Remorci de automotor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Stiti ca sint 3 remorci MEVA abandonate in Drobeta Turnu Severin Marfuri.
un prieten le-a pozat si le-a postat pe alt forum

http://trenuletz.myfreeforum.ro/reportaje-ale-pasionatilor-de-trenuri-f17/remorcile-uitate-de-la-dr-tr-severin-marfuri-t888.htm18883

fiind foarte devastate, m-am gindit sa va arat acelasi tip de remorca, abandonata in Ronat Triaj gr D. care mai pastreaza ceva din amenajarea interioara.

 
Vă’d c㒠e fabricat㒠în 1991... care a fost motivul pentru care au circulat atât de puţin aceste remorci? C㒠vă’d c㒠au suspensii cu arcuri elicoidale, frân㒠cu disc... lucruri pe care nu le gă’seşti la Malaxe şi alte ,,rable" care înc㒠circulă’.
 
Probabil erau prea grele de remorct de doua 750-uri puse la capete, posibil si comanda multipla fiind imposibila, oricum la fel ca automotoarele pentru care au fost facute s-au dovedit un esec :-|
 
Aceste vagoane - încadrate seriei 24-29 - au fost folosite ca remorci pentru automotorul vechii serii 97, având dou㒠motoare diesel de 192 CP. E posibil ca acestea (vagoanele) s㒠fi fost remorcate şi de automotoarele vechii serii 79 care aveau un motor diesel de 192 CP.
Viteza maxim㒠autorizat㒠a vagoanelor 24-29 trebuia s㒠fie 80 km/h. Automotorul vechii serii 97 atât trebuia s㒠prindă’.
Din pă’cate, a existat un zel destul de pronunţat în ceea ce priveşte retragerea şi casarea atât a vagoanelor 24-29 cât şi a automotoarelor vechilor serii 97 şi 79.