Remiza circulara N

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Au mai sosit piese:




Multe piese, pentru cei slabi cu nervii:




Cateva probe:



"bancul de lucru" :



Si binenteles poze cu montajul final:

 
Daca pe la laser nu am mai ajuns, asta pentru ca portofelul ma tine acasa... am zis sa mai tatonez terenul, sa il creez intai :D



proba, intre cele doua remize voi monta inca doua linii, una cu acces pe sub locomotive , iar alta pe deasupra deci cu macara ... cad or fi gata vom mai vedea... prin partea dreapta vor fi doua linii de acces in depou, una cu nisipar, ministatie de carbune, iar alta cu pompe de apa, inghesuiala mare, castelul - turnul - rezervorul de apa, dumnezeu cu mila... o sa il fac subteran probabil :lol: :lol:

pana atunci am decupat si am montat si partea de jos a placi turnante:

baza:



gaura:



iar baza, montata provizoriu:

 
Nu stiu daca mai are sens sa deschid un alt subiect asa ca voi scrie aici si despre constructia podului turnant.

Azi am mai pus osul la putina treaba, ceea ce a iesit se va vedea in poze.

Pentru inceput, un rulment....



al doilea rulment...



un ax cu o roata dintata..



axul montat pe cei doi rulmenti..



o bucata de textolit...



o flansa montata pe bucata de textolit ...



in final podul (textolitul) montat pe pozitie...





ce covor curat am... :lol:

va urma....
 
Eii si uite ca au trecut aproape 2 ani de cand nu am mai facut nimic cu aceasta remiza, la gunoi nu puteam sa o dau, doritori nu au fost asa ca m-am gandit sa sterg praful de pe ea si sa o readuc la viata asa cum e.

Din pacate nu s-a conservat in totalitate :



Braul de caramida aparenta facuta din piatra cubica la H0 a disparut iar locul i-a fost luat de cateva cartoane pe care le aveam taiate pentru alte cladiri:



Nu este o lucrare reprezentativa pentru mine insa ar fi fost pacat sa o arunc , cu toate defectele pe care le are.
 
Si am revenit in ... baie, ce de servici ! Micul atelier unde uneori mai tai lemne ! Am descoperit ca modulul intre timp s-a curbat , am facut inca doua traverse pe dedesubt pentru a in indrepta:



Dupa ce am terminat de facut ranforsarile ... surpriza ! Mi-am adus aminte ca gaura de la turnanta nu e de diametrul potrivit !! :(



Nervi, munca in zadar ...maine soseste o alta placa !
 
Gata am rezolvat problema placii de PFL prin inlocuirea cu una din fag in trei straturi.



Dupa montaj am luat masuratorile necesare in vederea instalarii sinelor si a montarii podului rotativ.


Cam atat deocamdata.
 
Iar acum , mica mea problema "mare".

Din cunostintele pe care le am (putine) un depou are multiple dotari cu ajutorul carora se intretin/repara locomotivele ce ajung aici. Eu am intocmit o lista cu ce stiu eu ca trebuie sa contina, marea mea rugaminte este sa ma ajutati sa mai adaug elemente daca lipsesc.
- podul rotativ
- cladirea remizei si cos de evacuare a aburului
- canale de vizita
- castel de apa
- coloane de apa
- nisipar
- instalatia de incarcare cu carbune
- instalatia de curatat cazanul
- atelier
- rampa de acces pietonal la nivelul locomotivei si deasupra sa

Am uitat ceva ? Exista vreun document, site, carte care sa ne arate cum este organizat un depou ?
 
sogard_2003 a spus:
Iar acum , mica mea problema "mare".

... Exista vreun document, site, carte care sa ne arate cum este organizat un depou ?

Exista.




Ai 2 pagini unde poti afla ce te intereseaza:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=1192&start=0
 
  • Like
Reacții: shapk
Mersi Gam3,

Am vazut "dincolo". Mi-a placut foarte mult postarea ta, cuprinde exact ceea ce cautam, tot ce mai trebuie sa fac este sa imi organizez spatiul care este destul de limitat. :D