Daca apar probleme de vizualizare a forumului, un simplu clear la cache-ul browserului rezolva problema.

vagoane Beem ?

Avatar utilizator
cata
Mesaje: 149
Membru din: Mie Mai 14, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

vagoane Beem ?

Mesaj de cata » Mie Apr 22, 2009 2:50 pm

Poate sa-mi dea cineva amanunte despre vagoanele Beem vazute pe R684 Bucuresti-Constanta?
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 22, 2009 4:54 pm

pesemne ca este vorba de Aeem si Beem 11-31 si 21-31 provenite din foste "Silberlige" ABn si ABnz ale DB AG care anul acesta isi sarbatoresc 50 de ani de serviciu pe sinele Evropei ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
cata
Mesaje: 149
Membru din: Mie Mai 14, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de cata » Mie Apr 22, 2009 7:32 pm

Vagoanele respective nu au usile la capetele vagoanelor, ci ca la vagoanele noastre de personal respectiv: 1/3vagon - usa - 1/3vagon - usa - 1/3vagon
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Apr 22, 2009 7:38 pm

da, este vorba de fostele "Silberlinge" ABn si ABnz de la DB AG

niste vagoane de trafic suburban cu structura usoara care si-au inceput cariera cu tractiune cu locomotive cu aburi si care au ajuns acum, dupa 50 de ani la CFR pe post de vagoane noi... cu usi noi, interioare mai moderne ceva... insa tot pe boghiuri MD si MDLeicht cu Vmax 140... :D
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
cata
Mesaje: 149
Membru din: Mie Mai 14, 2008 12:00 am
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesaj de cata » Mie Apr 22, 2009 9:42 pm

Multumesc pentru explicatii! (intr-adevar erau boghiuri de tip vechi -vazute de mine asemanatoare cu cele de pe Y)
Avatar utilizator
Trole
Mesaje: 29
Membru din: Mar Feb 10, 2009 12:00 am
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesaj de Trole » Mie Apr 22, 2009 10:14 pm

Horia_Radulescu scrie:insa tot pe boghiuri MD si MDLeicht cu Vmax 140... :D
Pe astea si le-au pierdut in favoarea unora mai "noi" - Gorlitz V (de sub 50.000).
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Apr 23, 2009 2:01 pm

da, ABnz-urile au venit din D cu boghiuri MD33 fara frana pe disc si la CFR au primit G Va de la 50-uri... de unde si V.max ramasa tot la 140 ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
FAGARAS
Mesaje: 63
Membru din: Mar Dec 02, 2008 12:00 am
Localitate: GOVORA BAI
Contact:

se

Mesaj de FAGARAS » Lun Mai 04, 2009 6:20 pm

new , pe relatia rm valcea bucuresti se folosesc vagoane dwa bautzen cred ca cele care mergeau odata pe Pannonia

modelul este locomotiva +3 iezi oare este asa rentabil sa folosesti loc in loc de desiro
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Mie Mai 06, 2009 6:28 am

:-D

Bmee DWA Bautzen modernizate (21-70) sau in stare originala (21-80)?

despre economie si CFR Calatori, hai sa nu ne punem probleme absurde ;)
toate cele bune,
HR
Avatar utilizator
Dr2005
Mesaje: 1369
Membru din: Dum Mai 04, 2008 12:00 am
Localitate: Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Contact:

Mesaj de Dr2005 » Mie Mai 06, 2009 11:21 pm

21-80 dup㒠cum sun㒠descrierea. Au început s㒠fie reactivate, dup㒠ce Griviţa a ră’mas complet fă’r㒠19/20-47/57 şi fă’r㒠majoritatea 19/20-50/54/55-urilor. Aşa s-a ajuns ca unele Acc suplimentare din Bucureşti s㒠fie ţinute de... Basarab.
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Joi Mai 07, 2009 5:41 pm

buna Dragos,

ma intreb cate 21-80 mai circula... cam 10 au devenit 21-70, cam 15 sunt pe tusa din cauza deteriorarilor, 2 lipsesc de-a binelea... ar mai fi inca 35 care ar putea circula, nu?
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Vin Mai 08, 2009 8:41 am

21-70 is 11. 19-70 sunt 4 , in cirulatie sunt vreo 3 sau 4 de 19-80 , 4 vag 21-80 in week-end la grupa lui 831 , 832 , plus rapidul ala de pranz de Buc-CT care are 4 21-80 si alte 3-4 vag 21-80 ratacite pe A 1643, 1644 sau 1653 , 1654.

Si totusi ce numar are trenul ala de R.Valcea cu vag DWA ???
Avatar utilizator
Horia_Radulescu
Mesaje: 5319
Membru din: Joi Feb 14, 2008 12:00 am
Localitate: Mulhouse, Alsacia
Contact:

Mesaj de Horia_Radulescu » Vin Mai 08, 2009 5:42 pm

buna paall,

pai avem doua 19-80 pe Pannonia, unul este 19-80 030, in stare aproape originala, celalalt este 006 fara benzile alb-crem... mai raman cam 24 de vagoane care nu se stie pe unde sunt... :D

la 21-80 lipsesc de asemenea cam 35 de vagoane...
toate cele bune,
HR
paall

Mesaj de paall » Vin Mai 08, 2009 10:29 pm

pai 19-80 025 si 026 si ele au facut servici tot pe Panonia, plus cele de mai sus astea is toate pe care eu le-am vazut in afara de 21-80. 24 de vagoane 19-80 8O e ceva.
Scrie răspuns

Înapoi la “Vagoane de calatori”