de remarcat de asemenea ca 30-76 si 22-96/84-96 nu au prea multe in comun, in afara de originea lor la CFR, DB AG din fostul si regretatul parc IR.
30-76 - foste Aim(z)260, dupa UIC X (567-1), constructie 1961 ca Aum202, reconstructie din 1988 la PFA Weiden ca vagon de IR si "cosmetizare" la Grivita din 2007 (ei o numesc "reconstructie")
22-96 001-047 - foste Bimz259, dupa UIC Z2 (567-2), constructie 1984-1989 ca Bme DR (Ost), reconstructie radicala dupa 1992 la PFA Weiden cu schimbarea peretilor laterali ca vagon de IR si idem, "cosmetizare" la Grivita din 2007; devin UIC Z1 prin etanseizare si climatizare.
22-96 048' actualmente 84-96 001 si 84-96 002 - foste Bimdz267, dupa UIC Z2 (567-2), constructie 1984-1989 ca Bme DR (Ost), reconstructie radicala dupa 1992 la PFA Weiden cu schimbarea peretilor laterali ca vagon de IR si compartiment de obiecte grele/biciclete, "cosmetizare" la Grivita din 2007, devin UIC Z1
22-96 048", 049, 050 - foste Bomz236, dupa UIC Z2, constructie noua 1991 la Halberstadt ca Bomz, foste in parcul de IC DB AG, "reparatie si interior nou" la Grivita in 2008, devin UIC Z1.
ar mai fi si 84-83 001, un fost ABbd406, tot pe baza Halberstaeter...