Utilizarea Airbrush-ului Revell

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

felippe

Mecanic de locomotiva
21 Ianuarie 2006
1.554
89
-
Am cumparat acum mai bine de un an 39200 Complete Set "starter class" de la Revell.

In cutie am gasit si patru sticlute de cate 25 ml fiecare. Trei dintre ele contin:

- EMAIL CLEAN;
- EMAIL BASIC;
- EMAIL COLOR (care, de fapt, este un lichid total incolor :!: ). Poate acesta sa fie "Clear Varnish"? Adica lac incolor?

Ma poate ajuta cineva sa imi spuna la ce se folosesc fiecare din aceste substante?

Azi m-am "jucat" putin cu airbrush-ul. Nu l-am folosit decat cu apa, sa il testez. Dar as vrea ca in urmatoarele zile sa "fac practica" cu vopsea (am cateva recipiente de 14 ml cu diverse culori.

Si ce fel de diluant (tiner) ar mai fi necesar? Am citit ca aceste vopseluri pentru Airbrush se amesteca in proportie de 1á2 la 1 cu diluant. Ce fel de diluant Revell sa cumpar?

Abia apoi as vrea sa trec la vopsirea modelelor, terasament, cladiri etc
 
ptr diluare iti trebuie Revell color mix.Email Clean cred ca este pentru a curata
vopseaua.email basic :roll: ...sa fie oare un primar,inainte de a da vopseaua finala
email color ca sa fie çac incolor ar trebui sa fie vascos...insa lacul incolor de il am
eu de la revell este la cutiuta de 14 ml
eu am folosit mult timp emailurile de la revel cu un airbrush Student250 si le
diluam dupa necesitate,insa nu le lasam nici prea vascoase ca imediat mi se golea
butelia
 
Mersi de informatii Cosmin.

Lacul incolor este in sticluta de 25 ml pentru ca vine in acest kit; nu vei gasi sa il cumperi separat. La fel si pentru celelalte substante.

In ceea ce priveste butelia, taaare sunt curios sa stiu cat ma va tine... Nu stiam ca este o relatie stransa intre vascozitatea vopselei si autonomia buteliei...

Una noua costa peste 8 lire (cca. 37 RON). Nu e deloc ieftina...
 
8 lire..aici 13-14 euro
dupa 10 butelii....deja ai dat banii de un compresor :-x
 
Din ce am citit pe pagina de la Revell si din ce stiu eu culorile care sint in sticlute de 25ml sint deja preparate pentru aerograf deci nu necesita dizolvare ,doar cele la cutiute de tabla de 14 ml trebuiesc dizolvate in proportie de 1 vopsea 2 diluant.Deci tu nu ai nevoie de diluant de aceea nici nu gasesti pt airbrushcolor.
Acum ,Email Clean dupa cum spune si numele e solutie de curatat aerograful.Un lucru extrem de important e ca dupa fiecare utilizare aerograful sa fie curatat cu meticulozitate ,asa nu vei avea probleme la urmatoarea folosire.
Email Basic este un grund ce se da inaintea culorii de baza.Fixeaza mai bine culoarea .
Email Color ar trebui sa fie o culoare :ce vad in imaginea de pe site e rosu.
Si apoi mai e un recipient cu eticheta care nu ai spus ce e.
Cosmin78 are dreptate ,trebuie sa te ghindesti la achizitionarea unui compresor pt ca buteliile cu aer nu tin prea mult.E bine ca ai incercat cu apa dar adevarata placere e sa lucrezi cu vopsea.Reiau un sfat dat de un modelist profesionist nu de mine,eu doar l-am preluat :"nu va fie frica sa incercati ;cel mai mare dusman al modelistului e frica de a nu reusi".Asa ca ,spor la treaba!!
 
drg a spus:
..
Email Color ar trebui sa fie o culoare :ce vad in imaginea de pe site e rosu.
Si apoi mai e un recipient cu eticheta care nu ai spus ce e....

Eticheta cu "EMAIL COLOR" este pe acel recipient cu lichid incolor. Nu am zis nimic despre sticluta cu lichid rosu pentru ca de asta sunt sigur ca e vopsea. Oricum, pe aceasta nu o am la mine.

Intre timp m-am lamurit; se pare ca este lac incolor. Acum, ca este mat sau semi-mat, nu mai stiu. Voi face teste.

Bun sfatul acelui modelist cu experienta!...
 
cosmin78 a spus:
8 lire..aici 13-14 euro
dupa 10 butelii....deja ai dat banii de un compresor :-x


Reumplerea buteliei cu ce ai prin casa:
Scule necesare: o pompa de bicicleta, o butelie goala sau un tub de spray gol daca nu vrei sa dai banii pe butelii (cat de mare ca dimensiune, preferabil peste 750ml), o valva de cauciuc de bicicleta dar cu ventil auto (asta e mai greu de gasit, pe la accesorii velo). Se gaureste tubul, se monteaza valva (valva are sectiune ovala la montaj ca s-o poti introduce intr-o gaura ovala in butelie si s-o poti rasuci apoi cu tot cu garniturile de etansare, dupa care se strange piulita de fixare) se dau 100 de pompe (de preferinta cu un manometru pe capatul unde se conecteaza furtunul) si ura, rezervorul e plin.

Revista Tehnium din vremea copilariei mele prezenta un rezervor pentru aerograf realizat dintr-o camera auto pe care se monta inca o valva dar fara ventil.... Dai la pompa pana se umple camera dupa care utilizezi aerul...
 
Motor de frigider si regulator de presiune+capcana de ulei facut dintr-o sticla de plastic cu doua furtune ( in +out )... ieftin si bun ! :D sau http://modelism.ro/tools/others?product_id=292 acel compresor.
 
melc,

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6841

:wink: