Modulul ala electronic pentru sistem push-pull costa. Pe cand Regiotrans a cumparat din Franta si automotoare si locomotive si vagoane cu post de conducere (la cate a cumparat, probabil a primit si ceva discount). Apoi... locomotivele noastre au 5100 kW (eventual 3400 pentru ECuri)... la ce naibii sa ai nevoie de atat putere pentru un tren cu 3 - 4 vagoane. BBurile au 2940 kW, mai mult decat suficient pentru treaba pe care o au de facut. în plus, au boghiuri cu 2 osii, nu cu 3, si cantaresc doar 79 de tone, deci sunt mai prietenoase cu linia.
Locomotive de cumparat cred ca s-ar gasi... depourile CFR Marfa sunt pline cu locomotive reci (inclusiv din cele cu RK recent si conservate din lipsa de comenzi), cele de la CFR Calatori au si ele masini ,,reci" iar de SFT si CFR Infra nici nu mai vorbesc, la cate locomotive le-au fost confiscate si vandute la licitatie in contul datoriilor. Problema e ca majoritatea locomotivelor sunt ,,cu dedicatie". De exemplu, masinile CFR Marfa au ajuns gratis la Rolling Stock (aka GFR), cele de la CFR Călători merg la fier vechi (sunt curios a cui o fi firma) ş.a.m.d.. Totul după principiul: să moară şi capra vecinului (mai bine ţin locomotiva în conservare decât să o vând la altul care are nevoie de ea... dacă eu tot sunt în praf de faliment, de ce să nu dea faliment şi ăla?).