Vagoane in Grivita

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

CRT

Guest
30 Aprilie 2009
31
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
In imagini se pot observa doua 50-uri (par a fi 20-50) in incinta Atelierelor Grivita. Nu stiu exact cand au fost luate imaginile, cred ca 2008, stie cineva daca vagoanele alea sunt in continuare acolo ?
M-as duce sa le fac cateva poze :)

21971807.jpg

51166653.jpg
 
shoppy a spus:
Cei din Atelierele Grivita lucreaza, deci muta mereu vagoanele.
Nu am intrebat daca cele doua 50-uri (apropo, ma refeream la cele cu dunga alba) se mai afla EXACT in acea pozitie ci daca mai exista fizic sau sau fost revopsite/casate/etc.
Oricum, la schema asta de vopsire s-a renuntat prin '99 din cate stiu eu si ma intreb cum de au reusit sa reziste atatia ani nemodificate.
 
De unde sunt fotografiate aceste imagini
- din avion sau
- de la al un etaj superior al vreunui bloc inalt din apropiere?
 
maps.live.com > bird eye view
Kltrainlover, se pot vedea si cateva 70-50 si/sau 60-41-uri acolo :)
 
Multumesc fratilor,
Nu stiam de bijuteria asta de program
CRT a spus:
maps.live.com > bird eye view
Kltrainlover, se pot vedea si cateva 70-50 si/sau 60-41-uri acolo :)


CRT mi-ai intuit corect ce caut pe acolo, intradevar 70-50 si/sau 60-41-uri :lol:
 
in pozele din satelit se vad cateva vagoane interesante...

B9c9x si T2 RegioTrans, un MU albastru complet TEN (ce o fi cu el?), o gramada de Silberlinge inca in culorile DB Regio, si nu toate AB-uri ci si B-uri, un alt MU sau T2s cu usi albe ascuns in boscheti, multe Amee si Bmee (80-uri), cam tot ce avea Europa mai bun din 1959 incoace e pe acolo... :D
 
Iata cateva poze facute azi in zona
http://pisti91.myfreeforum.org/ftopic56-0-asc-324.php
 
buna Paul,

cat de vechi sunt pozele acelea?

acele T2 nu erau climatizate, datau cam de prin 1967-68 insa erau o baza buna de UIC X pentru modernizari...

ce trebuie sa ai in cap sa aduci din Franta vagoane, sa dai bani sa le modernizezi si sa le vopsesti si apoi sa le casezi fara sa fi mers o singura zi in serviciu comercial? :(
 
3 posibilitati:

calea "oficiala", scrisoare la directie si multa rabdare...

calea "rapida" prin omul care cunoaste omul care cunoaste omul si o bancnota la sfarsit :D

calea "americana", te uiti la pozele din satelit!
 
In Atelierele Grivita e destul de complicat sa fotografiezi, chiar si cu spaga pentru ca nu cred ca exista vreun paznic/muncitor de acolo atat de inconstient incat sa-si riste serviciul pentru 50-100 de lei.
Iar daca intri cu cineva care lucreaza acolo, la fel, ma indoiesc ca vei putea face poze "la vedere" adica, ma rog, cu trepied si tot tacamul.

@kltrainlover
http://img135.imageshack.us/img135/2567/dsc08607.jpg
Uite, am dat de o poza facuta de pe turnul IFMA in care se vad cateva dormitoare undeva in Basarab.
Nu bag mana-n foc dar tind sa cred ca sunt 70-50-uri pentru ca 60-41 nu avea indicator de paturi libere iar la astea dupa cum vezi indicatorul este vizibil.
 
CRT a spus:
Nu bag mana-n foc dar tind sa cred ca sunt 70-50-uri pentru ca 60-41 nu avea indicator de paturi libere iar la astea dupa cum vezi indicatorul este vizibil.

si eu sunt convins ca sunt 70-50-uri
 
buna,

lista oficiala de la Goerlitz cu livrarile catre CFR in 1983-84 arata asa:

WLA 51 53 70-50 001-020, 20 buc ca WL clasa I cu 2 locuri pe compartiment
WLAB 51 53 60-50 001-010, 10 buc ca WL clasele I si II cu 2/3 locuri pe compartiment...

vagoane 70-50 apar pe Orient Express pana in 1992 la aparitia WLABmee 71-80 (care sunt WLABm-33uri), in Wien West s-au notat numere pana la 018, iar in 1989 apare 70-50 015 albastru complet cu inscriptii galbene (albul lipsea...) cu boghiuri MD! este singurul 70-50 pe care l-am vazut care nu mai avea G Va ci MD ca la 60-41 seria a IIa din 1970-71, de ce, nu stiu...

intrebare: a existat la CFR seria 60-50 sau 60-50 001-010 au mers de fapt ca 70-50 021-030?
 
Eu stiu de existenta a 27 de dormitoare seria 50.000. Personal nu am intalnit nici un 60-50 dar le-am vazut de cateva ori mentionate in manuale CFR.
Cum ar fi aici:
http://img100.imageshack.us/img100/3136/6050.jpg