Compunere garnituri CFR Calatori

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

RADUSHIMO

Active Member
28 Noiembrie 2008
125
0
BUCURESTI
LOCATION
BUCURESTI
28 Mai 2010

R741 "Maramures"
50 53 21-76 Bucuresti Nord - Satu Mare
50 53 21-86
61 53 44-31
50 53 71-31
50 53 71-31

EN472 "Ister"
61 53 71-70 Bucuresti Nord - Budapest Keleti
50 53 71-31
61 53 40-31
61 53 88-96
61 53 21-90
61 53 21-90

R792 "Drobeta"
61 53 19-70 Dr Tr Severin - Bucuresti Nord
50 53 89-87
61 53 21-90
61 53 21-70
61 53 21-70
61 53 21-70

R873
50 53 19-83 Bucuresti Nord - Galati
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 20-83

A11674
50 53 36-16 Galati - Bucuresti Nord
50 53 26-16
50 53 26-16
50 53 26-16

A1631
61 53 40-31 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 71-31
50 53 71-31
61 53 40-31 Bucuresti Nord - Oradea
50 53 71-31
50 53 71-31
50 53 20-49.2 Constanta - Oradea
50 53 20-49.2
50 53 20-49
50 53 19-55
50 53 20-49

A1691
50 53 20-49 Bucuresti Nord - Timisoara Nord
50 53 20-55
50 53 19-55
50 53 20-49
50 53 20-49
50 53 20-49

29 Mai 2010

R827
50 53 22-96 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 22-96
50 53 30-76
50 53 22-96
50 53 22-96
50 53 22-96 Bucuresti Nord - Sibiu
50 53 22-96
50 53 30-76
 
apreciez ca-s scrise compunerile dar acestea pot suferi schimbari... de aceea nu invat niciodata trenurile dupa compunerea lor
 
060-EA-242 a spus:
apreciez ca-s scrise compunerile dar acestea pot suferi schimbari... de aceea nu invat niciodata trenurile dupa compunerea lor

nici eu nu le stiu bine dupa compunere dar imi place ca acelasi comfort il gasesti in toate tipurile de tren.
de exemplu vagoane 21-86 gasesti pe internationale, pe IC, pe R si mai nou avea in compunere si acc1745 3 vagoane. deci?
 
30 Mai 2010

A1643
50 53 20-76 Bucuresti Nord - Brasov
50 53 20-76
50 53 19-80
50 53 20-76 Bucuresti Nord - Vatra Dornei
50 53 20-76
51 53 19-80
50 53 20-76
50 53 20-76 Bucuresti Nord - Sighetu Marmatiei
50 53 20-76
51 53 19-80
50 53 20-76
50 53 20-76
61 53 44-31

A1741
50 53 20-49 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 19-56
50 53 20-49
50 53 20-49
50 53 19-55
50 53 20-49
50 53 20-49 Bucuresti Nord - Satu Mare
50 53 19-76
50 53 20-49
61 53 44-31
50 53 71-31 Bucuresti Nord - Oradea
50 53 71-31
61 53 40-31
50 53 71-31

IC556
61 53 10-91 Bacau - Bucuresti Nord
50 53 21-76
50 53 21-76
50 53 21-76

A1746
50 53 84-96 Satu Mare - Bucuresti Nord
50 53 20-49.2
50 53 89-87
50 53 19-76
50 53 20-49.2
51 53 21-80
50 53 20-49.2 Brasov - Bucuresti Nord
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2
61 53 10-90
 
R873
50 53 20-87 Bucuresti Nord - Galati
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 19-83

R872
50 53 20-83 Galati - Bucuresti Nord
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 20-83
50 53 19-83
 
01 Octombrie 2010 - Bucuresti Nord

R831
50 53 21-87.0 Bucuresti Nord - Brasov
50 53 21-87.0
50 53 84-96.0
50 53 84-83.0
50 53 21-87.0
50 53 21-87.0
50 53 89-87.0
50 53 19-76.0

A1532
50 53 26-16.0 Ploiesti Sud - Bucuresti Nord
50 53 26-16.0
50 53 26-16.0
50 53 19-76.0

A1642
50 53 20-49.0 Zalau Nord - Bucureti Nord
50 53 19-54.0
50 53 71-31.0
50 53 71-31.0 Baia Mare - Bucuresti Nord
61 53 44-31.0
50 53 20-55.0
50 53 19-55.0
50 53 20-55.0
50 53 71-31.0 Bistrita Nord - Bucuresti Nord
61 53 44-31.0
50 53 20-55.0
50 53 19-54.0
50 53 20-55.0 Targu Mures - Bucuresti Nord
50 53 19-55.0
50 53 20-55.0

A1644
61 53 44-31.0 Sighetu Marmatiei - Bucuresti Nord
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0
51 53 19-80.0
50 53 20-76.0
51 53 19-80.0 Vatra Dornei - Bucuresti Nord
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0
51 53 19-80.0 Brasov - Bucuresti Nord
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0

A1654
51 53 21-80.0 Suceava - Bucuresti Nord
51 53 21-80.0
51 53 19-80.0
51 53 21-80.0
51 53 21-80.0
51 53 21-80.0 Vatra Dornei Bai - Bucuresti Nord
51 53 19-80.0
51 53 21-80.0
61 53 75-71.0
61 53 40-31.0

A1655
50 53 26-16.0 Bucuresti Nord - Bacau
50 53 26-16.0
50 53 26-16.0
50 53 36-16.0

A1698
50 53 19-47.0 Bucuresti Nord - Rosiori Nord
50 53 20-54.0
50 53 20-54.0
50 53 20-54.0
50 53 20-54.0
 
RADUSHIMO a spus:
01 Octombrie 2010 - Bucuresti Nord

R831
50 53 21-87.0 Bucuresti Nord - Brasov
50 53 21-87.0
50 53 84-96.0
50 53 84-83.0
50 53 21-87.0
50 53 21-87.0
50 53 89-87.0
50 53 19-76.0

84-83 asta e ala cu spatii pentru persoane cu handicap?
Daca nu puneti va rog, careva o poza...
 
08 Octombrie 2010-Bucuresti Nord

IC572
61 53 10-91.0 Galati - Bucuresti Nord
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
 
09 Octombrie 2010 in Gara de Nord Bucuresti

IC553 "Stefan cel Mare"
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Suceava Nord
50 53 89-87.0
50 53 10-70.1
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Iasi
50 53 89-87.0
61 53 10-91.1

R798 "Jiul"
50 53 19-76.0 Craiova - Bucuresti Nord
50 53 21-86.0
50 53 21-86.0
50 53 21-86.0
50 53 21-86.0
50 53 21-86.0

R827
50 53 20-76.0 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 22-96.0
50 53 30-76.0
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0
50 53 22-96.0 Bucuresti Nord - Sibiu
50 53 22-96.0
50 53 30-76.0

R873
50 53 20-83.0 Bucuresti Nord - Galati
50 53 20-83.0
50 53 20-83.0
50 53 20-83.0
50 53 19-83.0

A1643
50 53 20-76.0 Bucuresti Nord - Brasov
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0 Bucuresti Nord - Vatra Dornei
50 53 20-76.0
51 53 19-80.0
50 53 20-76.0 Bucuresti Nord - Sighetu Marmatiei
51 53 19-80.0
50 53 20-76.0
50 53 20-76.0
61 53 44-31.0

A1661
50 53 20-49.2 Bucuresti Nord - Iasi
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2
50 53 19-76.0
50 53 20-49.2
50 53 20-49.2

A1741
50 53 20-49.0 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 19-56.0
50 53 20-49.0
50 53 20-49.2 Bucuresti Nord - Satu Mare
50 53 19-76.0
50 53 20-49.2
50 53 71-31.0
61 53 44-31.0
50 53 71-31.0 Bucuresti Nord - Oradea
61 53 40-31.0

A10823
50 53 22-76.0 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 20-76.0
50 53 30-76.0
50 53 22-96.0
50 53 22-96.0
50 53 22-96.0
50 53 20-76.0
50 53 19-87.0
 
11 Noiembrie 2010

R346 "Dacia"
61 53 10-90.1 Bucuresti Nord - Budapest Keleti
61 53 88-96.0
50 53 21-86.0
50 53 21-86.0
61 53 71-70.0 Bucuresti Nord - Wien Westabhnof
61 53 21-90.0
61 53 21-90.0
51 81 59-70.0 (vagon OBB)
61 81 70-70.0 (vagon OBB)

R347 "Dacia"
50 53 21-86.0 Budapest Keleti - Bucuresti Nord
50 53 21-86.0
61 53 88-96.0
61 53 10-90.1
61 53 71-70.0 Wien Westbahnof - Bucuresti Nord
61 53 21-90.0
61 53 21-90.0
51 81 59-70.0
61 81 75-71.4

