Material rulant din Germania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

redeme

Active Member
13 Iunie 2011
53
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Berlin Neuköln - iulie 2011:

31 RIV 80 D-DB 451 6 460-1 Sgjkkmms



31 RIV 80 D-DB 4515 452-9 Sgjkkmms


33 TEN 54 CZ-HVLE 69 85 023-4 Faccns


...parte a unei garnituri lungi de Faccns-uri (poza cu capă’tul cel mai îndepă’rtat, spre Berlin Tempelhof):


---

Berlin Springpfuhl - iulie 2011

Tadgs-uri:


---

St. Pölten Hbf. - august 2011

33 RIV 81 A-VTGA 7837 422-3 Zans
 
Hmm... pă’i s㒠vedem... e descă’rcare prin gravitaţie controlat㒠bilateral㒠alternativă’(d) sau prin gravitaţie masiv㒠bilateral㒠simultan㒠(l) ? :p


Lol... m-am luat dup㒠ce am scris prima dat㒠la alt㒠poz㒠cu vagoanele astea...
:D :D :D
 
Horia_Radulescu a spus:
buna,

de cand a ajuns St.Pölten in Germania, fratilor? :lol:
Lol, mesajul a fost postat prima dat㒠greşit la topicul cu „Vagoane de marfă’” şi de acolo a ajuns aici (unde îi era locul)... :roll:

Cum deocamdat㒠nu exist㒠un topic cu material rulant din Austria...
e ca si cum ai spune ca Turda e in Ungaria...
Sau Jena în Austria... :lautar:
 
@Horia_Radulescu
de ce se taie ICE TD?

Nu se taie inca toate. Pentru moment o singura rama a fost dusa la Bender, o a doua a fost "chelita" si va urma si ea.

Viitorul seriei 605 (ICE-TD) este neclar. Una a devenit tren tehnologic, doua s-au casat deja de ani buni, doua se caseaza acum. Toate incercarile de vanzare de pana acum au dat gres. Fie cei care doreau sa le cumpere aveau planuri de finantare de amatori, fie nu aveau deloc finantare. Singura afacere care era posibila a cazut din cauza sanctiunilor economice impuse de puteri straine.

Nu m-ar mira sa ajunga pana la urma toate la Bender.