Piese de schimb

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Bogdan 02

Member
12 Mai 2016
15
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Salutare tuturor,

Sunt interesat de piese pentru locomotive cu abur scara HO si va rog daca aveti sau stiti pe cineva care are astfel de piese (chiar si locomotive defecte) sa ma contactati.


Multumesc.
 
Salut Bogdan!
Pentru vechiul BR86 consulta:
http://www.guetzold.de/etb27403.htm

piesele de BR55 desi seamana nu prea se potrivesc. Daca ai posibilitatea sa mergi in Ungaria sau prieteni in zona iti pot recomanada un magazin unde se gasesc in general tot felul de 'teile".
PDI
 
BR 01 - piese marunte

<t>Buna tuturor!<br/>
Am o astfel de pufaielnica din generatia veche PIKO<br/>
ii lipsesc cateva chestii sau mai exact nu sunt in regula:<br/>
- piesa de contact cu tenderul ca un semicerc de plastic cu contacte de cupru<br/>
- piesa de aerodinamicitate (windblech) stanga de pe cazan - fatza<br/>
o biela mica intermediara - are unul dintre capetele de prindere rupt<br/>
cauciucurile de aderenta de pe rotile de la tender<br/>
Daca are cineva vreo idee dati-mi un semn<br/>
Multumesc<br/>
Bogdy</t>
 
mersi mult LDH, deja am printat foaia de la PIKO cu piesele si cand oi merge la rally - adica dupa ce scap de gripa - o sa discut cu el direct si la obiect
Multumesc
bogdy
 
Oare? De fapt, din 21 mai 2006 sunt exact 4 ani, 9 zile, 7 ore si 19 minute pana acum. :p
 
Salut MPU,

Incep prin a preciza care sunt modelele de locomotiive in discutie.Acestea sunt un vechi model BR 86 Guetzold si E 69 Piko.Ambele sunt in acest moment reparate, si bineanteles fiecare are povestea ei.
Pentru BR am comandat piese de la Guetzold Germania (foarte multe de povestit la acest capitol),iar pentru E 69 am cumparat o alta locomotiva tot defecta si am reusit sa le combin.Deasemenea E69 a suferit o serie de modificari inspirate din experiente ale altor forumisti .Daca bine-mi amintesc chiar de la MPU (un E69 verde si unul rosu)
Din motive obiective E 69 nu stiu cand sau daca o sa fie terminata.(lumini bare metalice ,eventual pluguri pentru zapada)

BR
Bogdan Banciu
 
Greutatile au iceput de la prima comanda de piese.Nu inteleg limba germana si am formulat un e-mail in engleza in care am trecut codurile pieselor cantitatile si intrebari legate de modul de plata.Timp de 2 saptamani nu am primit raspuns asa ca am retrimis emailul de inca doua ori. Surpriza Intr-o zi in aceeasi perioada am gasit in posta un plic mai marisor cu burete mult in interior + piesele comandate si o factura.Atunci am inteles ca se poate sa mai primesc in continuare un numar de colete egal cu numarul de emailuri trimise,motiv pentru care am fost nevoit sa sun la Guetzold pentru a anula celelalte doua comenzi :D

Despre piese:
Initial am comandat motorul si tot sistemul de biele.Din fisa tehnica de pe site-ul lor nu am gasit dimensiuni si am decis sa risc incercand adaptari.(motorasul nou are volanta), iar bielele noi sunt identice dar negre
Am trecut la montaj dar am observat ca noul motor datorita diferentelor dimensionale fata de cel vechi are o pozitie cam ciudata (inclinat la aprox. 20° fata de axa longitudinala a locomotivei)
Functionarea a fost satisfacatoare dar nu extraordinara (dereglari frcvente ale pozitiei motorului ,pierderea contactului electric de la subansamblul fixare motor la roti etc.)

Comanda de piese nr.2:
Un nou sasiu dotat cu 2 din cele 4 osii.Am demontat de pe vechiul sasiu toate subansamblele si remontat pe cel nou (2 osii vechi si doua noi)Dezastru .diferente de diametru foarte mici intre rotile vechi si cele noi, dar suficient de mari incat 4 roti sa stea pe sine si alte 4 in aer.

Comanda de piese nr. 3
Inca 2 osii noi,si de la iceput cu toata munca {biele ,motoras etc

Concluzie Acum este intreaga, functionala , silentioasa dar mi-e cam frica sa ma joc cu ea ca poate iar se strica

Scuze pentru mesajul atat de lung dar lunga a fost si povestea reparatiei

BR
Bogdan Banciu

P.S. Multumesc PDI pentru ideea cu site-ul Guetzold
 
O intreaga aventura, terminata cu un binemeritat happy-ending! Simpatica locomotiva a meritat pe deplin toate aceste eforturi :aplauze::aplauze::aplauze:
Acum cativa ani buni a trecut pe la mine o sora de-a ei, in vederea dotarii ei cu faruri functionale, asa ca pot sa spun ca o cunosc destul de bine 8)
Cat despre necunoasterea limbii germane... nu esti singurul, mai cunoastem si pe altii :D ; acesta sa fie cel mai mare bai :D
 
La o lucrare de instalare lumini nu cred ca ma incumet .Am gasit insa pe un site o documentatie privitoare la modernizarea acestei locomotive dar din pacate am uitat despre ce site este vorba.
Doar pentru fanii BR 86.
Totusi pentru cei interesati pot sa pun la dispozitie documentul in format PDF.,precum si diverse piese provenite de la vechea mecanica a modelului(stiu ca dupa o rotita dintata poti cauta o vesnicie cu sanse mici de reusita).

BR
Bogdan Banciu