Peron intermediar scara TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

gicu

Well-Known Member
22 Aprilie 2008
297
1
Tg-Jiu
hobby-trenulete.blogspot.com
WEBSITE
http://hobby-trenulete.blogspot.com/
YAHOO
cornea.gigi
LOCATION
Tg-Jiu
azi pe vremea asta mohorita m-am gindit sa trecem calatorii la scuteala si sa-i ferim de ploaia care este afara, asa ca am trecut la confectionarea unui peron intermediar pt. gara pe care o am la scara TT.
cautind prin garaj am dat peste urmatoarele materiale ramase de la interventiile pe care le-am avut pe acasa asa ca am dat peste:
sina de trecere de la gresie la parchet
dibluri pt. holzsurub de 6
capace de plastic pt. canalele de pozare a cablurilor electrice
am confectionat eu ceva si uite ce-a iesit:

peronul , pavimentul de plastic este chiar bagheta de plastic al canalelor pt. pozarea cablurilor, stilpii sint diblurile pt. holzsuruburi, acoperisul este chiar traversa de trecere de la gresie la faianta taiata la dimensiunile peronului.
s-au mai folosit super clue, citeva resturi de plastic ramase de pe la alte cladiri din care am scos cosurile de gunoi , gurile de canal, felinarele,bancile . lipsesc oricum de pe peron ceasul , un chiosc de ziare, o pompa de apa , dar ma mai gindesc din ce o sa le fac si pe acestea.
totul a fost rapid si fara plictiseala si cu aceasta am reusit sa bagam calatorii la scuteala in asteptarea trenului pe care ii va duce unde numai ei stiu.
o sa revin cu amanunte si la celelalte detalii precum si la electrificarea acestuia.
 
e foarte buna ideea cu diblurile si restul materialelor.insa vezi ca peronul este prea
jos si iti cad calatorii de pe scari sau nu se pot urca :p
 
nu conteaza daca ai sina cu terasament sau nu,desi in gara poti folosi sine fara
terasament,peronul il masori tot timpul de la ciuperca sinei si il faci dupa necesitati.
cu fasii de carton faci o umplutura acolo ca sa il ridici pana la nivelul primei scarite
a vag. de calatori.
 
cosmin78 a spus:
cu fasii de carton faci o umplutura acolo ca sa il ridici pana la nivelul primei scarite
a vag. de calatori.

Sau nu.
Depinde de preferinte.

Mie nu-mi plac peroanele la nivelul primei scari, asa zisele peroane inalte.
Mie-mi plac peroanele clasice.
Distanta de la ultima treapta a vagonului la peron este egal, aproximativ egala, cu distanta dintre treptele vagonului.

:cafea:
 
alooo....nenea,prima scara,incepand de la peron in sus...adica aia pe care pui prima data piciorul :p
 
cosmin78 a spus:
alooo....nenea,prima scara,incepand de la peron in sus...adica aia pe care pui prima data piciorul :p

Pai da "aloo", intelesei bine dar acuma te contrazici.

Am spus ca intre peron si prima treapta a scarii vagonului trebuie sa existe o distanta egala cu distanta dintre treptele vagonului ori matale zisesi, in postul anterior
cosmin78 a spus:
cu fasii de carton faci o umplutura acolo ca sa il ridici pana la nivelul primei scarite
a vag. de calatori.

Mai pe romaneste, nu pe olteneste :D , peronul este inalt pana la prima treapta :D

:cafea:
 
oricum aveti dreptate amindoi , aceste probleme se pot rezolva , dar ce te faci ca la noi inca mai exista statii unde te urci in tren direct de pe terasamentul sinei.
Pacat ca nu am niste poze cu calatori sa-i vedeti cum se i-au in brate sau se urca unul pe altul pt. a se urca in vagoane, trebuie sa fii adevarat gimnast pt. a-ti intinde picioarele pina la scara.unii oameni mai vin cu scaunelul de acasa , altii vorbesc cu mecanicul sa opreasca garnitura exact in locul unde se pot urca , oricum mai avem mult pina cind talpa noastra va fi jumate in vagon , jumate pe peron.
 
Pai aici depinde de tine, ce macheta vrei sa faci, al carei statii de cale ferata.
La o statie mica, daca nu a fost pus peron din prefabricate tip "C" atunci sptiul dintre linii este umplut cu balast la nivelul traversei.

La statiile cu peroane nemodernizate peronul este la inaltimea descrisa de mine.

La statiile cu peroane modernizate, vezi cazul Garii de Nord din Bucuresti, peroanele au fost inaltate astfel incat sa nu mai fie nevoie sa faci putin sport ca sa urci in tren.

Deci?
Ce tip de statie ti-ai ales?
Daca ai raspunsul putem discuta la concret :wink:

:cafea: