Motor nou sau reconditionarea celui vechi?

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am fost azi in oras si am cumparat de la dealer-ul local un adeziv si un ulei. In prealabil i-am aratat motorul, cu hibele lui.

Iata ce mi-a vandut, pentru 7.50 lire (cca. 35 RON), spunandu-mi ca reprezinta cea mai buna alegere pentru necesitatile mele:



Ajuns acasa, m-am apucat de treaba: cu ajutorul unei mici bucati de carton am fortat rotorul in fiecare din cei doi magneti ai statorului pentru a-i mentine presati de cadru si cu ajutorul unui ac am pus cateva puncte de adeziv; rezultatul a fost incredibil: in mai putin de 10 secunde cei doi magneti au fost fixati ferm de cadrul motorului.

Apoi, cu un alt ac am pus cate o picatura de ulei in cele doua lagare si cu ajutorul unei scobitori careia i-am taiat varful am curatat periile colectoare.

Acum motorul merge incomparabil mai bine, fara zgomot, cu mai multa forta si fara sa se mai incalzeasca foarte tare.

Inca ma gandesc daca merita sa mai cumpar perii colectoare noi sau sa il las asa. Ma voi hotari dupa ce il voi fixa pe locomotiva si voi face probe de mers.