IC531 "Avram Iancu"
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Oradea
50 53 21-76.0
61 53 10-90.0
50 53 89-76.0 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 84-76.0
50 53 21-76.0
50 53 89-87.0 Bucuresti Nord - Arad
61 53 10-70.0
50 53 21-86.0
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Targu Mures
50 53 10-70.1
50 53 21-76.0

R651 "Alexandru cel Bun"
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Suceava Nord
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 89-87.0
50 53 30-76.0
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Piatra Neamt
50 53 30-76.0
50 53 21-76.0

R652 "Alexandru cel Bun"
50 53 21-76.0 Suceava Nord - Bucuresti Nord
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 89-87.0
50 53 30-76.0
50 53 21-76.0 Piatra Neamt - Bucuresti Nord
50 53 19-76.0
50 53 21-76.0

R681 "Marea Neagra"
61 53 84-87.0 Bucuresti Nord - Constanta
50 53 20-83.0
50 53 20-83.0
50 53 19-83.0

R693 "Portile de Fier"
50 53 21-76.0 Bucuresti Nord - Timisoara Nord
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 10-90.1

R826
50 53 22-76.0 Bucuresti Nord - Cluj Napoca
50 53 89-87.0
50 53 30-76.0
50 53 22-96.0
50 53 22-96.0
50 53 22-76.0 Bucuresti Nord - Sibiu
50 53 19-76.0
50 53 22-76.0

A11672
50 53 19-76.0 Galati - Bucuresti Nord
61 53 21-90.0
61 53 21-90.0
61 53 21-70.0
61 53 21-70.0
61 53 21-90.0

A1679
61 53 21-90.0 Bucuresti Nord - Galati
61 53 21-90.0
61 53 21-70.0
61 53 21-70.0
61 53 21-90.0
61 53 19-70.0

A1692
50 53 20-49.0 Timisoara Nord - Bucuresti Nord
50 53 20-49.0
50 53 20-49.0
51 53 19-80.0
50 53 20-49.0
50 53 20-49.0

A1725
50 53 26-16.0 Bucuresti Nord - Targu Jiu
50 53 26-16.0
50 53 26-16.0
50 53 26-16.0
50 53 36-16.0
50 53 36-16.0
 
eu cred ca era mai bn pe timisoara sa bage 22-96/76 si 30-76. daca sepoate pe cluj cred ca se poate si aici. oricum cine face compunerea garniturilor n-are nici o treaba cu trenurile. sa bage multi in cat mai putine vagoane ca sa aibe costuri de intretinere mici.
 
16.11.2010 Gara de Nord Bucuresti

R347 "Dacia"
50 53 21-86.0 Budapest Keleti - Bucuresti Nord
50 53 21-86.0
61 53 88-96.0
61 53 10-90.1
61 53 71-70.0 Wien Westbahnof - Bucuresti Nord
61 53 21-90.0
61 53 21-90.0
61 81 59-90.0
61 81 70-70.0

IC557

61 53 10-91.0 Bucuresti Nord - Bicaz
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0

IC575
61 53 10-91.0 Bucuresti Nord - Galati
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0

R652 "Alexandru cel Bun"
50 53 30-76.0 Suceava Nord - Bucuresti Nord
50 53 89-87.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0
50 53 21-76.0 Piatra Neamt - Bucuresti Nord
50 53 30-76.0
50 53 21-76.0

R832
50 53 30-76.0 Brasov - Bucuresti Nord
50 53 89-87.0
50 53 21-87.0
50 53 21-87.0
50 53 84-83.0
50 53 84-96.0
 
27.12.2010

R 407 "Corona" Budapest Keleti - Brasov

40-0369-5


51 55 59-80 006-2


61 55 19-91 311-0

Florin


61 55 88-71 033-3


61 55 20-71 000-0


61 55 21-91 330-6


61 55 20-71 021-6



Bucuresti Nord
EN 347 "Dacia" Wien - Bucuresti

91 53 0 477 345 9


61 53 21-90 040-4


61 53 21-90 037-0


61 53 21-90 048-7


61 53 21-90 044-6


61 53 88-96 007-7


61 53 10-90 015-9


61 53 71-70 004-3


61 53 71-70 007-6


51 81 59-70 017-9


61 81 70-70 003-2




EN 346 "Dacia" Bucuresti - Wien

060-EA-008


61 81 71-71 455-2


61 81 59-70 013-6


61 53 71-70 008-4


61 53 10-90 014-2


61 53 21-90 018-0


61 53 21-90 047-9


61 53 21-90 019-8


61 53 21-90 028-9



"Dacia" 346 si 347 in Viena - 28 & 29.12.2010
de pe http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?31,5185526

