Elemente infrastructura CFB

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Ok, am sa incerc si am sa revin tot aici ca ramana totul adunat frumos intr-un singur loc.
Din ce am observat la 3,3V are destula putere. Mai ramane de testat in pe trafic intens.
 
Polarizarea macazelor

In timpul expozitiilor in care a fost inclusa bucla clubului si ulterior in timpul testarii la club am observat 2 probleme ale macazelor home-made. Prima problema a aparut la macazul Yului, unde unele trenuri produceau scurturi rotile atingand simultan linia si acul deschis (ce avea polaritatea liniei opuse). A doua problema a aparut la testarea dioramei la club, cand am descoperit ca intre ace si linie se adunase mizerie/oxid, ceea ce impiedica cateodata polarizarea macazului prin ace.
Acestea au fost motivele pentru care am luat decizia de a polariza inima macazului prin mecanismul de actionare, fiind o varianta mult mai fiabila si astfel evitand scurtcircuitele cauzate de roti.
Schema de lucru, aplicata pe macazul Yului, fiind si primul polarizat in acest mod.



Primul pas a fost izolarea inimii macazului fata de ace, urmata de legarea electrica a acelor de liniile adiacente. Au fost lipite fire conform schemei, ce au fost duse catre mecanismul de actionare.
A urmat realizarea contactelor pentru polarizare. Modul de constructie este destul de rudimentar: 3 lamele de cupru lipite cu ajutorul unor bucati de plastic de carcasa actionarii, respectiv de bara de actionare a macazului.





Astfel, polaritatea inimii macazului se schimba in momentul actionarii mecanismului, evitand problemele semnalate la inceputul articolului.