Diferente cuple

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Deauville

New Member
2 Martie 2011
8
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Buna ziua,
1.Ce diferente sunt intre cupla Hauseigene Kupplungssaufnahme si Kuplungsschact nach NEM mit KKK-Kinematik?
2.Daca am vagoane cu KKK se pot cupla la locomotiva cu primul tip de cupla.
Cuplele sunt pt Tillig TT
Multumesc
 
Un topic interesant, mai ales la TT
Nu mai devreme de ieri vorbeam cu cftt de dorinta de a schimba cuplele... Cei vechi ma por corecta, dar primele cuple sunt cele , sa le spunem asa, clasice, pe cand cele de-a doua sunt facute sa fie apropiate vagoanele, mai realistic, si au un mecanism bazat pe arc (unele) sau magneti (altele) care creaza si o dinamica frumoasa in curbe...

Ref la a doua intrebare raspunsul este un nu partial...au facut o struto camila unii care pe sistemul vechi de cuple poti pune ceva care sa se lege macar de cele de-a doua...
Cftt stie:)

Am zis bine?
 
la TT de pe vremea lui BTTB pana azi ( Tillig) exista 3 tipuri de cuple, nu stiu ce tip de cupla este " Hauseigene Kupplungssaufnahme " ( tip 1 sau tip 2) o poza ar fi de folos, cuplele tip 3 (KKK) sunt formate din 2 piese : portcupla si cupla propriuzisa,
important este ca exista diverse cuple ce se pot schimba astfel incat sa se poate lega orice material rulant indiferent de ce tip de cupla are.
in cazul tau daca locomotiva are cupla tip 1( prima generatie) e mai complicat dar se poate rezolva, exista niste kituri de cuple KKK ce se monteaza cam pentru orice tip de locomotiva astfel incat sa poti lega vagoanele de locomotiva, daca locomotiva are cupla tip 2 ( a doua generatie) e mai simplu exista cuple model KKK ce inlocuiesc cupla tip 2 sau alta varianta : se scot la vagoane cuplele KKK din portcupla si se inlocuiesc cu niste cuple speciale tip 2 ( nu recomand aceasta varianta)
sper ca am fost destul de explicit, daca faci niste poze la locomotiva si vagoane iti pot da solutia concret cu ce piese iti trebuie cu coduri si de unde le poti lua.
 
Multumesc pentru raspunsuri.
Locomotiva in cauza este V180 210, cod tillig 02688, poza nu stiu inca cum se ataseaza acum, dar este pe site la elriwa.
 
locomotiva 02688 are tot cupla KKK deci nu vad care ar fi problema de cuplare cu vagoane cu cuple KKK, exista acelas tip de locomotiva ( cu alte coduri ) fabricate inainte sa apare cuplele KKK si care evident nu au cuple KKK, acest tip de locomotiva a fost fabricat si de BTTB si a fost dotata cu cuple tip1 si ulterior si cu cuple tip 2, in aceste cazuri poate sa apara problema ridicata de tine, putem rezolva problema concret daca o sa reusesti sa pui o poza a locomotivei ca sa vad ce tip de cupla are.
 
in cazul asta daca si vagoanele au tot cuple KKK nu e nicio problema, cupla este partea din fata, portcuplele ( partea din spate) pot avea forme diferite dar nu conteaza, in cazul locomotivei tale e acea tija care trece pe sub plug si este fixata pe sasiul locomotivei, cupla se monteaza ( demonteaza) prin clipsare in portcupla, sunt doua piese distincte, daca pui si o poza cu un vagon ( partea din fata) iti pot confirma daca cuplarea e posibila.

P.S. ti-am trimis si un PM
 
pentru Piko trebuie cuple Tillig cod 08840 (portcupla e OK ), gasesti la trennet, pentru vagoane BTTB trebuie cuple cod 08847