Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

Vagoane in Grivita

Scrie răspuns
andrei1963

Mesaj de andrei1963 » Dum Dec 27, 2009 4:20 pm

ce vagon e acesta?
[Link Removed for Guests] :grin:
Sulzer1150
Mesaje: 437
Membru din: Dum Iul 12, 2009 12:00 am
Contact:

Mesaj de Sulzer1150 » Dum Dec 27, 2009 4:54 pm

Salut, Andrei,

Acelea sunt vagoanele ex SNCF aduse de Regiotrans in 2006 in vederea formarii unui tren pe relatia Brasov-Constanta. Din pacate cum in Romania nu exista societate care sa efectueze verificari metrologice si incercari mecanice pe alte vehicule decat ale CFR ( :twisted: ), acestea n-au putut primi agrementul de circulatie, "reparatia" rezumandu-se doar la o vopsire.

Am primit niste poze de la un bun prieten in curtea unei societati de fier vechi din Bucuresti prin urmare se pare ca s-au taiat...
nicu4

Mesaj de nicu4 » Lun Dec 28, 2009 2:25 am

O precizare :

1. ,,nu exista societate care sa efectueze verificari metrologice si incercari mecanice pe alte vehicule ...'' care sunt echipate cu frane si echipamente de frana Oerlikon. Asa este mai corect. Norocul nostru ca noi suntem ca nemtii pe echipamente Knorr. Restul textului lui George este corect.

2. intr-adevar, aceste vagoane au fost ucise de aparatele de sudura, in mirosul intepator al acetilenei ... pacat.

3. poza din Grivita mi se pare groaznica. :-x
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mar Ian 05, 2010 9:21 pm

Toat㒠lumea vorbeşte de poze cu ele la casare... unde-s pozele alea, c㒠nu cred s㒠le fi vă’zut cineva în afar㒠de cel care le-a produs.
Pe de alt㒠parte, m㒠îndoiesc c㒠cineva din AFER sau alt organism ar fi autorizat asemenea vagoane (chiar dac㒠ar fi avut specialiştii şi echipamentele pentru testarea vehiculelor cu frân㒠Oerlikon). Că’, practic, ră’mânea GEVARO fă’r㒠clienţi (deşi, teoretic, nu are clienţi nici acum, dac㒠înţelegeţi unde bat).

S㒠nu m㒠înjuraţi, dar pur şi simplu mie-e lene s㒠redimensionez pozele, s㒠le postez pe Photobucket, s㒠fac thumbnail ş.a. în 25.09.2008 m-am întâlnit cu cele 3 vagoane în Ploieşti Vest, legate la Acc Braşov - Bucureşti - Constanţa (acum limitat la Bucureşti s㒠nu fac㒠concurenţ㒠CFR Că’lă’tori): [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Ian 19, 2010 6:35 pm

buna,

Dragos, tu te-ai intalnit cu altceva, si anume cu CUSETELE B9c9x dupa UIC Y ale Regio Trans, ex SNCF, care circulau bine mersi si cred ca sunt agreeate...

vagoanele din Grivita sunt WL-uri (vag. de DORMIT) tip T2 ex SNCF, alta poveste... insa au fost taiate sau nu? 8O
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Gam3
Site Admin
Mesaje: 4976
Membru din: Sâm Iun 18, 2016 8:06 pm
Localitate: Iași
Contact:

Mesaj de Gam3 » Mar Ian 19, 2010 7:29 pm

2008 Brasov - Regiotrans:


[Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests] [Link Removed for Guests]
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mar Ian 19, 2010 7:31 pm

adica doua B9c9x dupa UIC Y si un T2 dupa UIC X, bine mersi si nu taiat in felii... :roll:
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Mie Ian 20, 2010 7:07 pm

in 2008.....acum...cine stie....de o buna bucata de vreme nu le-a mai vazut nimeni....
Avatar utilizator
florrin12
Mesaje: 217
Membru din: Mie Iun 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de florrin12 » Mie Ian 20, 2010 7:10 pm

sau ...poate ...cine stie...le-o fi vindut la CFR Gevaro....ca oricum acolo e o intreaga babilonie de vagoane dormit si cuseta...iar Regiotrans nu am auzit ca ar avea trenuri de lung parcurs de noapte...
Locomotiv
Mesaje: 8
Membru din: Lun Feb 08, 2010 12:00 am
Contact:

Mesaj de Locomotiv » Mar Feb 16, 2010 12:30 pm

foarte fain㒠sunt gă’rile aceluiaşi. :lol:
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Feb 17, 2010 1:32 am

Buna,
Vagoanele sunt intr-adevar 60-50 si 70-50, acum cateva luni 60-50 009 era chiar tras la gard ;)
toate cele bune,
HR
nicu4

Mesaj de nicu4 » Mie Feb 17, 2010 10:02 pm

Din pacate, cel putin o parte dintre aceste vagoane, au fost ucise in aburii acetilenei si la Remat Jilava. Asta am vazut sigur. Si cand plecau pe ultimul drum din Bucuresti Nord remorcate de 060-DA-1202 catre Jilava am vazut.
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Joi Feb 18, 2010 12:24 am

Staţi s㒠înţeleg şi eu. Ce vagoane au plecat la Jilava: cele ale lui Regiotrans sau 60/70-50-urile din Griviţa? Acestea din urm㒠cred c㒠se caseaz㒠la Basarab, am vă’zut c㒠vin multe vagoane pt. casare acolo.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Feb 18, 2010 12:41 am

Mare prostie ar fi sa le caseze... De nu se fac din cutiile lor Aee/Bee salon,unde oricum organizarea ferestrelor nu conteaza? Un Y/B din 1984 e oricum mai bun pe plan tehnic ca un Y AAC de IVA din 1987, indiferent de stare...
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
CRT
Mesaje: 31
Membru din: Joi Apr 30, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de CRT » Joi Feb 18, 2010 12:59 am

Cele 6 70-50 din dreptul haltei Basarab vad ca au disparut de acolo...au fost probabil duse la casat. Asta e...
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane de calatori”