dintre axele liniilor vecine, cand aceste linii sunt in curbe, atat in statii cat si in linie
curenta se stabileste in functie de raza si de suprainaltarea curbei, conform actelor normative si
reglementarilor specifice.
cosmin78
Mesaje: 5825
Membru din: Sâm Apr 28, 2007 12:00 am
Localitate: Porto/Craiova
Contact:

Mesaj de cosmin78 » Vin Dec 07, 2012 11:15 pm

Asa cum spuneam, 4 m. :grin:
Cosmin
[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
andreiM62
Mesaje: 135
Membru din: Lun Dec 13, 2010 12:00 am
Localitate: iasi
Contact:

Mesaj de andreiM62 » Dum Dec 16, 2012 4:01 pm

am reusit si am gasit un strung de roti pe care as vrea sa-l construiesc:
[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Cladiri si anexe”