Probleme BR 185 Traxx MAV...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Big_boy

Well-Known Member
9 Ianuarie 2009
460
18
57
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Buna ziua colegi...
A venit randul sa digitalizez o locomotiva din gama Piko Expert respectiv locomotiva Piko 96738 BR 185 -Traxx MÁV Trakció (nr.480 007-8. )
Toate bune si frumoase am studiat manualul care prezinta ca pentru desfacerea carcasei este suficient sa scot surubul amplasat sub carcasa locomotivei .

Dupa desfacerea acestuia nu am reusit sa scot carcasa...aceasta se tine extrem de strans...
Am scos si tampoanele desi acestea nu sunt de model care sa asigure fixarea carcasei...fiind mai scurte si cu toate acestea in continuare carcasa este extrem de stransa si o tine ceva...nu iese...desi am introdus si niste scobitori asa cum se vede in fotografiile urmatoare ...



Dintre cei mai cunoscatori daca poate cineva sa imi dea alte sfaturi in legatura cu problema mea , sau daca s-a confruntat cineva cu aceiasi problema ...il rog sa imi dea cateva indicatii...
Multumesc anticipat !
 
Dac㒠vă’d eu bine, pereţii carcasei trebuie uşor îndepă’rtaţi de şasiu ("spreading easily") cam pe la mijloc, nu la capete. Poate c㒠ar fi bine s㒠pui scobitorile undeva la mijlocul şasiului, unde s-ar putea s㒠fie ghearele de fixare de pe carcasă’. Mult succes!
 
Salut,

Exact cum a spus si MPU , trebuie , tot de la mijloc, sa incepi sa tragi de carcasa inspre exterior ( stanga -dreapta )...dar cu GRIJA !!!
Tragi cu grija in exetrior si , in acelasi timp, "scuturi " locomotiva in jos .. nu stiu cum sa spun altfel....
Ai grija ca pe masa unde desfaci locomotiva sa fie o bucata de burete / carpa care sa atenueze caderea sasiului.

Esential este sa NU te grabesti !

Marius.

PS:
Te sun maine si vedem ce si cum.
 
Am incercat sa introduc si la mijloc cu scobitorile....si de la mijloc le-am tras spre capetele carcasei....
Daca observati aici...

se vede faptul ca exista o distanta de 1 mm ( si mai mult poate) cel putin intre carcasa si lestul locomotivei. Optic nu se vede sa existe sistem de prindere pe carcasa...si nici pe internet nu am vazut vreo poza care sa explice in alt mod...
Asa cum se vede , spre capete nu se desprinde carcasa fata de restul locomotivei...din pacate.
:oops:
 
Eu am intilnit cazuri, la locomotive noi noute (nu le-a mai desfacut nimeni), cand fie lipiciul scurs in interior, fie vopseaua care nu era perfect uscata, a prins
carcasa de partea inferioara. Pana la urma, am riscat, am tras mai tare, si sa desfacut. In interior sa vazut clar, ca datorita lipiciului cele 2 parti erau prinse laolalta.

Eu zic sa-ti iei inima in dinti, si sa tragi de sasiu in jos mai puternic, si sa incerci in acelasi timp sa tii carcasa in pozitie fixa
 
Eu zic sa-ti iei inima in dinti, si sa tragi de sasiu in jos mai puternic, si sa incerci in acelasi timp sa tii carcasa in pozitie fixa

O sa incerc si asta....desi nu prea am posibilitati de prindere acceptabile...
Multumesc colegilor pentru sfaturi....
 
Adă’-o la urmă’toarea întâlnire.... şi o rezolvă’m noi..... Eu aduc barosul mic de 10 kile şi dalta pentru ciment.... :D :D