Anunt important: [Local Link Removed for Guests]

Excursie la depoul/muzeul de locomotive Dej

Moderatori: IonutTrif, Florinn

Avatar utilizator
13cristi13
Mesaje: 46
Membru din: Joi Ian 21, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Excursie la depoul/muzeul de locomotive Dej

Mesaj de 13cristi13 » Dum Feb 27, 2011 2:05 pm

Cu ocazia implinirii a 5 ani de la prima intalnire a membrilor clubului, am organizat o excursie la Muzeul de locomotive de la Dej, pentru a sarbatorii aniversarea intr-un mediu propice pentru pasiunea noastra.

Ne-am cumparat bilete petru a nu frauda CFR-ul si pentru a da un bun exemplu civic celor care circula "cu nasul".
[Link Removed for Guests]
Am fost dusi la Dej de catre A1834 tras de EA 40-0666-4 apartinand depoului Suceava. [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Dupa imbarcare s-a deschis "sampania": [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]

Pe drum: [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Dupa un mers constant cu 45-50 km/h, ajungem in sfarsit la Dej : [Link Removed for Guests]

th_astept colegii de expeditie sa completeze, voi reveni si eu mai tarziu cu detalii
Ultima oară modificat Dum Feb 27, 2011 5:18 pm de către 13cristi13, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Dum Feb 27, 2011 4:33 pm

De fapt a fost doar un bilet si Photoshop :-D
Revenind la subiect eu voi posta pozele facute de mine:
In gara Cluj
[Link Removed for Guests]
Ne urcam in vagon:
[Link Removed for Guests]
Coboram la Dej Calatori
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Trenul care ne-a dus
[Link Removed for Guests]
Era prin gara
[Link Removed for Guests]
Ne-a urat "Bun Venit" o pulbere de om
[Link Removed for Guests]
UN LDH reconditionat
[Link Removed for Guests]
Plugul de zapada care sta de ani buni.
[Link Removed for Guests]
Cladirea vechiului triaj, desfintat in anii '40 cand s-a mutat in noua locatie. Mutarea a inceput in timpul administratiei maghiara, si s-a definitivat in timpul administratiei romanesti.
[Link Removed for Guests]
Podul peste Somes
[Link Removed for Guests]
In mars spre Dej Triaj/Depou
Am gasit explicatia pentru viteza redusa de circulatie
[Link Removed for Guests]
In linia curenta, traversa smulsa de la loc
[Link Removed for Guests]
Trece un GFR
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Frana automata de la Dej Triaj. Se afla imediat dupa cocoasa
[Link Removed for Guests]
Cocoasa de la Dej Triaj
[Link Removed for Guests]
De departe se vede Sulzer-ul din 1935, primul adus in Romania.
Daca nu venea razboiul, la noi trebuia sa fie multe.
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
O raritate, o locomotiva Diesel-Mecanica ce paorta semnatura celebrei fabrici MALAXA. Se spune ca mai sunt 2 nici una functionala deoarece au arborele cotit rupt, si amandooua sunt la Dej
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
De departe se vad....
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
O alta raritate: O locomotiva cu acumulatori Siemens fabricata in 1907. A lucrat in Bucuresti la ceva silozuri.
[Link Removed for Guests]
Negru/alb/soare
[Link Removed for Guests]
Vine trenul
[Link Removed for Guests]
Al doilea plug de zapada din Dej. Tenderul facut in 1937 de acelasi Malaxa, este sudat, nu nituit ca celelalte. Este un tender tip "Pacific"
[Link Removed for Guests]
Si vedeta depoului:
[Link Removed for Guests]
060 - DA - 001, are inca piese originale pe ea
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Boilerul de apa DA
[Link Removed for Guests]
O parte din tabloul electric
[Link Removed for Guests]
Ceasuri indicatoare in mare parte originale
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Postul de comanda II (inca acest exemplar de DA mai are numeroate post I si post II
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Depoul DEJ. Primele 12 guri au fost construite de MAV, iar cele de la 12-15 de CFR. Se vede din diferenta de arhitectura.
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Interiorul de la ce-a dea doua Malaxa LDM
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Revenim la Sulzer-ul dublu
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Ne reintoarcem spre Dej Calatori. Infrastructura PRAF
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Vine Baia Mare - Bucuresti
[Link Removed for Guests]
Poze de pe pod
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
Revedem plug pe inserat
[Link Removed for Guests]
Echipa de HOCHEI :)
Ultima oară modificat Lun Feb 28, 2011 9:02 am de către interesantul, modificat de 2 ori în total.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Avatar utilizator
catalin
Mesaje: 2790
Membru din: Mar Apr 24, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de catalin » Dum Feb 27, 2011 4:49 pm

