Locomotive romanesti exportate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut!Sa speram ca intra,deci:http://s762.photobucket.com/albums/xx262/mauss5/?action=view&current=usafaurLDH125.jpg
 
Salut!Mai am poze cu locomotive romanesti atat in tara cat si in strainatate, dar nu le stiu pune.Mi-am facut album pe photobucket,dar mai departe nu mai stiu pasii.Daca imi explica cineva,pas cu pas.
 
@mauss5
1.Sub fiecare poza din albumele pe care le ai postat pe photobuket sunt patru linkuri:
a.Email&IM
b.Direct Link
c.HTML Code
d.IMG Code
2.Cu "copy" copiezi cirnatul din dreptul IMG Code, de sub poza care doresti sa o postezi
3.cu "paste" lipesti in topicul din forum
4.ca sa te asiguri ca nu ai gresit verifica inainte de a trimite mesajul dind clik pe "previzualizeaza"
 
64-0016-2 fosta la Dep.Oradea,in Italia in 2003: LDH125-302 tot in Italia in 2007:
 
Maus5, fotografiile sunt superbe! Personal, îţi mulţumesc pentru fotografiile postate! Nu pot s㒠nu remarc forma niţel modificat㒠a LDH125-ului din Grecia (A 178) cu acea "ridică’tură’" la nivelul galeriilor şi a coşului de evacuare a gazelor rezultante în urma arderii combustibilului. De obicei, doar LDH70 are aceast㒠caracteristic㒠constructivă’. Mai aşteptă’m şi alte fotografii!
 
maus5 a spus:
Salut!LDH125 in Grecia (A 178):

Salut,

E posibil sa gresesc, dar cred ca in imaginea postat de tine este tot un LDH70. Uitate atent la sasiul unui LDH1250 si la sasiul unui LDH70. Sunt total diferite
 
nelutu a spus:
maus5 a spus:
Salut!LDH125 in Grecia (A 178):

Salut,

E posibil sa gresesc, dar cred ca in imaginea postat de tine este tot un LDH70. Uitate atent la sasiul unui LDH1250 si la sasiul unui LDH70. Sunt total diferite

Salut, neluţu & srazvi!

Åžasiul unui LDH125 are o lungime de 13.700 mm, în timp ce un LDH70 are 11.460 de mm. Pe de alt㒠parte, la capota mare, un LDH125 are 3 uşi duble (în imagine se observ㒠chiar 3 uşi duble şi una simplă’), în timp ce un LDH70/45 are doar 2 uşi duble.

Cert este c㒠acest A178 din Grecia este un hibrid... şi deţine un motor Sulzer de 1250 CP, şi nu unul Maybach de 750 CP (puterea reglat㒠a motorului). C㒠e LDE sau LDH, tind s㒠cred c㒠este LDH. Capota unui LDE este puţin mai lung㒠decât a unui LDH, iar aici nu se vede aceast㒠caracteristică’.
 
A 178 e LDH 950 cu motor Maybach de 950 cp,identic cu cel cu care sunt dotate PZH-urile,cei 950 de cai sunt luati tot de pe un Mb820 dar de data aceasta Db,dotat cu alta turbosuflanta si racitor de aer intermediar :!: gabaritul motorului Sulzerul este mult mai mare decat cel al unui Maybach.
 
andrey a spus:
A 178 e LDH 950 cu motor Maybach de 950 cp,identic cu cel cu care sunt dotate PZH-urile,cei 950 de cai sunt luati tot de pe un Mb820 dar de data aceasta Db,dotat cu alta turbosuflanta si racitor de aer intermediar :!: gabaritul motorului Sulzerul este mult mai mare decat cel al unui Maybach.

Mulţumim de precizare, Andrei! Åžtiam c㒠motoarele Db sunt folosite în special la nave şi instalaţii de foraj. Ră’citorul de aer este inclus în acea "cutie" de pe deasupra capotei mari, nu? E primul agregat care îngheaţa iarna :p (nefiind amplasat în apropierea motorului sau a unei surs㒠de că’ldură’), iar la gerurile de pe la noi în Moldova stai şi-i dai cu flacă’r㒠să’-ţi porneasc㒠motorul.
 
Salut!Sa stiti ca si eu, cand am vazut prima data poza cu A 178,am crezut ca e o varianta de export a LDH70,dar sasiul mai mare si caroseria diferita m-a facut sa cred ca e dotata cu un motor mai mare.Eu am scris LDH125, pentru ca asa scria si pe site-ul unde l-am gasit,respectiv railfaneurope.net, scria type LDH125-920KW.