LDH, LDE, LDM(M), LDA(?)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

bogdanra

Well-Known Member
Trenulist
19 Martie 2012
1.283
106
Bucuresti
tt.bogdanra.ro
WEBSITE
http://tt.bogdanra.ro
LOCATION
Bucuresti
FACEBOOK
bogdanradu4tt
GOOGLEPLUS
bogdanra
Salut
M-am tot uitat si am tot cautat dar peste tot parca citeam de la nivelul avansati in sus:)))
personal stiu ca o locomotiva Diesel este una care se bazeaza pe motorul inventat de ...Diesel (duh!), bagi motorina si merge...

Acum, pentru ca sunt chiar incepator si au inceput sa imi placa aceste locomotive (cele cu aburi sunt prea complexe, cele electrice sunt prea ... simple...) am dat de o alta problema: ce inseamna LDA, LDH, LDE, LDM (pe langa faptul ca spun ca sunt Lcomotive Diesel (Hidraulice, Electrice, Mecanice... LDA cred ca este o greseala intalnita pe un forum cred...

Pana la urma care este diferenta dintre ele?

Mersi
 
LD - locomotiva Diesel - deci sursa principala de putere este un motor Diesel.
Acest motor Diesel actioneaza rotile prin intermediul unei transmisii: E - electrice, H - hidraulice sau M - mecanice.
Prin urmare, avem LDE, LDH si LDM.