....
Ultima oară modificat Dum Feb 27, 2011 11:54 pm de către catalin, modificat 1 dată în total.
All aboard !
obiwan
Mesaje: 2684
Membru din: Joi Apr 24, 2008 12:00 am
Localitate: cluj
Contact:

Mesaj de obiwan » Dum Feb 27, 2011 5:20 pm

Diesela GRI e beton! si turnanta. Imi pare rau ca a trebuit sa chiulesc, dar bagam azi licori pentru eveniment :|
Avatar utilizator
tudor_corbul
Mesaje: 498
Membru din: Mie Mai 09, 2007 12:00 am
Localitate: Iasi
Contact:

Mesaj de tudor_corbul » Dum Feb 27, 2011 7:52 pm

Legat de LDM-ul Malaxa.Nu cred ca mai exista doar cele 2 din Dej.Stiu ca mai era unul la Timisoara care cred ca inca mai e functional folosit la manevre prin depou-corectati-ma daca gresesc.
Avatar utilizator
Radu161
Mesaje: 1718
Membru din: Vin Mai 25, 2007 12:00 am
Localitate: Bucuresti/Arad
Contact:

Mesaj de Radu161 » Dum Feb 27, 2011 8:56 pm

Mai e unul in Pitesti, functional anul trecut.
Dor de duca, sa te-aduca...
[Link Removed for Guests]
[Link Removed for Guests]
nicu40-0350-3
Mesaje: 12
Membru din: Dum Dec 06, 2009 12:00 am
Localitate: dej
Contact:

Mesaj de nicu40-0350-3 » Dum Feb 27, 2011 9:27 pm

Sper ca va placut excursia la dej va mai astept :grin:
Avatar utilizator
Florinn
Site Admin
Mesaje: 5545
Membru din: Mar Ian 17, 2006 10:06 pm
Localitate: Cluj Napoca / Bucuresti
Contact:

Mesaj de Florinn » Lun Feb 28, 2011 12:11 am

Salut,

Nicu multumim frumos pentru caldura cu care am fost primiti, ne-am simtit tare bine si sper sa revenim curand. de asemenea va asteptam si pe voi la Cluj !
_____________________________________________________________________
@Catalin sunt convins ca Eusebiu stie cum se scrie corect Sulzer.
Eusebiu a folosit in prezentarea de mai sus un ton mai jovial si cred ca majoritatea au inteles asta.

Diferenta arhitecturala se observa usor daca te uiti la acoperis.
Ultima oară modificat Lun Feb 28, 2011 2:50 am de către Florinn, modificat de 2 ori în total.
Florin - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
Avatar utilizator
Gyuri
Mesaje: 129
Membru din: Mar Sep 14, 2010 12:00 am
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de Gyuri » Lun Feb 28, 2011 1:58 am

Ar trebui sa reluam vizita si in perioada de vara. Filmuletul cu traversa miscatoare o sa-l pun maine pe photobucket.
_________________
Gyuri - Trainsylvania Railway Club, Cluj Napoca
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Lun Feb 28, 2011 9:45 am

Data viitoare cand mai ajunge-ti pe acolo faceti poze si la tenderul de la plugul de zapada, cel de "Pacific" sudat, are o constructie interesanta
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Lun Feb 28, 2011 9:48 am

Asteapta sa-si revina colegii dupa cina de taina de aseara sa mai puna fotografii. Sigur sunt!


E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Lun Feb 28, 2011 11:53 am

scristi scrie:Data viitoare cand mai ajunge-ti pe acolo faceti poze si la tenderul de la plugul de zapada, cel de "Pacific" sudat, are o constructie interesanta
Presupun ca e unul din cele 2 construite la Resita
[Link Removed for Guests]
Sursa fotografiei:
[Link Removed for Guests]
Inteleg ca nu au corespuns in exploatare si au ajuns la plugurile de zapada.Mai este unul si la Sibiu ...
Ultima oară modificat Mar Mar 01, 2011 1:00 am de către Amiralul, modificat 1 dată în total.
scristi
Mesaje: 370
Membru din: Lun Sep 12, 2016 8:06 pm
Localitate: Braila
Contact:

Mesaj de scristi » Lun Feb 28, 2011 11:56 am

De fapt s-au construit 5 buc, pentru ruta Bucuresti - Constanta daca nu ma insel
Amiralul
Mesaje: 150
Membru din: Dum Mai 17, 2009 12:00 am
Localitate: Resita
Contact:

Mesaj de Amiralul » Lun Feb 28, 2011 12:03 pm

Da,au fost 5,greseala mea ... :oops:
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 5002
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Lun Feb 28, 2011 12:46 pm

@Amiralul

Te rog sa specifici sursa pozei. Conform regulamentului postarea de imagini si lucrari altele decit cele personale trebuie sa fie insotita de specificarea sursei si a autorului.
Scrie răspuns

Înapoi la “Asociatia - Trainsylvania Railway Club - Cluj Napoca”