Partea proasta din aceasta afacere este ca apare cumva senzatia ca iar suntem luati de fraieri. De data aceasta nu direct, pentru ca e vorba de o societate privata, dar cumva am impresia ca lucrurile se deconteaza la final tot la comun.
Nu am inteles niciodata de ce se importa toate gunoaiele, indiferent de pretul lor de achizitie, in loc sa se construiasca aici, chiar daca suna patriotic, si la urma urmei de ce nu ar fi. Pe plan local exista si posibilitati intelectuale si tehnice, chiar in conditiile economice actuale, de a se fabrica vagoane de orice tip. Stiu ca exista povestile cu UE, cu licitatii, ca poate altele or fi mai ieftine, ca trebuie acordata o sansa egala tuturor producatorilor, dar parca ar trebui si un pic de decenta. Nu de alta, dar daca tot suntem in stare sa aruncam la gunoi cu istoria, chiar si sub forma de lokomotive cu aburi duse la fier vechi, poate am reusi sa obtinem si un pret bun la vagoane autohtone.