Intalniri CFB

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Intalniri 01.10.2011 si 08.10.2011

Primul pas a fost sa reorganizam spatiul de lucru si am adaugat la dotare 2 dulapuri cu rafturi ce au fost repede ocupate de diverse materiale si scule necesare lucrului.
Dupa ce am terminat cu aceasta etapa ne-am apucat de constructia a 2 module curbe, primele din proiectul buclei.

Bucla a fost conceputa astfel incat sa contina numai module cu geometrie standard. Acestea pot sa fie cu linie simpla sau pot sa contina o gara. Noi am optat pentru a doua solutie.

In paralel, am terminat partea electrica pentru halta, inclusiv luminile de pe panou. El este mult mai complex decat ar fi fost necesar pentru o simpla halta, dar s-a dorit a fi un exercitiu pentru un viitor panou de gara. Benzile lumninoase reprezinta 2 blocuri de linie (pentru fiecare modul, separat), luminile de sus sunt pentru semafor iar cele de jos reprezinta confirmarea de capat de cursa pentru bariera.
 
Intalnire 15.10.2011

Dupa asamblarea structurii modulelor am lipit polistiren extrudat ca suport pentru linie, peste care am asezat fasii de pluta pentru a forma baza viitoarei prisme de balast. Am inceput si forma reliefului folosind plasa de armare pe care am lipit-o de marginile modulelor si de suportul liniei. Excesul de plasa va fi taiat dupa uscarea adezivului.

La halta am mai imbunatatit modul in care functioneaza bariera, inainte avand probleme la efectuarea ciclului de urcare-coborare.
 
aici ai dreptate...totusi, am vazut bariere paralele cu linia (sau mi s-a parut :roll: ) si drumul in unghi cu linia.
 
:D Cum vrei sa fie o bariera la 45 grade? Bariera e pentru masini nu pentreu trenuri, deci trebuie sa fie perpendiculara pe sosea, nu paralela cu linia :D
 
Intalnire 29.10.2011

Am continuat formarea reliefului la cele 2 module curbe. Peste plasa de armare am aplicat servetele inmuiate intr-o solutie de apa+aracet+ipsos pentru a forma suprafata.

La modulul cu halta Magurele Nord am inceput realizarea unor zone agricole. Am lipit de suprafata modulului niste fasii de carton ce vor fi baza pentru brazde.
 
Intalnire 12.11.2011

Suprafata modulelor curbe a fost vopsita, dupa care am asezat linia si am fixat-o cu terasament.

A urmat lipirea bazei pentru terenurile agricole, facuta din carton ondulat.

In paralel, am continuat lucrul la terenurile agricole de langa halta, peste care am asezat un strat de nisip, pentru a le da o textura similara cu cea a pamantului.
 
Intalnire 19.11.2011

Terenurile agricole de pe modulele curbe au fost acoperite cu nisip si in plus s-au completat si marginile, tot cu nisip. Prima oara s-au "vopsit" suprafetele cu aracet diluat dupa care a fost aplicat nisipul. Am inceput si aplicarea ierbii, intai pe langa drum, cu iarba de inaltime mica.


Terenurile de langa halta au fost vopsite cu tempera maro si ulterior, pe spatiul dintre ele am aplicat iarba.

O privire de ansamblu asupra modulelor.
 
Intalniri 27-28.11.2011

In acest weekend ne-am intalnit de 2 ori pentru a finaliza lucrarile la cele 2 module noi, pentru a fi prezentate la expozitia de la Rasnov.
Am aplicat iarba, am plantat copacii home-made si cateva tufisuri, urmand ca dupa expozitie sa continuam detalierea.


Restul modulelor au primit o serie de imbunatatiri, inclusiv noi portiuni de iarba acolo unde au fost probleme cu cea veche, ducand la mai multa diversitate pe module. De asemenea, si pe modulele vechi au fost plantati permanent copacii.




Dupa aceaste operatiuni am demontat modulele si le-am pregatit pentru ambalare.
 
Intalnire 04.02.2012

Dupa expozitia de la Rasnov am montat la loc modulele, pentru a lucra la ele.

S-a rectificat linia, pentru ca avea o problema de geometrie. Rambleul a fost extins, pentru noua pozitie a liniei. Pentru a umple "accidentele" ramase in urma mutarii s-a folosit polistiren, peste care s-a modelat relieful cu nisip, mult mai eficient si curat decat cu ipsos.


De asemenea, s-a inceput lucrul la lemnaria pentru gara, gaurind capetele modulelor.
 
Intalnire 03.03.2012

De data asta ne-am propus sa terminam cu lemnaria buclei.
S-a lucrat cu spor la ultimile 2 module.

Dupa care am montat suportii picioarelor pe toate modulele buclei, urmand ca momentan doar 4 sa primeasca picioare.
La sfarsit am reusit sa montam integral bucla. In partea stanga se vad cele 2 module ce alcatuiesc Yul de la iesirea din bucla.

Si planul buclei, ca sa va faceti o imagine despre ce va urma.
 
Intalnire 17.03.2012

Primul pas a fost sa fixam bucla in pozitia finala.

Am adaugat un modul curb la iesirea din bucla pentru a sustine modulul de iesire si pentru a avea o lungime de linie suficienta pentru teste. In paralel o sa facem si niste imbunatatiri la acest modul.

Am inceput montarea suportului pentru linii. Deocamdata l-am taiat intr-o forma aproximativa, urmand sa-l cizelam dupa ce montam liniile.

 
Intalnire 21.04.2012
S-au fixat sinele bifurcatiei de la intrarea in bucla.


Am adus si primele 3 macaze din gara, urmand sa fie fixate la viitoarea intalnire.

Pentru cei care nu au observat articolul la vremea respectiva, detalii despre constructia macazelor gasiti aici:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=123567123567