28.12.2010, D 347 „Dacia“ nach Bucuresti Nord Gara
A mit Kurswagen nach Sofia und Beograd
http://www.youtube.com/watch?v=OR_GgRB_ZSw:

> 1116 003-3 “Rail Cargo Austria“ bis Budapest > Keleti-pu
> 61 53 21-90 036-2 RO-CFR CALATOR B11, rot bis
> Bucuresti Nord Gara A
> 416 A-CWL 61 81 70-70 002-4, ultramarinblau
> 417 A-ÖBB 61 81 59-70 013-6 Bcmz, rot-grau
> 415 61 53 71-70 008-4 WLABmee, blau-gelb-grau
> 409 61 53 19-90 014-2 RO-CFR CALATORI A10,
> CFR-neu
> 411 61 53 21-90 018-0 RO-CFR CALATORI B11mee,
> rot
> 412 61 53 21-90 047-9 RO-CFR CALATORI B11, rot
> 414 61 53 21-90 028-9 RO-CFR CALATORI B11, rot
> BDZ 51 52 60 80 606-9 WLABm, rot-crème bis Sofia
> 419 A-ÖBB 61 81 59-70 055-9 Bcmz, rot-grau bis
> Beograd
> 420 A-CWL 61 81 70-70 004-0, ultramarinblau
> 409 H-START 61 55 19-91 101-5 Amz, blau-grau bis
> Budapest Keleti-pu
> 411 H-START 61 55 20-71 014-1 Bpmz, blau-grau
> 412 H-START 61 55 21-91 313-2 Bvmz, blau-grau


D 346 “Dacia” aus Bucuresti Nord

> 416 A-CWL 61 81 70-70 003-2, ultramarinblau von
> Bucuresti Nord Gara A
> 417 A-ÖBB 61 81 59-70 017-9 Bcmz, rot-grau
> 415 61 53 71-70 007-6 WLABmee, blau-gelb-grau
> 817 61 5340-70 006-6 AcBcmee, blau-wei߸-grau (im
> Wagenstandsanzeiger war ein WL angezeigt!)
> 409 61 53 19-90 015-9 RO-CFR CALATORI A10,
> CFR-neu
> 410 61 53 88-96 007-7 WRmz, grau-rot
> 411 61 53 21-90 044-6 RO-CFR CALATORI B11, rot
> 412 61 53 21-90 037-0 RO-CFR CALATORI B11, rot
> 413 61 53 21-90 040-4 RO-CFR CALATORI B11, rot
> 414 61 53 21-90 045-3 RO-CFR CALATORI B11, rot
> BDZ 51 52 60 80 598-8 WLABm, rot-crème von Sofia
> 419 A-ÖBB 61 81 59-70 029-2 Bcmz, rot-grau von
> Beograd
> 420 A-CWL 61 81 70-70 010-7, ultramarinblau
> 1116 003-3 “Rail Cargo Austria“ von Budapest
> Keleti-pu
 
hallo,

asa cum ii spuneam lui Florin, a reusit performanta de a "prinde" cele doua garnituri diferite de pe "Dacia".

ma mira faptul ca bulgarii trimit si acum in 2011 un WLABm (m numai pentru ei, nu si pentru UIC) de Görlitz, cand dispun de "noile" WLABmh si WLABmz seriile 71 si 76, foste WLABmh174/75 ale DB Nacht Zug.

dupa cum se vede, in afara de Bc, "Corona" a ajuns in fie sa fie format din material H-START modern si acceptabil.
 
astazi cand ne chinuiam sa vorbim ziceai ceva de vagoanele romanesti de pe "Dacia".

continua aici.
 
corect, Florin...

pentru stimatii auditori (de fapt cititori) ne "chinuiam" sa vorbim pentru ca reteaua telefonica la granita dintre Germania, Elvetia si Alsacia... mai face si figuri! ;-)

din informatiile de care dispun, in "Dacia" partea romana ar trebui sa asigure un procentaj de 50% de locuri la clasa a II-a in vagoane salon... deci n-ar fi exclus sa vedem candva 21-76/86/87 multitensiune la Viena...