In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Super tare frate! Chiar le stii bine, si mi-ai dat dreptate in privinta varstei unora dintre ele. Eu le-am "datat" mai mult de prin cataloagele HO ale diferitilor producatori, unde se dadeau date istorice despre ele. Numai bine!
Dupa cum deduc chiar din datele oferite de Horia ( pe care cu totii cred ca il apreciem si respectam pt informatiile exacte si numeroase pe care ni le ofera) observ ca raposatele 60-41 sunt cam de aceeasi varsta cu fostele WLABmh174 si WLABmh175 devenite 71-31. Deci cred ca la fel ca 60-41 si 71-31 si-au cam depasit durata tehnica de viata.
Horia,
te rog frumos sa ne spui cat este considerata ca numar de ani durata tehnica de viata a unui vagon?
Am vazut o poza cu un vagon de dormit polonez echivalent probabil al raposatelor 60-41, vagon de dormit polonez care inca mai este folosit cu succes ( si nu e singurul) . Poza dateaza din 4 iulie 2009
Pai durata de viata/exploatare a unui vagon de calatori poate merge si pina la 30-40 de ani. Acuma cu noile reglementari pe care nu le cunosc, e posibil sa se fi scurtat.
Acelea sunt vagoanele ex SNCF aduse de Regiotrans in 2006 in vederea formarii unui tren pe relatia Brasov-Constanta. Din pacate cum in Romania nu exista societate care sa efectueze verificari metrologice si incercari mecanice pe alte vehicule decat ale CFR ( :twisted: ), acestea n-au putut primi agrementul de circulatie, "reparatia" rezumandu-se doar la o vopsire.
Am primit niste poze de la un bun prieten in curtea unei societati de fier vechi din Bucuresti prin urmare se pare ca s-au taiat...
1. ,,nu exista societate care sa efectueze verificari metrologice si incercari mecanice pe alte vehicule ...'' care sunt echipate cu frane si echipamente de frana Oerlikon. Asa este mai corect. Norocul nostru ca noi suntem ca nemtii pe echipamente Knorr. Restul textului lui George este corect.
2. intr-adevar, aceste vagoane au fost ucise de aparatele de sudura, in mirosul intepator al acetilenei ... pacat.
Toată lumea vorbeşte de poze cu ele la casare... unde-s pozele alea, că nu cred să le fi văzut cineva în afară de cel care le-a produs.
Pe de altă parte, mă îndoiesc că cineva din AFER sau alt organism ar fi autorizat asemenea vagoane (chiar dacă ar fi avut specialiştii şi echipamentele pentru testarea vehiculelor cu frână Oerlikon). Că, practic, rămânea GEVARO fără clienţi (deşi, teoretic, nu are clienţi nici acum, dacă înţelegeţi unde bat).
Să nu mă înjuraţi, dar pur şi simplu mie-e lene să redimensionez pozele, să le postez pe Photobucket, să fac thumbnail ş.a. în 25.09.2008 m-am întâlnit cu cele 3 vagoane în Ploieşti Vest, legate la Acc Braşov - Bucureşti - Constanţa (acum limitat la Bucureşti să nu facă concurenţă CFR Călători): http://trenuri.uv.ro/Vagoane/vag_private.htm
Dragos, tu te-ai intalnit cu altceva, si anume cu CUSETELE B9c9x dupa UIC Y ale Regio Trans, ex SNCF, care circulau bine mersi si cred ca sunt agreeate...
vagoanele din Grivita sunt WL-uri (vag. de DORMIT) tip T2 ex SNCF, alta poveste... insa au fost taiate sau nu?
sau ...poate ...cine stie...le-o fi vindut la CFR Gevaro....ca oricum acolo e o intreaga babilonie de vagoane dormit si cuseta...iar Regiotrans nu am auzit ca ar avea trenuri de lung parcurs de noapte...
Din pacate, cel putin o parte dintre aceste vagoane, au fost ucise in aburii acetilenei si la Remat Jilava. Asta am vazut sigur. Si cand plecau pe ultimul drum din Bucuresti Nord remorcate de 060-DA-1202 catre Jilava am vazut.
Staţi să înţeleg şi eu. Ce vagoane au plecat la Jilava: cele ale lui Regiotrans sau 60/70-50-urile din Griviţa? Acestea din urmă cred că se casează la Basarab, am văzut că vin multe vagoane pt. casare acolo.
Mare prostie ar fi sa le caseze... De nu se fac din cutiile lor Aee/Bee salon,unde oricum organizarea ferestrelor nu conteaza? Un Y/B din 1984 e oricum mai bun pe plan tehnic ca un Y AAC de IVA din 1987, indiferent de stare...