Simens Eurostar

Avatar utilizator
didinul
Mesaje: 63
Membru din: Dum Iun 01, 2008 12:00 am
Localitate: Sighisoara
Contact:

Simens Eurostar

Mesaj de didinul » Mar Iun 21, 2011 2:20 pm

Monopolul Alstom la Eurotunel se încheie odat㒠cu achiziţionarea a 10 trenuri de vitez㒠Siemens pentru cursele între Anglia - Franţa/Belgia.

Modelul pe care-l vor livra nemţii în imaginea de mai jos:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... ns_105.jpg
Ultima oară modificat Mar Iun 21, 2011 4:30 pm de către didinul, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
macleod
Mesaje: 1732
Membru din: Mie Ian 28, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de macleod » Mar Iun 21, 2011 3:13 pm

Ura, sa vedem ICE-uri si pe la englezi (ca pe la francezi mai treceau din cand in cand daca imi aduc bine aminte). Da stiu, nu sunt ICE-uri propriu-size, ca alea sunt fix la nemti, dar sunt facute tot de siemens, arata la fel (mai putin schema de culori), cel mai probabil difera prin electronica si foarte posibil si la motoarizare.
Eram curios cum le vor face, daca vor pune 2 garnituri a 8 vagoane ca la unele ice-uri, dar se pare ca va fi o singura garnitura a 16 vagoane (cele 2 locomotive incluse) - ma rog, asa zice wikipedia, ramane de vazut care va fi realitatea.
Din ce-am vazut stirea are mai bine de jumatate de an (oct 2010), dar sincer nici eu nu auzisem pana acuma de asa ceva ...
Pentru maniacul din tine:
Avatar utilizator
victor
Mesaje: 32
Membru din: Vin Feb 25, 2011 12:00 am
Localitate: Iasi/Bruxelles
Contact:

Mesaj de victor » Mar Iun 21, 2011 3:50 pm

Mai incearca ei si altceva, poate astea nu o sa se blocheze la primul viscol ca si cele vechi. Cei care le-au proiectat nu s-au gandit ca "iarna nu-i ca vara". ICE circula pana la Bruxelles si pana la Paris (din cate stiu), nu vad de ce nu ar circula si pana la Londra. Auzisem la un moment dat ceva despre asta. Nu cumva cei de la Eurostar au monopol in utilizarea Eurotunelului? Sau mai bine zis, ICE, operat de DB, va circula pana la Londra cand se va sfarsi monopolul Eurostar pentru utilizarea tunelului.
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4818
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Iun 21, 2011 4:53 pm

macleod scrie:Ura, sa vedem ICE-uri si pe la englezi (ca pe la francezi mai treceau din cand in cand daca imi aduc bine aminte). ...
Intre Frankfurt Hbf si Paris Est este legatura directa cu ICE! Chiar 2 trenuri pe zi.
Avatar utilizator
felippe
Mesaje: 1399
Membru din: Joi Ian 21, 2016 8:06 pm
Localitate: Faversham, UK
Contact:

Mesaj de felippe » Mar Iun 21, 2011 5:43 pm

victor scrie:...ICE circula pana la Bruxelles si pana la Paris (din cate stiu), nu vad de ce nu ar circula si pana la Londra. Auzisem la un moment dat ceva despre asta. Nu cumva cei de la Eurostar au monopol in utilizarea Eurotunelului? Sau mai bine zis, ICE, operat de DB, va circula pana la Londra cand se va sfarsi monopolul Eurostar pentru utilizarea tunelului.
ICE-ul (sau alte trenuri) nu pot folosi Eurotunel din motive de siguranta. In cazul in care un tren, din diferite motive, ramane blocat in tunel, pasagerii sunt evacuati prin iesirile de sigurata si apoi tunelul de serviciu.

Usile de acces ale ICE-ului nu sunt pozitionate la fel ca cele ale Eurostar-ului si, prin urmare, acestea nu se suprapun exact cu iesirile de siguranta.

Si ca sa fie exprimarea corecta, putem spune ca Eurostar are exclusivitate in transportul exclusiv de pasageri prin Eurotunel, si nu ca detine monopolul.

Transport de pasageri prin tunel face chiar si compania "Eurotunel" prin trenurile in care vehiculele auto se imbarca direct in vagoanele trenurilor si traverseaza canalul.
Valentin Voica
Member of the 2mm Scale Association
Scrie răspuns


Înapoi la “Materaial rulant din alte tari decat Romania”

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat