Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Trains in Romania [by Tudosa Mihai-Marian]

mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Vin Mar 16, 2012 8:46 pm

Excursie FeRoviaR㒠Braşov – Fă’gă’raş - Sibiu, [Februarie, 2012]

Imagine

Fiind date condiţiile atmosferice specifice iernii, orice persoan㒠care îndră’geşte că’lă’toria cu trenul şi că’reia îi place s㒠transpun㒠peisajele observate în imagini statice şi motrice, va întâlni un mare impediment. De fapt, dac㒠ne gândim mai bine, chiar două’: o dat㒠înfruntarea frigului de că’tre propriile mâini, ochi, urechi, degete ş.a.m.d., iar a doua oar㒠– scandalul pe care îl provoac㒠ceilalţi că’lă’tori în compartiment.

în consecinţă’, momentele urmă’toare prezint㒠Magistrala 200, parcurs㒠de la Braşov la Sibiu, din perspectiva pasionatului care ”st㒠cuminte”, la locul lui. Cei 149 de kilometri îmbrac㒠în ochii privitorului peisajul Èťă’rii Fă’gă’raşului dac㒠ne referim la localitatea de mijloc dintre cele dou㒠centre urbane, sau a Èťă’rii Oltului, dac㒠vrem s㒠evidenţiem cursul apei faţ㒠de care circul㒠trenurile în paralel de peste 110 ani.

Dac㒠la începutul secolului XX erau în vog㒠locomotivele cu aburi, la începutul secolului XXI, tracţiunea diesel este ”regină’” pe aceast㒠linie înc㒠neelectrificată’. Aşadar, întâlnim locomotive diesel 060-DA cu motor Sulzer, automotoare Desiro Siemens ”Să’geata Albastră’” sau chiar automotoarele modernizate ADH 11 la Remarul 16 Februarie Cluj-Napoca.

Staţiile de cale ferat㒠se încadreaz㒠într-o ţinut㒠modestă’, chiar cochet㒠dac㒠ne referim la cele care reprezint㒠aşeză’rile Bră’det, Perşani, Șercaia, Ucea sau Avrig. Vitezele de mers sunt şi ele modeste, nu se dep㒺eşte 80 km/h, iar în zona Valea Homorod – Perşani, sunt amplasate restricţii de sub 15 km/h.

Dup㒠ce trecem Oltul, intră’m în Zona Sibiului, care ne aşteapt㒠cu o sumedenie de locuri cu tradiţie şi farmec autohton, pregă’tite s㒠fie vizitate. îns㒠reportajul se termin㒠aici, cu promisiunea c㒠prezentarea Magistralei 200 va continua pân㒠la Curtici şi, de ce nu, pân㒠mai departe!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Mar 24, 2012 11:02 am

Tren privat TFC pe ruta Olteniţa – Titan Sud (Bucureşti), Martie, 2012

Imagine

începând cu 22 martie 2012, operatorul feroviar privat de că’lă’tori, Transferoviar Că’lă’tori, a preluat ruta Titan Sud – Olteniţa în regim de linie neinteroperabilă’. Serviciul efectuat pe aceast㒠cale ferat㒠este asigurat de automotoare diesel modernizate la Remarul 16 Februarie, provenite din Germania (DB 624).

Numă’rul de perechi de trenuri pe care TFG le opereaz㒠pe distanţa de 60 de kilometri este de 10 trenuri pe zi. Tot ei promit s㒠ridice viteza de circulaţie de la 15 km/h (Titan Sud – Bucureşti Sud Că’lă’tori) şi 30 km/h (Bucureşti Sud Că’lă’tori – Olteniţa) la 30 km/h, respectiv 50 km/h.

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Mar 31, 2012 3:06 pm

Trenuri leneşe pe M900 lâng㒠Mă’nă’stirea Chiajna, Martie 2012

Imagine

Este incredibil ca pentru o societate de cale ferat㒠a secolului XXI şi a anului 2012 în care fiecare ţar㒠dezvoltat㒠din Europa şi din lume să’-şi construiasc㒠şi s㒠întreţin㒠reţele de cale ferat㒠de mare viteză’, într-o ţar㒠ca România s㒠se piard㒠20-30 de minute/tren pentru parcurgerea a aproximativ 5 kilometri dintre staţiile Chiajna şi Bucureştii Noi cu o vitez㒠de 10-15 km/h.

10-15 km/h impuse de o restricţie pe linie magistral㒠900, pe linie magistral㒠pe care circul㒠foarte multe zeci de trenuri zilnic, pe linie magistral㒠pe care se transport㒠eficienţa economic㒠a că’lă’torului şi a operatorului economic de marfă’. Este deopotriv㒠dezolant şi o crim㒠– pe termen lung – asupra sistemului feroviar românesc. Se cheltuie zeci de milioane de Euro pentru modernizarea şi ridicarea vitezelor de circulaţie a materialului rulant pân㒠la 200 km/h, pe când infrastructura pe care se circul㒠ofer㒠puncte de gâtuire de kilometri întregi pe care se circul㒠cu viteza unei biciclete.

ESTE DEZOLANT!!! RUȘINE CFR!!!

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Dum Apr 01, 2012 12:28 pm

Partea bun㒠cu aceast㒠restricţie, e faptul c㒠ai prins cadre minunate!
Aşa că’, un ochi râde, altul plânge.

E.
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Vin Apr 27, 2012 11:30 am

Am mai postat pe forum despre TFC în Olteniţa, dar aş vrea ca acest topic s㒠se completeze cu clipurile pe care le mai realizez. Aşadar...

Trenuri private TFC pe linia M801, Titan Sud - Olteniţa, Aprilie 2012

Imagine

Cum primă’vara lui 2012 s-a instalat atât de frumos şi de tandru peste România noastr㒠dragă’, tot aşa în sufletul meu s-a nă’scut o poft㒠nebun㒠de plimbare ciclo-feroviară’. Ieri, 21 aprilie 2012, am ales ruta M801, Titan Sud - Olteniţa, dat fiind numă’rul deloc zgârcit de trenuri private care circul㒠aici.

într-o curs㒠frenetic㒠lă’sat㒠cu obţinerea unui nou record personal de pedalat (105,5 km în 11 ore), Regie - Cernica - Budeşti şi viceversa (contra vântului), am traversat localită’ţi ca Tânganu, Frunză’neşti, Plă’tă’reşti, Cuciueţi, Gă’lbinaşi, Vasilaţi şi Budeşti, pe un drum judeţean de nota 10. Calea ferat㒠urma aproape fidel şoseaua, astfel c㒠am putut ră’mâne fidel aparatului foto pentru câteva cadre...

...Pentru câteva cadre cu noile automotoare TFG ex-DB 624, care fac serviciu pe aceast㒠rut㒠înc㒠de la 22 martie 2012. Astfel, am putut "gusta" şi "mirosi" aerul din fiecare staţie în care poposeam cu bicicleta. Unele gă’ri ofereau cadre mai largi şi mai interesante, altele erau îngră’mă’dite de că’suţele localnicilor din vecină’tatea gă’rii. Cert este c㒠am avut ce vedea, începând de la salba de lacuri de la Cernica şi pân㒠la zona de câmpie dintre Budeşti şi Lunca Argeşului.

De menţionat aici staţia Frunză’neşti, locul de turnare a filmului "California dreamin` [nesfârşit]". Cândva, staţia era locuită’, un şef de staţie comanda trecerea trenurilor, acarii îşi primeau leafa. Acum, acoperişul gă’rii este dă’ră’pă’nat, iar ruinele a ceea ce a fost o staţie de cale ferat㒠aduc nostalgie pe chipul şi în sufletul celor legaţi de aceast㒠gară’.

V㒠mulţumesc pentru vizionare!

[Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
interesantul
Mesaje: 1584
Membru din: Dum Ian 24, 2016 8:06 pm
Localitate: Cluj-Napoca
Contact:

Mesaj de interesantul » Vin Apr 27, 2012 1:42 pm

Ai avut o medie de 9,59 km/h. Nu-i rau, raportat la Caile Ferate. Cred c㒠daca scazi timpii pentru sedinţele foto stai şi mai bine
Esti pe unele linii o alternativ㒠viabil㒠privind viteza. :-D
“Violenţa verbală şi non verbală este ultima armă a incompetenţilor!” - Исаак Азимов
------------------------------------------
Locomotive, vagoane, călătorii
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Lun Apr 30, 2012 2:36 pm

interesantul scrie:Ai avut o medie de 9,59 km/h. Nu-i rau, raportat la Caile Ferate. Cred c㒠daca scazi timpii pentru sedinţele foto stai şi mai bine
Esti pe unele linii o alternativ㒠viabil㒠privind viteza. :-D
:-D Totuşi, s㒠nu uită’m factorul de ”rezistenţa la oboseală’”, capitol la care... metalul, aşa cum e el, fă’r㒠suflet, slujeşte bine de mii de ani.

M1000 – Trenuri, 28 aprilie 2012

Imagine

Uneori, când vrei s㒠te simţi bine, împlinit, când vrei s㒠calmezi dureri, dorul sau grijile, când vrei s㒠scapi de aglomeraţie, de poluare sau de mitocă’nie urbană’, când vrei s㒠te joci cu tehnica video, cu nuanţele cerului albastru sau cu cele ale pă’durii verzi, pur şi simplu îţi umfli cauciucurile la bicicletă’, îţi probezi frâna, îţi pui şapca pe cap şi îţi suni cel mai bun prieten, îi propui un Regio 5005 sau un Regio 3003 şi aşa… îţi îndeplineşti toate acele ”când”-uri menţionate mai sus.

28 aprilie a fost una dintre cele mai însorite şi mai proaspete zile din 2012. Deşi a fost sâmbă’tă’, iar sâmbă’ta este zi de ”NU CIRCULĂ!” pentru câteva trenuri, totuşi traseul off-road 80% şi asfalt 20% l-am gândit în aşa fel încât s㒠fim aproape de firul că’ii ferate.

Și da, în titlu este scris M1000, poate cea mai circulat㒠porţiune de drum de fier din România, zilnic sute de trenuri bă’tându-şi osiile cu roţile de şinele mai mult sau mai puţin de calitate, sute de trenuri speriind iepuri, că’prioare sau turme de oi, alte sute de trenuri oprind şi pornind din staţiile localită’ţilor din calea acestei magistrale, în timp ce alte sute de trenuri trec filmate de pasionaţii feroviari din întreaga Românie. Acum pe M1000, şi pe M500, şi pe M300…

Că’lă’torii, naşii şi mecanicii de locomotive priveau, unii, nedumiriţi, alţii zâmbeau cu drag şi salutau cu bun simţ pe cei care au transpus, într-o zi excelent㒠de primă’vară’, muzica roţilor de tren pentru dumneavoastră’, Mihai (subsemnatul) şi Mihai (prietenul cel bun). împreun㒠am parcurs 55 de kilometri într-un ritm plă’cut prin Codrii Scroviştei, prin lunca râului Prahova, pe malurile lacurilor Periş, peste sute de pietre, alte zeci de kilograme de praf, câţiva litri de transpiraţie şi mult, mult, mult drag pentru bicicletă’, pentru fotografie şi pentru… FeRoviaRe!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Mai 01, 2012 9:21 am

M1000 - Poveste cu... Trenuri!, 28 aprilie 2012

Imagine

0:00 - IR 1651, Bucureşti Nord - Suceava
0:30 - Rescue locomotive
0:48 - IR 1652, Suceava - Bucureşti Nord
1:12 - Rescue locomotive
1:58 - R 5005, Bucureşti Nord - Braşov
2:40 - Rescued R 3003, Bucureşti Nord - Mă’r㒺eşti
3:25 - IR/ICN 1346, Bucureşti Nord - Budapesta
3:48 - Missed Train no. 1: Freight Train
4:05 - IR 1636, Braşov - Bucureşti Nord
4:25 - Missed Train no.2: IR 1663, Bucureşti Nord - Iaşi
4:39 - R 5010, Mă’r㒺eşti - Bucureşti Basarab
5:13 - R 3006, Braşov - Bucureşti Nord
6:07 - R 3005, Bucureşti Nord - Braşov
7:28 - Regiotrans IR 14004, Braşov - Bucureşti Nord - Constanţa
7:40 - R 5013, Bucureşti Nord - Buză’u
8:40 - IR 1572, Galaţi - Bucureşti Nord
9:05 - IR 1643, Bucureşti Nord - Salva with great horns!
9:35 - IR 1577, Bucureşti Nord - Galaţi
10:40 - R 3007, Bucureşti Nord - Braşov
12:57 - GFR Freight Train
13:32 - IR 1583, Braşov - Bucureşti Nord - Constanţa
14:10 - ICN 472, Bucureşti Nord - Curtici - Budapesta
15:28 - IR 402, Bucureşti Nord - Iaşi - Chişină’u
15:55 - R 5023, Bucureşti Basarab - Ploieşti Sud
16:30 - IR 1622, Timişoara Nord - Bucureşti Nord
17:00 - IR 1653, Bucureşti Nord - Vatra Dornei Bă’i

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Joi Mai 03, 2012 2:34 pm

Locomotiva BR204 (DR V100) de la DB Schenker în Gara Bucureşti Sud, 2 mai 2012

Imagine

La început de mai, întâmplarea a fă’cut ca locomotiva 86-0081-9 (fosta LDH45-389) de la Suceava s㒠efectueze în aprilie o reparaţie cu ridicare (RR) în cadrul companiei REC Bucureşti. Aşadar roşcata locomotiv㒠diesel-hidraulic㒠urma s㒠parcurg㒠o distanţ㒠de aproximativ 470 de kilometri, staţia de plecare fiind Bucureşti Sud.

Aici am întâlnit o activitate FeRoviaR㒠interesantă’, operatorii trenurilor fiind CFR Marf㒠cu vagoane Rils, DB Schenker cu vagoane Habis, GFR cu Fabls-uri de la fabrica de sticl㒠Stirom. De la amiaz㒠şi pân㒠la miezul nopţii, liniile staţiei Bucureşti Sud sunt parcurse de locomotive diesel-hidraulice sau diesel-electrice, realizând manevre, probe de frână’, revizii, plecă’ri la drum.

în cazul DB Schenker, pentru c㒠despre acest operator vorbim acum, sosise după’-amiaza în jurul orei 17 în Gara Bucureşti Sud cu o navet㒠de Habis-uri cu europaleţi, urmând ca la 19 s㒠plece în direcţia Bă’neasa. Locomotiva de tracţiune a fost 845-003-8, iar dac㒠vorbim ”pe nemţeşte”, este o locomotiv㒠din Germania, diesel-hidraulică’, clasat㒠ca BR204 / DR115. Locomotivele (6 la numă’r conform colegului meu pasionat de trenuri, AlexCta) au sosit în România în cursul anului 2011 şi au fă’cut reparaţii capitale la EuroEst Constanţa.

Zgomotoase, înalte, cu geamuri mici şi capote laterale largi şi cu o cabin㒠de conducere îngustă’, acestea sunt dotate cu motoare puternice supraalimentate cu 12 cilindri în V de 1500 CP (MWJ 12 KVD 18-21 AL5), oferind o vitez㒠maxim㒠de circulaţie de 80 km/h. Masa este de 64 de tone, iar lungimea ei are 14 metri. în fine, mai multe informaţii cu privire la performanţele locomotivelor, puteţi gă’si în link-urile de mai jos: [Link Removed for Guests] şi [Link Removed for Guests] .

Ne bucură’m c㒠în peisajul feroviar românesc apar locomotive cu faţ㒠nouă’, unele mai cosmetizate, altele mai îngrijite şi mai cârpite şi, în fond, puse la treabă’, iar traficul feroviar de marf㒠fiind, încet-încet, mai atractiv pentru operatorii economici.

Ultima oară modificat Lun Mai 28, 2012 11:39 pm de către mishu88, modificat 1 dată în total.
[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Lun Mai 28, 2012 11:26 pm

Cocktail de trenuri de marf㒠la Focşani, mai 2012

Imagine

în doar dou㒠ore, prin faţa gă’rii modernizate a Focşaniului, au trecut 6 mă’rfare, deci o cadenţ㒠de doar 20 de minute pentru un tren de marfă’. Deşi, în trecut, aşa cum îmi spunea un profesor de la facultate, trebuia s㒠ai grij㒠când treci calea ferat㒠pentru c㒠treceau trenuri foarte des, la nivelul anilor 2012, 6 trenuri de marf㒠în doar 2 ore înseamn㒠un lucru bun.

Operatorii că’rora le-au aparţinut trenurile filmate au fost Cargo Trans Vagon (CTV) cu locomotiva Siemens ES 64 F4 şi un tren de vagoane Uagps cu cereale, Vest Trans Rail (VTR) cu o electric㒠060-EA şi tren de vagoane Eaos şi Fas încă’rcate cu fier vechi, TransferoviarGrup (TFG) cu locomotiva EA-881, fost㒠CFR Că’lă’tori, dar care acum tracta substanţe chimice în vagoane Zags. în a doua or㒠au tranzitat Focşaniul şi un mă’rfar GFR, bineînţeles, cu o garnitur㒠de Habis-uri şi Rils încă’rcate cu ciment pentru Bacă’u şi tractate de 40-1011-2, Unifertrans şi-a fă’cut şi el prezenţa cu o locomotiv㒠060-EA şi vagoane Zaes, lă’sând pentru ultima secvenţ㒠defilarea mă’rfarului UnicomGroup cu electrica 40-0223-4 şi vagoane Fas şi Eaos.

Este bine c㒠marfa circulă’, este FIRESC ca ea s㒠circule pe calea ferată’, tiriştii ar trebui, în curând, s㒠consulte o list㒠cu joburi adiacente transportului rutier, pentru c㒠viitorul este al că’ii ferate!! Mulţumesc pentru vizionare!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Joi Iul 19, 2012 5:16 pm

Trenuri prin Pă’durile din Bucovina, iulie 2012

Imagine

Vara nu este chiar aşa de uşor să’-ţi manifeşti dorinţa de a ieşi în natur㒠s㒠filmezi trenuri. Temperatura ridicat㒠şi soarele arză’tor sunt termeni invers proporţionali cu dorinţa şi plă’cerea de a înregistra secvenţe FeRoviaRe. Tocmai de aceea mi-am ales o dimineaţ㒠mai ră’coroas㒠de iulie pentru a mai auzi din ecoul trenurilor Regio sau Interregio sau pentru a mai vedea acel ”şarpe” care se unduieşte dup㒠forma liniei ferate.

Linia 502, Suceava – Ilva Mică’, se descrie printr-un traseu pitoresc, presă’rat cu viaducte şi tuneluri care mai de care mai interesante. înc㒠de la kilometrul 3, viaductul de nici 100 de metri peste Pârâul Șcheia creeaz㒠un decor interesant cu Pă’durea Șcheia în fundal. în decurs de nici mă’car 60 de minute am reuşit a surprinde Trenurile Regio Dorneşti – Suceava, Suceava – Câmpulung Moldovenesc şi Trenurile InterRegio Timişoara Nord – Iaşi şi Iaşi – Timişoara Nord.

Trenurile de lung parcurs aveau 7, respectiv 5 vagoane, fiind tractate de locomotive electrice 060-EA, în timp ce trenurile regionale erau, de fapt, un automotor diesel Malaxa vechi din 1940 toamna (la propriu!) şi o ram㒠electric㒠Z6300 de prin 1980.

Vizionare plă’cut㒠şi pe curând!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Vin Iul 20, 2012 6:31 pm

Trenuri vin şi pleac㒠în/din Bucureşti Nord, iulie, 2012

Imagine

... iar acestea sunt:
0:08 R7021, Bucureşti Nord - P.O. Aeroport H.
0:11 R14004, Braşov - Bucureşti Nord
0:35 R15209, Bucureşti Nord - Buză’u
0:45 R7018, P.O. Aeroport H. - Bucureşti Nord
0:56 LDH125 maneuvre
1:06 GFR 060-DA maneuvre
1:26 CFR Că’lă’tori 060-EA maneuvre
1:40 IR 1798, Piteşti - Bucureşti Nord
1:55 IR 1577, Bucureşti Nord - Galaţi
2:10 LDH125 maneuvre
2:28 IR 1643, Bucureşti Nord - Salva
3:15 CFR Că’lă’tori Depot
3:23 Steam Locomotives in front of the CFR Că’lă’tori Depot
3:35 IR 1557, Bucureşti Nord - Ploieşti Sud

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Lun Aug 06, 2012 9:37 pm

Umbre şi ecouri feroviare în Gara Paşcani, august 2012

Imagine

Oriunde aş pleca şi oriunde aş ajunge, timpul îmi demonstreaz㒠c㒠tot acas㒠m㒠întorc. Din ultima că’lă’torie în Italia a trebuit s㒠m㒠întorc subit pentru a susţine un interviu la compania care apare titrat㒠în primele secunde ale acestui film.

Paşcani, ora 3.30, Trenul InterRegio 1653 soseşte în Paşcani, st㒠10 minute şi pleac㒠mai departe că’tre Suceava şi mai apoi la Vatra Dornei. Cobor, încerc s㒠îmi setez aparatul s㒠înregistreze mă’car câteva cadre… Trenul Regio 5501, Paşcani – Suceava Nord, pleca alene la ora 4 fix, de pe linia 5, în timp ce pe linia 1 sosea de la Târgu Neamţ Trenul Regio 15660 pentru direcţia Fă’lticeni. De fapt trenul este compus din dou㒠automotoare, unul pleac㒠la Fă’lticeni, celă’lalt se întoarce la Târgu Neamţ. Schimbul de semnale luminoase dintre o locomotiv㒠ce staţiona pe linia 2 şi automotorul care intra în gar㒠de la sfârşitul filmului mi-au adus câteva zâmbete pe buze în acea noapte trist㒠cu lun㒠plină’.

Aşadar… ecouri, umbre şi atmosfer㒠liniştit㒠de noapte, cu astfel de ingrediente am presă’rat acest film. Vizionare plă’cută’!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Sâm Aug 25, 2012 4:04 pm

Trenuri rapide în Dolhasca (Judeţul Suceava), august 2012

Imagine

Dolhasca reprezint㒠un nod feroviar, aici oprind trenurile InterRegio pentru a permite că’lă’torilor s㒠schimbe pentru direcţia Fă’lticeni. Cu o populaţie de aproape 10.000 de locuitori, oraşul Dolhasca este recunoscut pentru Mă’nă’stirea Probota din satul Probota (5 km depă’rtare), unde a fost înmormântat domnitorul Petru Rareş, dar şi dup㒠faptul c㒠Alexandru Arşinel şi-a tră’it aici copilă’ria.

Deşi opresc multe trenuri aici, am surprins în filmul de mai jos trenuri internaţionale şi InterCity care nu opreau în staţie şi rulau cu 80-100 km/h. Fiind în apropierea unei treceri la nivel, am primit o serie de semnale ră’sună’toare de la locomotive ca EA1-443, EA-699, EA-114 sau EA1-588. Da, o veţi auzi pe EA-114 dând tot ce-i mai bun din goarnele sale (mulţumiri domnului mecanic), îns㒠şi motoarele de tracţiune ale EA-758 se vor face auzite.

Trenurile ”speciale” care au trecut prin Dolhasca au fost dou㒠vehicule cu motor diesel: unul dintre ele a fost o drezin㒠CFR Infrastructură’, iar celă’lalt era un automotor Siemens Desiro VT 642 pe care scria Iaşi şi că’lă’torea pe fir banalizat (pe stânga). în rest, amintim de Internaţionalul ”Bulgaria Express” cu garnitura de 11 vagoane ruseşti, de Intercity Suceava - Bucureşti sau fostele Accelerate, actuale InterRegio Cluj-Napoca – Iaşi sau Iaşi – Timişoara.

Vizionare plă’cută’!

[Link Removed for Guests]
mishu88
Mesaje: 666
Membru din: Mar Mai 13, 2008 12:00 am
Localitate: Falticeni, Pascani, Bucuresti
Contact:

Mesaj de mishu88 » Mar Aug 28, 2012 7:45 pm

Trenuri de duminic㒠la Liteni , august, 2012

Imagine

[Link Removed for Guests]
Scrie răspuns

Înapoi la “Colectii video personale”