Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Excursie la DEJ - 2012

Moderatori: Florinn, IonutTrif

obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Mar Feb 28, 2012 9:54 pm

Da, Epo, o vreau mai lunga, si cu 5 corzi, ca pe 4 nu coboara cat trebe. Sincer imi pare rau ca n-am ajuns pe acolo si mi-au scapat toate cele intamplate, bune sau rele.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4956
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mie Feb 29, 2012 9:26 am

A facut cineva o poza la vagonul din spate, cel cu sigla CFR roata inaripata?

[Link Removed for Guests]
foto Florin
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Lun Mar 12, 2012 10:26 am

Mulţumesc lu` amicu care mi-a salvat datele de pe MemoryStick. Cu aceast㒠ocazie am contribuit la bună’starea patronului de la Jidvei...

Să’-i dă’m drumul...

Ne aranjă’m prin vagon
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Dej Triaj - dimineaţă’, casiera de la Cluj a fost pus㒠în dificultate când i s-au cerut bilete pentru Cuzdrioara, denumirea veche a Triajului
[Link Removed for Guests]

Pozarii:
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

O garnitur㒠cu sârmă’, GFR care nu se mai termină’...
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Vederi aeriene asupra triajului, şi asupra unei pă’rţi a depoului
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

La intrarea în depou, un tablou de faianţă’...

[Link Removed for Guests]

Am vizitat ascultând-ul pe Florin-Dej cele dou㒠vagoane aflate în recondiţionare:

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Locomotiva de la Subcetate

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Nişte mecanici negri (de vaselină’) reparau un motor de DA
[Link Removed for Guests]

Motoare de tracţiune de DA

[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]

Gyury admirând DA-uri

[Link Removed for Guests]

Soseşte trenul nostru

[Link Removed for Guests]

Rugă’: Du-m㒠acasă’...

[Link Removed for Guests]

Din pă’cate, a fost posibil㒠recuperarea a numai jumă’tate din numă’rul de fotografii...

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
manlif2_0
Mesaje: 548
Membru din: Vin Oct 30, 2009 12:00 am
Localitate: Craiova
Contact:

VIzita Dej iulie 2012

Mesaj de manlif2_0 » Sâm Iul 07, 2012 7:07 pm

Ca sa tin cumva strans subiectul, voi posta aici.

Fiind intr-o vizita "de lucru" la Cluj, mi-am rezervat o dupa-amiaza pentru o vizita la Dej. Am discutat in prealabil cu domnul Florin-Dej - om foarte amabil, desi era ziua libera a dansului, si-a facut timp in dupa-amiaza respectiva sa treaca pe la depou si sa-mi prezinte exponatele. Cateva poze in cele ce urmeaza.
la intrarea in depou ma asteapa locomotiva cu cremaliera 40.007
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

apoi imediat in stanga asteapta LDM 20.193
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

continuam vizita si ne intalnim cu Pacific 231.050
[Link Removed for Guests]

si un mic etalon (am 182 cm inaltime)
[Link Removed for Guests]

150.105
[Link Removed for Guests]

230.299
[Link Removed for Guests]

Plugul de zapada
[Link Removed for Guests]

Un vagon bagaje / posta, in prezent in proces de restaurare in depozitul Dej. De remarcat foile de arc foarte largi.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Si o placuta cu o revizie din 1970
[Link Removed for Guests]

Interesante si arcurile tampoanelor (nu le stiu denumirea exacta din pacate)
[Link Removed for Guests]

Si bine-inteles, 060-DA-001, a carei prezentare mai detaliata o voi face separat.
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Malaxa
[Link Removed for Guests]

LDM 20.022
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Si vedere prin „parbriz”
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Frana de mana si schimbatorul de sens de miscare
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Cele doua vagoane restaurate deja la depoul Dej, frumos lucind in soare
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

150.105
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Interiorul 150.105
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

151.002
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Si „mocaneata” 764.153
[Link Removed for Guests]

150.1123, din pacate nu am pozat-o decat frontal
[Link Removed for Guests]

Un DA in revizie, tocmai fusese grunduit.
[Link Removed for Guests]

Doua compresoare de aer
[Link Removed for Guests]

Interiorul gol al DA-ului,
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Ventilatorul pentru racirea lichidului de racire al motorului, actionat hidraulic (sincer, am ramas surprins de aceasta solutie de actionare)
[Link Removed for Guests]

Locasul de prindere a sirenelor, si locul unde era prins fluierul original.
[Link Removed for Guests]

O imagine de pe „schela” din depou.
[Link Removed for Guests]

Prototipul DE 2-241-002 (banuiesc ca celalalt capat era DE 2-241-001, dar nu era nici o placuta aplicata pe el). De remarcat suspensia inspirata de locomotivele cu abur, foarte foarte rigida!
[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Din cate am inteles, mai spre toamna, cel putin unele dintre exponate vor fi re-vopsite, ca parte a procesului de conservare, si se mai cauta inca un vagon, care alaturi de celelalte doua deja expuse, sa formeze o garnitura. De asemenea, se lucreaza la amenajarea unei linii pe care sa fie expusa garnitura.
Scrie răspuns

Înapoi la “Asociatia - Trainsylvania Railway Club - Cluj Napoca”