curatare sine sau locomotive

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Atât în sistem analogic, cât şi în sistem digital, beculeţele sunt intenţionat proiectate pentru tensiuni de lucru mai mari decât tensiunea maxim㒠disponibilă’, deoarece astfel se mă’reşte fiabilitatea lor. în sistem digital, unde tensiunea este cam 16V constantă’, lumina beculeţelor uşor subvoltate este perfect acceptabilă’, dar tensiunile variabile 0-14V din sistemul analogic determin㒠aprinderea mai slab㒠a beculeţelor, mai ales la viteze/tensiuni mici.
Deci... aprinderea anemic㒠a beculeţelor în sistem analogic nu poate fi evitat㒠şi nu se poate face nimic în acest sens. Poate doar utilizarea unor beculeţe subminiatur㒠de câţiva volţi, obligatoriu alimentate prin intermediul unui montaj stabilizator de tensiune, ar putea face ca farurile s㒠se aprind㒠de la viteze/tensiuni mai mici.
 
Andreiul,ma sperii cu acel ''vaai,o senecefitudine;cejoile,adresata lui Cosmin,ce sa inteleg,e de rau sau....??
Dar a mea 80 dupa descriere ce poate fi?Este mai sus putin descrierea ei.
 
@ Pantiru: pai de ce sa te sperii? Senecefitudine = o locomotiva SNCF. Jolie = frumos.

Referitor la locomotiva ta, din descriere ar putea fi un Trix Express stravechi, insa pune o poza pentru edificare. EU personal as lasa-o asa cum este; daca o modifici, isi pierde valoarea de colectie. Parerea mea.
 
Multumesc andreiul si PDI,am reusit in sfarsit dupa 1,5 ani sa aflu ce natie este acel 80.Franceza dupa rusa mi s-au parut cele mai urate limbi de circulatie si am facut rusa 8 ani,franceza ioc.Daca zici ca nu trebuie sa o modific ca o stric,asa ramane,am luat-o de pe forum de la vanzari.M-am linistit dupa ce mi-ai tradus,am crezut ca e ceva de rau ce zisesi pe franceza ta. :D
 
Stiu ca nu aici ar trebui sa pun aceasta intrebare ,dar pe rubrica'' intrebari venite de la incepatori'' se circula ca Orient Expresul,odata pe an,am mai pus acolo intrebari,dar nu am primit raspuns.Asadar,va rog sa nu radeti de un nestiutor,tot vad scris br,br si iar br,de unde vin initialele astea sau denumirea?Nu de alta,dar sa nu mor prost,cum ar zice cineva.
 
cine poate sa-mi spuna la cati volti functioneaza un beculet din instalatiile de pom ,ale cu 4 culori parca,si cu muzica?
 
Acelea sunt legate in serie parca, deci 220/100 = 2,2V? Nu mai stiu daca unele instalatii nu sunt impartite in grupe de 20 (5 segmente) legate in serie-paralel si atunci ar fi 220/20 = 11V.
 
Dupa multe incercari de adaptare a unui carbune si arcurile aferente unui motor de la al meu sasiu 141R,am fost nevoit sa ma las pagubas,se incalzea si scotea flacari la carbuni de ziceai ca-i un ''dragon'' in calduri .Am reusit sa-i pun un motor de la un cdrom,cel care scoate rampa.In cutia cu pinioane am gasit un pinion de fi 5mm cu 8 dinti,am scos magnetul si acel bandaj de tabla din carcasa motorului ancora,am gasit niste anvelope de teren de la o chinezarie si am reusit sa fixez noul motor.Am facut probe merge brici.Daca cineva are in depoul lui o asemenea loco,il rog frumos sa-mi spuna cum se transmite curentul de la sine la motor,eu am descoperit doar un circuit,cel prin axul osiilor de la o sina,pe cealalta parte cum este?
 
Ma scuzati,am uitat sa specific ce producator a facut 141R pe care il am,Lima,iar motorul arata ca cel al br218 Lima.
 
Spuneti-mi si mie va rog,ce sunt,cum se numesc,motoarele,impingatoarele alea care ajuta locomotivele americane de la garniturile de marfa,atat la un capat cat si la celalalt.
 
Probabil vorbesti de o a doua unitate motoare , este o locomotiva fara post de conducere conectata prin cabluri de counicatie la locomotiva cu post de conducere. Practic prin cabluri se transmit comenzile pe care le transmiti de la postul de conducere catre locomotiva la o a doua unitate fara cabina de control.
 
Pantiru a spus:
Spuneti-mi si mie va rog,ce sunt,cum se numesc,motoarele,impingatoarele alea care ajuta locomotivele americane de la garniturile de marfa,atat la un capat cat si la celalalt.

In literatura de specialitate se numesc "booster" insa popular o sa le gasesti cu denumirea de unitate tip "B". Unitatea de dip "A" este cea cu post de conducere. Se folosesc atat la garnituri de marfa cat si calatori in functie de tonajul trenului.

Trenurile grele de calatori, transcontinentale, foloseau spre exemplu la tractiune A+B+B+A.
 
Azi am vizionat filmul'' Battle of the Bulge'',actiune in 1944 in zona Ardeni,pe la mijlocul filmului o secventa mi-a atras atentia in mod deosebit si mi-a nascocit o intrebare.
Un general american atacat de o brigada de tancuri nemtesti cere in ajutorul lui din spatele frontului niste tunuri de 155mm,lucru care s-a concretizat prin trimiterea lor cu o garnitura de tren compusa dintr-o locomotiva cu abur cu patru osii motoare ,un vagon insotitor[probabil cu personalul ce deservea tunurile],si trei vagoane platforma pe care erau tunurile,pana aici nimic deosebit,dar pe langa viteza cu care se deplasa garnitura neconforma cu realitatea mi-a atras atentia niste stalpi catenari de pe marginea caii ferate.Intrebare:
In 1944 erau locomotive electrice,sau cand au filmat in 1965 nu si-au dat seama ca prind in cadru si acei stalpi catenari?Soarta garniturii nu a fost una fericita,a sfarsit cu un obuz de Tigre in plin la iesirea dintr-un tunel,scena faina dealtfel.